جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۱

تقویت امنیت اسرائیل پس از توافق هسته‌ای

دوشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۵۹
کد مطلب: 417156
یک مقام آمریکایی از چندین دور گفت‌وگوی مقامات کشورش با اعضای کابینه رژیم صهیونیستی درباره تفاهم حاصل شده بین ایران و گروه ۱+۵ در لوزان خبر داده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، یک مقام دولت باراک اوباما، رئیس‌جمهوری این کشور می‌گوید مقامات آمریکایی چندین دور گفت‌وگو با العضای کابینه اسرائیل درباره تفاهم لوزان داشته‌‌اند.

بر اساس گزارش هاآرتص، این گفت‌وگوها علاوه بر گفت‌وگوی تلفنی باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی انجام شده است.

بر اساس گفته این مقام آمریکایی، اسرائیل در این رایزنی‌ها عموماً علیه تفاهم حاصل شده بین ایران و ۱+۵ بحث کرده‌اند.

این مقام آمریکایی ابراز امیدواری کرده اسرائیل و آمریکا بتوانند مدت کوتاهی بعد از اجرایی شدن توافق هسته‌ای احتمالی با ایران همکاری‌های امنیتی با این رژیم را تقویت کنند.

وندی شرمن، سرپرست هیئت مذاکره‌کننده آمریکایی نیز روز دوشنبه به عنوان بخشی از تلاشهای دولت آمریکا برای گزارش‌دهی مذاکرات هسته‌ای به اسرائیلی‌ها نشستی با روزنامه‌نگاران رسانه‌های این رژیم داشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *