پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
۲

روز کودک فلسطینی + تصاویر

دوشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب: 415803
مراسم جشن سالانه روز کودک فلسطینی امسال درحالی برگزار شد که رژیم صهیونیستی نزدیک به ۲۰۰ کودک فلسطینی را در زندان‌های خود اسیر کرده‌ است.
به گزارش جهان به نقل ابنا، مردم فلسطین در پنجم ماه آوریل هر سال روز کودک فلسطینی را جشن می‌گیرند و برنامه‌های متنوعی به همین مناسبت ترتیب می‌دهند.

کانون حمایت از اسرای فلسطینی اعلام کرد که مراجع صهیونیستی نزدیک به ۲۰۰ کودک فلسطینی را در زندان‌های خود اسیر کرده‌اند.

این کانون با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز کودک فلسطینی تاکید کرد که کودکان اسیر فلسطینی در میان زندان‌های اوفر و مجدو و شارون توزیع شده‌اند.


در این بیانیه آمده است که بازداشت کودکان از نیمه سال گذشته (۲۰۱۴) اوج گرفت؛ به طوری که اشغالگران صهیونیست هر روز دو کودک فلسطینی را بازداشت می‌کردند.

در بخش دیگر این بیانیه می‌خوانیم که اشغالگران صهیونیست بخش اعظم کودکان ساکن قدس را که بازداشت کرده بودند در ازای پرداخت غرامت یا تبعید از این شهر آزاد می‌کردند.


طبق این بیانیه، بیشترین بازداشت کودکان فلسطینی در استان قدس سپس در استان الخلیل صورت گرفت.

بر اساس این بیانیه، تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه کودکان فلسطینی عبارتند از بازداشت شبانه، بازجویی در نهادهای امنیتی و بازداشتگاه‌ها، استفاده از سگ‌های پلیسی در جریان بازداشت، شکنجه فیزیکی، بازجویی از کودکان بدون حضور یکی از والدین و واداشتن کودکان به اعترافات دروغین.































نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


saman
خدا حفظشون کنه
Iran, Islamic Republic of
آیا قاتل کودکان غزه وفلسطینی ویمنی وسوری و... محاکمه وبه سزای اعمالشان رسیدند؟ هرگز!