سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۱

پرسپولیس دست به دامن"فیفا" می شود

شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب: 454071
حسین عبدی گفت: وقتی ما دو سال متوالی به یک شکل بازی را می‌بازیم و حذف می‌شویم و می‌بینیم که با احساسات مردم بازی شده صددرصد به صورت رسمی اعتراض خواهیم کرد و اگر مشکل‌مان حل نشد به AFC و فیفا شکایت می‌کنیم.
پرسپولیس دست به دامن"فیفا" می شود
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری دانشجو، حسین عبدی سخنگوی باشگاه پرسپولیس می‌گوید: «اتفاقی که در این سطح رخ داده را نمی‌توان اشتباه دانست.

اگر داوران غیرحرفه‌ای هستند چرا در این سطح دارند کار می‌کنند و اگر حرفه‌ای هستند چرا چرا در حالی که از همه توقع حرفه‌ای‌گری دارند خودشان اشتباه به این بزرگی مرتکب می‌شوند. به نظر من این اتفاق مثل آن بود که یک نفر برود بزند توی گوش داور.

آن وقت چه برخوردی با او می‌شد؟» وی ادامه می‌دهد: «با این اشتباه پرسپولیس را از بین بردند. اصلا چرا کمیته داوران اینها را انتخاب می‌کند؟ چرا سطح توانمندی داوران اینقدر پایین است و کمیته داوران کاری نمی‌کند؟ عبدی در پاسخ به این سوال که آیا این اشتباهات ناشی از جریانی علیه پرسپولیس است می‌گوید: «هر مشکلی که هست می‌خواهم بپرسم چرا باید باشگاه مردمی پرسپولیس قربانی شود؟ هواداران چه گناهی دارند؟ وقتی ما دو سال متوالی به یک شکل بازی را می‌بازیم و حذف می‌شویم و می‌بینیم که با احساسات مردم بازی شده صددرصد به صورت رسمی اعتراض خواهیم کرد و اگر مشکل‌مان حل نشد به AFC و فیفا شکایت می‌کنیم.

اگر هم جریانی پشت این قضیه باشد که ما از آن بی‌اطلاع هستیم مطمئنا آن را پیگیری خواهیم کرد. خواهشم از تمامی این جریان‌پردازان این است که مردم را ملاک قرار دهند و احساسات آنها را جریحه‌دار نکنند.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آقا سعه صدر داشته باشید ... خداییش باخت های مکرر تیم پرسپولیس فقط و فقط تقصیر خود تیم و عوامل آن است ... تیمی که تو یک بازی (با احترام تمام به روح آن مرحوم) به عشق نوروزی خدا بیامرز گل بزنه تو... یک بازی دیگه نتونه گل بزنه بگه داور تقصیر داره.. تو یک بازی بگه یار ما اخراج شد...تو بازی دیگه دقیقه 96 گل بزنه... به نظرتون می تونه تیم خوبی باشه ... تیم مشکل اساسی داره باید قوی تر ازین حرفها باشه ... اگر قراره این شکلی بخواند برنده بازی باشند صد سال سیاه نباشند بهتره... باید بازنگری اساسی صورت بگیره ...