شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۸
۸

زننده گل به النصر عربستان: غرور ما را جریحه‌دار کرده بودند

چهارشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۲
کد مطلب: 416344
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت النصری‌ها در بازی رفت غرور آنها را جریحه‌دار کرده بودند و این انتقامی بود از رفتار آنها در آن بازی.
زننده گل به النصر عربستان: غرور ما را جریحه‌دار کرده بودند
به گزارش جهان به نقل از مهر، تیم فوتبال پرسپولیس امروز چهارشنبه موفق شد در گروه A رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا با تک گل مهدی طارمی مقابل النصر عربستان به برتری برسد.

طارمی در پایان این مسابقه گفت: خیلی خوشحالم که توانستیم چنین تعداد تماشاگری را به ورزشگاه بیاوریم. خودم شوکه شدم. این تماشاگران باعث شدند بازی را ببریم. من به نوبه خودم سهم کوچکی در این برد داشتم و گل زدم و باعث پیروزی پرسپولیس شدم.

وی در خصوص شادی پس از گل اظهار کرد: ما شکست در عربستان را تلافی کردیم. هر کسی یک نوع خوشحالی دارد. آنجا غرور ما را جریحه دار کردند. حق ما شکست سه بر صفر نبود. خدا را شاکرم که توانستم گل بزنم و شادی کردم. سر ما را در عربستان بریدند و خدا را شکر که توانستیم تلافی کنیم.

طارمی در پایان گفت: دو روز دیگر روز زن است و به همه مادران تبریک می گویم. ما با رمز یازهرا در بازی حاضر شدیم و حضرت زهرا کمکمان کرد.

وی در خصوص نوع ضربه پنالتی اش گفت: من از قبل از ضربه فکر چیپ زدن را داشتم و یاد علی کریمی افتادم. از مادرم خواستم دعا کند تا توپم وارد گل شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محب اهل بیت
یا زهرا مددی
امیر عباس
United States
درود بر شرف مرد بوشهری فوتبال ایران نشان داد دلیر دیگرست از تنگستانی ها
سعید
Iran, Islamic Republic of
بسیار بسیار متاسفم که رفتار داعشی ها از طرف یک ایرانی نمایش داده شد(طارمی). اگر یک سجده شکر میکردی ، یک یا زهرا نشان میدای یا .. بهتر نبود؟
واقعا باشگاه به این یزرگی یک ذره هم به فرهنگ و شعور این بازیکنا برسه. حتما باید از مردم با فرهنگ ایران به طور رسمی عذر خواهی کنه .
Iran, Islamic Republic of
استقلالیم اما امروز پرسپولیس نماینده ی ایران بود و خوشحالم که پوزه ی تیم عربستان رو به خاک مالید.

ان شاالله فتح شبه جزیره ی عربی و خون به جگر کردن وهابیون
تاسف
United States
چه حرکت زشتی بود اون خوشحالی بعد از گل!!! حرکت خیلی منزجرکننده بود یاد حرکات داعش افتادم ... سر بریدن چیه ؟!!! حالا یکجوری دیگر حوشحالی می کرد طبق عرف و خودش را تخیله روانی میکرد ... همین مونده ادای داعشی ها رو در بیاریم ... شما رسانه ها هم به جای اینکه حرکتش رو تقبیح کنید هی به به چه چه کنید :|
Iran, Islamic Republic of
شیر مادر حلالت
حالا به هر دليل كه گل زديد ،فرقي نمي كند مهم اين است كه به عربستان نامرد كه مردمش مشابه قوم لوط هستند و در حرم امن خدا به ميهمانان خدا هم رحم نمي كنند،گل زده ايد . با وجوديكه طرفدار پرسپوليس نيستم،اما اين برد از برد در جام جهاني هم برايم غرور آفرين تر بود.
از گل قشنگ و غیرتمندانه ات ممنون. ولی این مدل شادی برازنده ورزشکاران ایرانی نیست، بلکه اتفاقا در شان خود همونایی هست که با گل ات حالشونو گرفتی.