چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۱۳
۱۱۷
اظهارات جالب حامی مشایی:

برای بازگشت احمدی‌نژاد دعا کنید!/ او در تصمیم‌ها از متافیزیک هم استفاده می‌کند

دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب: 412972
یک حامی مشایی در سخنانی جالب گفت: اصولگرایان باید دعا و تلاش کنند تا دکتر احمدی نژاد قانع شود که سال ۹۶ به صحنه رقابت بیاید زیرا در سطح توده‌ها تمنای بازگشت احمدي‌نژاد موج می‌زند.
برای بازگشت احمدی‌نژاد دعا کنید!/ او در تصمیم‌ها از متافیزیک هم استفاده می‌کند
به گزارش جهان، عبدالرضاداوری از حامیان اسفندیار رحیم مشایی در گفتگو روزنامه قانون گفت: اصولگرایان باید دعا و تلاش کنند تا دکتر احمدی نژاد قانع شود که سال ۹۶ به صحنه رقابت بیاید البته هم اکنون بیش از ۷۰ درصد چهره‌های سیاسی مشهور به اصولگرایی خواستار فعال شدن دکتر احمدي‌نژاد در عرصه سیاسی شده‌اند و شک نکنید که رفتار دولت حسن روحانی کار را به جایی رسانده که قاطبه اصولگرایان از سال ۹۴ به بعد پشت در دفتر دکتراحمدی نژاد صف می‌کشند که او را برای رقابت با جریان هاشمی به صحنه برگردانند و ما در رفتار آنها این تلاش را می‌بینیم.

 وی افزود: متاسفانه در سال ۹۲ به دلیل تقابل کاذب و فرعی که اصولگرایان علیه دکتر احمدي‌نژاد سازماندهی کرده بودند بیش از ۹۰ درصد از آراي بدنه مردمی هوادار دکتراحمدی نژاد به سبد حسن روحانی واریز شد. هر چند که حلقه نزدیک و اطرافیان دکتراحمدي‌نژاد به حسن روحانی رای ندادند.

داوری مدعی شد:‌ ولی در سطح جامعه با توجه به چهره‌هايی که مردم از دولت قبل دارند، واقعا علاقه‌ای به بازگشت احمدي‌نژاد دارند!  در سطح توده‌ها تمنای بازگشت احمدي‌نژاد موج می‌زند هرچند که برخی رسانه‌ها تلاش می‌کنند این واقعیت اجتماعی را وارونه نشان دهند.

این حامی مشایی در ادامه درباره اسفندیار رحیم مشایی هم اظهار داشت: مهندس مشایی ماموریتی داشت و آن هم تلاش برای ادامه یافتن دولت دکتراحمدي‌نژاد بود که این ماموریت پس از تصمیم شورای نگهبان برای ایشان، محقق نشد و شخص مهندس مشایی نیز از‌‌ همان سال ۹۲ خود را از فعالیت‌های سیاسی بازنشسته کرده و به کارهای فرهنگی مانند تفسیر قرآن مشغول است.

به ادعای وی "از سال آینده اصولگرایان که می‌دانند دکتر احمدي‌نژاد رای‌آور‌ترین چهره جریان انقلاب است او را برای کاندیداتوری در انتخابات ۹۶ تحت فشار می‌گذارند. اگر اصولگرایان می‌دانستند نتیجه تقابل کاذب با دکتر احمدي‌نژاد و تضعیف دولت دهم، روی کار آمدن دولت آقای روحانی می‌شود هیچ وقت باب تقابل با دکتر احمدي‌نژاد را باز نمی‌کردند. تصور اصولگرایان این بود که پس از حذف دکتر احمدي‌نژاد عوامل خودشان به قدرت می‌رسند."

وی افزود: احمدي‌نژاد اصلا فردی خودخواه و کینه ورز نیست. او اکنون همه جفاکاران به خود و دولتش را بخشیده است.

داوری درباره رابطه رحیمی و احمدي‌نژاد هم گفت: این رابطه کاری چارچوبی اداری-عملیاتی داشت. یعنی آقای رحیمی در تبیین استراتژی، سیاستگذاری و خط مشی جریان نزدیک به دکتر احمدي‌نژاد اصلا تعیین کننده نبود.... رحیمی در یک پروسه غیرقابل پیش‌بینی وارد جایگاه معاون اولی شد. بعد از آقای داوودی، ابتدا قرار بود که مهندس مشایی در سمت معاون اولی منصوب شود که نشد. دکتر احمدي‌نژاد برای انتخاب معاون اول خود فرصت کمی داشت و در ‌‌نهایت با توجه به معذوریت‌های سیاسی آن مقطع زمانی خاص، به آقای محمدرضا رحیمی رسید.

وی افزود: من شنیدم مرحوم کردان، رحیمی را به دکتر احمدي‌نژاد معرفی کرد. انتخاب آقای رحیمی یک انتخاب ایدئولوژیک نبود. دیدگاه و خط سیاسی آقای رحیمی با خط سیاسی جریان نزدیک به آقای احمدي‌نژاد خیلی فاصله داشت که در نامه آقای رحیمی هم این موضوع عیان شد. در واقع در انتخاب آقای رحیمی، نزدیکی یا دوری دیدگاه وی با جریان حاکم بر دولت دهم مورد توجه نبود بلکه بر اساس ویژگی‌های مدیریتی، اجرایی و تکنوکراتیک رحیمی آن انتخاب صورت گرفت و به دلیل شرایط سیاسی کشور بعد از استعفای مهندس مشایی از معاون اولی دولت، دم دستی‌ترین انتخابی که می‌توانست صورت بگیرد، اتفاق افتاد.

این حامی مشایی افزود: در رابطه با نامه آقای رحیمی باید به موقع‌اش سخن گفت. در حال حاضر از لحاظ اخلاقی درست نیست وقتی آقای رحیمی در حبس است و امکان پاسخگویی ندارد درباره او صحبت کنیم. البته منظور آقای رحیمی در رابطه با سروش آسمانی این بود که دکتر احمدي‌نژاد در تصمیم‌گیری‌هایش از پارامترهای متافیزیکی هم استفاده می‌کند و این بخش از نامه او هیچ اشاره‌ای به آقای مشایی ندارد. نکته بارزی که در نامه آقای رحیمی به چشم می‌خورد تلاش آشکار او برای پررنگ کردن فاصله‌اش با دکتر احمدي‌نژاد است. دکتراحمدي‌نژاد شخصا ما را از هرگونه تقابل با آقای رحیمی نهی کرد و معتقد بود اخلاق را مراعات کنیم و به خاطر خدماتی که آقای رحیمی در دولت قبل داشت نباید پاسخی به سخنانش داده شود تا زخمی به زخم‌های آقای رحیمی اضافه نشود.

وی مدعی شد:‌ فعلا به مصلحت انقلاب‌، نظام و کشور نیست که ما درباره موضوع بابک زنجانی حرفی بزنیم و واقعیت‌های پشت صحنه او را بگوییم. اگر ابعاد پرونده بابک زنجانی باز و تبیین شود، خواهید دید که هیچ کدام از اتهامات مطرح شده به دولت نهم ودهم ارتباطی ندارد و دستگاه‌های دیگر مقصر هستند. این سوءاستفاده ای است که از سکوت دولت قبل صورت می‌گیرد و به طور سازمان یافته دکتر احمدي‌نژاد را مورد هجمه قرار می‌دهند و ما هم فقط برای حفظ منافع کشور و انقلاب در این موضوع سکوت کرده‌ایم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


