کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شوهرم اجازه نمی‌دهد، تنها جایی بروم

17 فروردين 1394 ساعت 10:49

زن جوان وقتی دید که شوهرش اجازه نمی‌دهد او تنهایی به جایی برود، تصمیم به جدایی گرفت. ‎


به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، شوهرم اجازه نمی‌دهد، تنها جایی برومبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، چندی پیش زوج جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق توافقی دادند.

زن جوان درخصوص علت این درخواست به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم نمی‌گذارد که تنهایی جایی بروم و همیشه از من می‌خواهد همه جا همراهم باشد. هربار به کلاس یا جایی می‌روم شوهرم باید من را برساند و بعد از آن هم به دنبالم بیاید.

وی افزود: حتی برای خرید هم نمی‌توانم تنهایی بروم و اگر بخواهم جایی بروم و شوهرم کار داشته باشد مجبورم در خانه بمانم تا شوهرم کارش تمام شود و من را برساند. او حتی اجازه نمی‌دهد که من با آژانس و یا بستگانم جایی بروم. دیگر از دست اینکارهای او خسته شدم و تصمیم به جدایی گرفتم.

بعد از صحبت‌های این زن شوهر وی نیز به قاضی گفت: آقای قاضی من فقط حساسم و دوست ندارم همسرم تنهایی جایی برود. همه از خدایشان است که شوهرشان در خدمتشان باشد و همه جا آن‌ها را ببرد. ولی همسر من بر عکس است و دوست ندارد من او را جایی برسانم. سر موضوع به این سادگی هم دعوا به راه می‌اندازد و زندگی را برای هردویمان جهنم کرده است. برای همین تصمیم به جدایی گرفتیم.

با پایان صحبت‌های این زن و شوهر قاضی دلیل آن‌ها برای طلاق را کافی ندانست و این زوج را برای حل شدن مشکلشان به مشاوره خانواده فرستاد. ‎


کد مطلب: 415787

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/415787/شوهرم-اجازه-نمی-دهد-تنها-جایی-بروم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com