جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

پیروزی استقلال در یک دیدار تدارکاتی

دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۶
کد مطلب: 413048
تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل آلومینیوم هرمزگان به برتری دست یافت.
به گزارش جهان به نقل از فارس، دیدار تیم‌های استقلال و آلومینیوم هرمزگان از ساعت ۱۵ و ۷ دقیقه امروز در زمین کمپ زنده‌یاد حجازی و در حضور نزدیک به ۱۰۰ تماشاگر برگزار شد.

آبی‌پوشان در پایان این مسابقه با نتیجه دو بر یک به برتری رسیده و گل‌های استقلال را محسن کریمی و در دقیقه ۳۰ و ۳۱ و گل تیم آلومینیوم هرمزگان را عیسی آل کثیر در دقیقه ۴۶ به ثمر رساند.

نکته قابل توجه در این مسابقه درخشش محسن کریمی جوان آینده‌دار تیم استقلال بود که وی بارها و بارها در پشت مدافعین آلومینیوم هرمزگان صاحب توپ شد و مدافعان این تیم را آزار داد. همچنین روزبه سینکی دروازه‌بان تیم آلومینیوم که در نیمه اول روی نیمکت نشسته بود در نیمه دوم وارد زمین شد و البته وی در این نیمه سه تک به تک را از محسن کریمی مهاجم جوان استقلال دریافت و توپ‌هایش را مهار کرد.

* امید ابراهیمی در نیمه دوم برای استقلال وارد زمین شد و وحید طالب‌لو نیز در دقیقه ۷۰ بازی جای خود را به فرزین گروسیان داد.

* یکی دیگر از نکات قابل توجه مسابقه دوستانه امروز حضور محسن فروزان با شماره ۲ در خط دفاع استقلال بود. این بازیکن هم در حالی که گروسیان به جای طالب‌لو به زمین آمد در همان دقیقه به سمت راست خط دفاع استقلال رفت و این در حالی بود که حنیف عمران‌زاده از روی نیمکت بازی را تماشا می‌کرد.

* فریدون زندی که چند وقتی است با استقلال تمرین می‌کند در نیمه دوم برای آبی‌پوشان به زمین رفت.

* جاسم کرار که در نیمه اول مصدوم شده بود در نیمه دوم روی نیمکت حضور پیدا کرد.

* تمرین تیم فوتبال استقلال فردا با تشخیص کادر فنی این تیم تعطیل است وآبی‌پوشان روز پنجشنبه در دیداری دوستانه به مصاف صبای قم می‌روند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *