چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

پلیس تمساح خلیج را دستگیر کرد

يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب: 416885
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر از انهدام دو هزار و ۵۳۷ باند مواد مخدر طی سال گذشته در كشور خبر داد و گفت: باندی همچون تمساح خليج می‌تواند بخشی از سيستم بانكی ما را آلوده كند و موضوع قاچاق مواد مخدر در مباحث مالی كشور قابل تامل و بررسی است.
به گزارش جهان، سردار علی مويدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به بحث ورود پول‌های كثيف كه وزير كشور مطرح كرده بود، اظهار كرد: اينكه قاچاق مواد مخدر می‌تواند در مباحث مالی هم ايجاد فساد كند شكی نيست ولی كيفيت آن در كشور ما قابل تامل و بررسی است.

وي افزود: آنچه وزير كشور در مورد پول‌هاي كثيف مطرح كرده در حوزه‌هاي سياسي و ... ،خودشان حتما مي توانند گزارشات لازم را در اختيار رسانه ها قرار دهند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اينكه ما در عرصه پليسي بر اساس پرونده و مستندات صحبت مي‌كنيم، بيان داشت: باندي همچون تمساح خليج مي تواند بخشي از سيستم بانكي ما را آلوده كند و بنده اين موضوع را تائيد مي‌كنم ولي در حوزه هاي ديگر من مسئوليت اظهارنظر ندارم.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر تاكيد كرد: دستگاه‌های کشور از شکل گیری این گونه افراد که امنیت اجتماعی، اقتصادی و ... را در کشور به مخاطره می اندازند، جلوگیری کنند.‎

وي با بيان اينكه سال گذشته در بخش جمع آوری معتادان ۸۷ درصد و در دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان نزدیک به ۱۸ درصد شاهد رشد هستیم، خاطر نشان كرد: طي اين مدت دو هزار و ۵۳۷ باند مواد مخدر در كشور منهدم شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *