چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

دانستنیهایی در مورد پوستهای چرب و جوش دار

پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۱۰
کد مطلب: 413458
افراد دارای پوست‌های چرب حدالمقدور از لوازم آرایشی استفاده نکنند.
به گزارش جهان، مسعود داوودی، متخصص پوست و مو در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: در صورتیکه افراد دارای پوست چرب بخواهند این مسئله را در پوست خود کمتر کنند.
صورت خود را ۲ بار در روز با صابون شستشو دهند.

وی با اشاره به عوارض شستشوی بیش از ۲ بار پوست‌های چرب اظهار داشت: در صورتیکه افراد بیش از ۲ بار صورت خود را با صابون شستشو دهند پوست آنها واکنش از خود نشان خواهد داد و این واکنش به صورت افزایش ترشح های غده‌های چربی موجود در پوست این افراد است.

این متخصص پوست و مو افزود: افرادی که پوست‌های چرب دارند در صورت تمایل به استفاده از کرم‌های ضد آفتاب نوع فاقد چربی آن را به کار ببرند به دلیل آنکه استفاده از کرم های ضد آفتاب عادی، معمولی توسط این افراد، جوش‌های آکنه‌ای را بر روی صورت آنها ایجاد خواهد کرد علاوه بر آن کرم‌های مرطوب کننده آنها نیز از نوع فاقد چربی انتخاب گردد.

داوودی تصریح کرد: افراد دارای پوست‌های چرب حدالمقدور از لوازم آرایش استفاده نکنند به دلیل آنکه استفاده از آن‌ها، جوش‌های آکنه‌ای بر روی صورت این افراد به وجود می‌آورد اینگونه افراد در صورت نیاز از لوازم آرایشی فاقد چربی استفاده کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *