جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

درخشان در آستانه جدایی از پرسپولیس

شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۵
کد مطلب: 415522
به نظر می‌رسد که جدایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از این تیم جدی شده و مسئولان پرسپولیس دوباره مذاکرات را با برانکو آغاز کرده‌اند. خبرگزاری فارس: درخشان در آستانه جدایی از پرسپولیس/ برانکو - پرسپولیس؛ شایعه‌ای که این بار جدی است
به گزارش جهان به نقل از فارس، پس از بازی بسیار ضعیف تیم فوتبال پرسپولیس مقابل راه‌آهن دوباره حرف و حدیث ها در مورد کنار گذاشتن حمید درخشان از پرسپولیس و حضور برانکو روی نیمکت پرسپولیس قوت گرفت.

از روزی که محمد حسین نژادفلاح به عنوان قائم مقام باشگاه پرسپولیس منصوب شد، مذاکره پرسپولیسی ها با برانکو نیز جدی تر از مورد پیگیری قرار گرفت.حتی در این زمینه صحبت هایی هم با این مربی کروات انجام شد تا وی دوباره به ایران بیاید و مسئولیت هدایت سرخ پوشان تهرانی را بر عهده بگیرد، اما اختلاف نظرها بین مسئولان وزرات ورزش و مدیران فعلی باشگاه پرسپولیس مانع بازگشت برانکو به ایران شد.

پس از دیدار روز گذشته پرسپولیس مقابل راه‌آهن سکوها شعارهایی را علیه حمید درخشان سر دادند و همین اعتراض ها بهانه ای شد تا مذاکرات تلفنی با برانکو (مذاکراتی که قبلا هم انجام گرفته بود ،‌اما به دلیل برخی مصلحت اندیشی ها تکذیب شد) از سر گرفته شود.

حال شنیده‌ها حاکی است که امشب پرسپولیسی ها می خواهند با سرمربی خودشان خداحافظی کنند(اگر چه همه چیز بستگی به اتفاق های جانبی از سوی مقامات بالادستی نیز دارد) و به احتمال زیاد درخشان آماده خداحافظی به سرخ پوشان است.

تماس ها با برانکو انجام شده،‌اما هیچ چیز در این زمینه قطعی نیست چون این مربی کروات مخالفان و موافقان زیادی در ایران دارد و از حالا نمی توان حضور وی روی نیمکت پرسپولیس را به صورت قطعی اعلام کرد.

علی دایی در هفته هفتم لیگ برتر از سمتش برکنار شد و حمید درخشان به جای او مسند کار را در دست گرفت اما در این مدت درخشان نتوانست عملکرد قابل قبولی با پرسپولیس داشته باشد و حتی برد در دربی ۷۹ هم نتوانست رابطه درخشان و سکوها را مناسب کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *