جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
نژاد فلاح تاکید کرد:

به درخشان اولتیماتوم ندادم

يکشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۳۰
کد مطلب: 415536
قائم مقام باشگاه پرسپولیس با تکذیب دادن اولتیماتوم به حمید درخشان، از ادامه فعالیت حمید درخشان به عنوان سرمربی پرسپولیس خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، محمد حسین نژاد فلاح پس از اتمام جلسه ۹۰ دقیقه‌ای با حمید درخشان که امروز شنبه برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: روز چهارشنبه بازی مهمی در پیش رو داریم و اجازه بدهید این مسابقه را به جلو ببریم.

نژاد فلاح در باره اینکه به درخشان اولتیماتوم داده است، گفت: رفتار مرا با درخشان دیدید؛ آیا احساس کردید که به ایشان اولتیماتوم داده‌ام؟ درخشان زحمات زیادی کشیده و مسوول فنی تیم است و باید پاسخگو باشد و قطعا مساوی‌ها و باخت‌ها او را بیش از من ناراحت می‌کند. باخت‌ها ناراحت کننده است و برای من هم قابل قبول نیست و باید تلاش کنیم آینده پرسپولیس را بسازیم. بازی با النصر مهم است و ببریم صعودمان تا حدودی قطعی می‌شود و حیف است در این بازی برنده نباشیم.

وی درباره وضعیت سوشا مکانی تاکید کرد: حرمت مربی باید حفظ شود و هیچکس حق توهین و اعتراض ندارد. بین درخشان و مکانی حتما حق را به درخشان می‌دهم. امروز هم اصلا نظر درخشان را در مورد مکانی نپرسیدم و در ماجرای صادقیان هم کار را به خوردبین سپردم. برخی مسائل را زمان حل می کند.

قائم مقام پرسپولیس تاکید کرد: با اختیار تام به پرسپولیس آمده‌ام و نظرات هواداران برایم مهم است ولی تاکید می‌کنم در جلسه امروز درباره بازی با النصر صحبت کردیم.

نژاد فلاح همچنین درباره اینکه ممکن است داستان برکناری علی دایی از پرسپولیس برای حمید درخشان هم تکرار شود، گفت: این اتفاق نمی‌افتد چون این نوع رفتار را بلد نیستم. حتی اگر قرار باشد مربی عوض کنم بی احترامی نمی‌ کنم و حرمت او را نگه می‌دارم. شما هم می‌دانید که با علی دایی خوب رفتار نشد اما من چنین رفتاری را تکرار نمی‌ کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *