جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

هلاکت سرکرده داعش و پسرش در ادلب

دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب: 482656
گزارش ها از سوریه در بامداد دوشنبه حاکی است سخنگوی سازمان تروریستی القاعده در سوریه -جبهه النصره - و 20 تروریست دیگر بر اثر حمله هوایی در حومه ادلب کشته شدند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، رسانه های بین المللی گزارش داده اند سخنگوی گروه «جبهه النصره»، شاخه سازمان تروریستی القاعده در سوریه و 20 تروریست دیگر در یک حمله هوایی در حومه ادلب کشته شده اند.

بنا به گزارش بامداد دوشنبه رویترز «رضوان نموس»، ملقب به «ابوفراس السوری» سرکرده برجسته گروه تروریستی «جبهه النصرة» و پسرش در این حمله کشته شده اند.

رهبران القاعده بعد از آغاز ناآرامی های در سوریه «ابوفراس السوری» را با هدف میانجی گری بین جبهه النصره و داعش که قبلاً شاخه القاعده در عراق بود، روانه سوریه کردند.

گروه موسوم به ناظران حقوق بشر سوریه، نزدیک به معارضان خارج نشین سوریه خبر کشته شدن وی را تأیید کرده و گفته این حمله هوایی را ارتش سوریه و یا روسیه در روستایی در شمال غرب شهر ادلب انجام داده است.

همزمان با تلاشها برای پیشبرد مذاکرات جهت پایان دادن به جنگ 5 ساله سوریه، توافق موسوم به «توقف درگیری ها» در این کشور در جریان است.

این توافق آتش بس، گروه های تروریستی داعش و جبهه النصره را شامل نمی شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *