شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
۵

شوهرم اجازه نمی‌دهد، تنها جایی بروم

دوشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب: 415787
زن جوان وقتی دید که شوهرش اجازه نمی‌دهد او تنهایی به جایی برود، تصمیم به جدایی گرفت. ‎
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، شوهرم اجازه نمی‌دهد، تنها جایی برومبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، چندی پیش زوج جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق توافقی دادند.

زن جوان درخصوص علت این درخواست به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم نمی‌گذارد که تنهایی جایی بروم و همیشه از من می‌خواهد همه جا همراهم باشد. هربار به کلاس یا جایی می‌روم شوهرم باید من را برساند و بعد از آن هم به دنبالم بیاید.

وی افزود: حتی برای خرید هم نمی‌توانم تنهایی بروم و اگر بخواهم جایی بروم و شوهرم کار داشته باشد مجبورم در خانه بمانم تا شوهرم کارش تمام شود و من را برساند. او حتی اجازه نمی‌دهد که من با آژانس و یا بستگانم جایی بروم. دیگر از دست اینکارهای او خسته شدم و تصمیم به جدایی گرفتم.

بعد از صحبت‌های این زن شوهر وی نیز به قاضی گفت: آقای قاضی من فقط حساسم و دوست ندارم همسرم تنهایی جایی برود. همه از خدایشان است که شوهرشان در خدمتشان باشد و همه جا آن‌ها را ببرد. ولی همسر من بر عکس است و دوست ندارد من او را جایی برسانم. سر موضوع به این سادگی هم دعوا به راه می‌اندازد و زندگی را برای هردویمان جهنم کرده است. برای همین تصمیم به جدایی گرفتیم.

با پایان صحبت‌های این زن و شوهر قاضی دلیل آن‌ها برای طلاق را کافی ندانست و این زوج را برای حل شدن مشکلشان به مشاوره خانواده فرستاد. ‎
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
Iran, Islamic Republic of
مرده مشکل داره.
س.م
Iran, Islamic Republic of
حالا چه نكته ي مهمي توي اين متن خبري بود؟؟؟؟!! اختلاف خانوادگي كه توي رسانه مطرح نميشه. هيچ كس از زواياي زندگي ديگري خبر نداره كه بخواد اظهارنظر كنه ، پس نبايد اين مسائل رو آورد توي رسانه.
Iran, Islamic Republic of
البته با این وضع جامعه حق با مرد هست اما درباره بیرون رفتن با بستگان زیاده روی است
Netherlands
این مرد رو باید فرستاد عربستان چون روش او مثل روش عربستانی ها در عربستان است. یقینا کسی که به زنش اینطور بی اعتماد است و به او سوء ظن دارد خودش هم ریگ به کفشش است و هر وقت بتواند خیانت به زنش می کند. به همین دلیل است که فکر می کند همه ممکن است دنبال زن او باشند.
ح
Norway
فکرمیکنم همسرایشان باسرووضع نامناسب بیرون میرفته که شوهرش حساس شده والا اگرخانمی باحجاب البته درمواضع شلوغ وروزهابرای امورخانواده بیرون رود مشکلی نمی خورد .