کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیروزی استقلال در یک دیدار تدارکاتی

25 اسفند 1393 ساعت 17:16

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل آلومینیوم هرمزگان به برتری دست یافت.


به گزارش جهان به نقل از فارس، دیدار تیم‌های استقلال و آلومینیوم هرمزگان از ساعت ۱۵ و ۷ دقیقه امروز در زمین کمپ زنده‌یاد حجازی و در حضور نزدیک به ۱۰۰ تماشاگر برگزار شد.

آبی‌پوشان در پایان این مسابقه با نتیجه دو بر یک به برتری رسیده و گل‌های استقلال را محسن کریمی و در دقیقه ۳۰ و ۳۱ و گل تیم آلومینیوم هرمزگان را عیسی آل کثیر در دقیقه ۴۶ به ثمر رساند.

نکته قابل توجه در این مسابقه درخشش محسن کریمی جوان آینده‌دار تیم استقلال بود که وی بارها و بارها در پشت مدافعین آلومینیوم هرمزگان صاحب توپ شد و مدافعان این تیم را آزار داد. همچنین روزبه سینکی دروازه‌بان تیم آلومینیوم که در نیمه اول روی نیمکت نشسته بود در نیمه دوم وارد زمین شد و البته وی در این نیمه سه تک به تک را از محسن کریمی مهاجم جوان استقلال دریافت و توپ‌هایش را مهار کرد.

* امید ابراهیمی در نیمه دوم برای استقلال وارد زمین شد و وحید طالب‌لو نیز در دقیقه ۷۰ بازی جای خود را به فرزین گروسیان داد.

* یکی دیگر از نکات قابل توجه مسابقه دوستانه امروز حضور محسن فروزان با شماره ۲ در خط دفاع استقلال بود. این بازیکن هم در حالی که گروسیان به جای طالب‌لو به زمین آمد در همان دقیقه به سمت راست خط دفاع استقلال رفت و این در حالی بود که حنیف عمران‌زاده از روی نیمکت بازی را تماشا می‌کرد.

* فریدون زندی که چند وقتی است با استقلال تمرین می‌کند در نیمه دوم برای آبی‌پوشان به زمین رفت.

* جاسم کرار که در نیمه اول مصدوم شده بود در نیمه دوم روی نیمکت حضور پیدا کرد.

* تمرین تیم فوتبال استقلال فردا با تشخیص کادر فنی این تیم تعطیل است وآبی‌پوشان روز پنجشنبه در دیداری دوستانه به مصاف صبای قم می‌روند.


کد مطلب: 413048

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/413048/پیروزی-استقلال-یک-دیدار-تدارکاتی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com