دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰
۱

سرکرده داعش در سیناء زنده است!+عکس

شنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۲
کد مطلب: 416716
سرکرده گروه تروریستی داعش در سیناء که مدتی پیش خبر کشته شدنش منتشر شد با حضور در مقابل تسلیحات به غنیمت گرفته شده از ارتش مصر برای رئیس جمهور این کشور خط و نشان کشید.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، گروه تکفیری داعش تصاویر ویدئویی جدیدی از اعدام یک سرباز مصری و بریده شدن سر یک غیرنظامی را منتشر کرد که در حمله به صحرای سیناء ربوده شده بود.

در تصاویر ویدئویی جدید یک نظامی مصری دیده می‌شود که خود را معرفی می‌کند و می‌گوید در حمله دوم آوریل به یک ایستگاه بازرسی جاده‌ای ارتش در شمال سینا گرفتار شده است.

در ادامه نظامی مصری توسط جلاد داعش تیرباران شده و یک شهروند دیگر مصری که لباس غیرنظامی بر تن داشت، سر بریده شد.

در بخش پایانی ویدئوی منتشر شده، «کمال علام» از سرکرده گروه تروریستی داعش در ولایت سیناء ظاهر شد.


مقامات مصری پیش از این چند بار اعلام کرده بودند که وی کشته شده است اما کمال علام در تصاویری که پخش شد کنار یک خودروی زرهی ایستاده بود که یک هفته پیش به دست افراد مسلح این گروه افتاده است.

این گروه اعلام کرد عملیات اعدام سرباز مصری در واکنش به آنچه آن را قتل کودکان سیناء به دست ارتش مصر خواند اجرا شده است.

این سرکرده تروریست خطاب به «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور مصر گفت که تسلیحات نظامی به سیناء نفرست، ارتش خود را بفرست تا نابود شوند.


وی که رهبر تشکیلات تکفیری التوحید و الجهاد است مدعی شد: ولایت سیناء قادر است ده ارتش مثل ارتش تو را غرق کند.

کمال علام از جمله بارز‌ترین افراد تحت تعقیب در قضیه مربوط به حمله به مرکز پلیس شماره ۲ العریش در جریان انقلاب ۲۵ ژانویه است که حکم اعدام علیه وی و همدستانش به دلیل قتل ۵ سرباز و یک غیر نظامی صادر شده بود.


رسانه‌های مصر چندی پیش اعلام کردند که وی و ۶ معاونش سوار بر خودروی تویوتا لندکروز در حال حرکت در جاده الجوره- العجره بودند که نیروهای امنیتی برای آن‌ها کمین گذاشته و در جریان تبادل آتش بین آن‌ها با نیروهای ارتش و پلیس، آنها کشته شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم وَاَهلِک اَعدائَهُم
اَللّهُمَّ عَجّل لِوَلِیِّکَ الفَرَج وَالعافِیَةِ وَالنَّصر