يك بسيجي و خانواده شهيد
Iran, Islamic Republic of
يعني مخالفت ايشان با رهبري با ولايت و 11 روز خانه نشيني بي خيال ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بخدا اگر خاتمي يا رو حاني يا موسوي اين كارو انجام داده بود برادران كفن پوش به خيابان ها ويريختند
من نميدونم اين چه خواب و چه حواس پرتي چه بي غيرتيه كه اين چيزا رو نديد گرفتيم در مقابل اين آقا
سرور
یا اسمت رو عوض کن یا فکرت را!
saeeded
چماقتم نشون بده ....
Germany
هم اسمش بهش مياد هم فكرش.
مشكل از درك خودته
آشنا
عجب درکی داری تو !!! معجزه هم بلدی ؟؟!!!
سرور
سلاما.
فائزه بلنده
نفوذیه سرور جان
توفیقی از قزوین
اولا)یک بسیجی و خانواده شهید نمی نویسد در مقابل انحراف موسوی و خاتمی ،برادران كفن پوش به خیابانها می امدند بلکه شما هم باید خودت با آن کفن پوشان همراه می بودی بنایراین ادعای بسیجی و خانواده شهید بودن با گسستگی عنوان" برادران کفن پوش" این تفکر را بوجود اورده که مواظب باشیم با این عناوین (بسیجی یا خانواده شهید و پیرو حضرت آقا )به طرد افراد نپردازند
دوما ) جذب حداکثری بعنوان دستور حضرت آقا برای مدعیان ایشان چراغ بصیرت است براین اساس حتی اگر موسوی و کروبی هم بابت فتنه گری خود توبه کنند اگرچه باید در دادگاه الهی بابت خساراتهای فروان به مردم و نظام پاسخگو باشند ولی از نظر نظام شهروند خواهد بود
سوما) احمدی نژاد و حتی مشایی در هیچ دستوری از مقام معظم رهبری به مخالفت صریح با اوامر مقام معظم رهبری نپرداخته اند اگرچه بعنوان پیروان بی چون و چرای مقام معظم رهبری هم به حساب نمی آیند
چهارم اینکه متاسفانه جناب احمدی نژاد همه کشور را در محدوده تفکر شخص خود و شخص مشایی محصور کرده بود و گوش مبارک ایشان نه به تذکرات مجلس و نه علما و اندیشمندانی که روزی از او حمایت کرده بودند! و نه مردم و نه هیچ شخص یا نهاد و ... شنوا نبود و این روش برای اداره یک مملکت رویه قابل قبول و خوبی نیست
در پایان دیدگاه شخصی بنده اینست که اولا شخص رییس جمهور باید مخلص و مکتبی و ولایتی باشد (مانندجلیلی) و علاوه برآن باید توان اداره قدرتمند انه کشور را دارا باشد مثل قالیباف
گویا چاه .... که آقای احمدی نژاد و یارانش در آن گرفتار شده اند, آنقدر عمیق است که نور حقیقت به آن راه ندارد...!؟ ...
درد شما مخالفت با رهبری نیست وگرنه روحانی و موسوی صراحتا مخافت با رهبری رو اعلام کردند... درد شما مبارزه با فساد و کمک احمدی به مسنضعفینه... دردتون رشد کردن مردم عادیه
Iran, Islamic Republic of
امام خامنه ای مگر نفرمودند به این مسائل دسته چندمی نپردازید؟؟؟
چند ساله شما قفل کردید رو این داستان؟؟؟
همین برای احمدی نژاد بس است که بعد از پایان دور دوم ریاست جمهوریشان آقا از دولت ایشون راضی بودند و از آن به عنوان زنده کننده گفتمان انقلاب نام بردند.
Iran, Islamic Republic of
رهبری گفتند به این مسائل نپردازید
مگر خود آقا با امام سر موضوع نخست وزیری میرحسین موسوی اختلاف نظر نداشتند
ali
امام خامنه ای:
ما به برکت تحریم توانستیم به کارهای بزرگی دست بزنیم؛ جوانان ما توفیقاتی به دست بیاورند که اگر تحریم نبود، ما به این توفیقات یقیناً دست پیدا نمیکردیم. در زمینه‌ی کارهای زیربنائی ــ که بعد عرض خواهم کرد ــ در سال ۹۱ پیشرفتهائی صورت گرفت که در مقایسه‌ی با سالهای قبل هم، سال ۹۱ یک سال برجسته‌ای است. کارهای زیربنائیِ انبوهی صورت گرفت؛ در زمینه‌ی راه، در زمینه‌ی انرژی، در زمینه‌ی کشف منابع جدید نفت، در زمینه‌ی کشف منابع جدید اورانیوم، در زمینه‌ی ایجاد و توسعه‌ی نیروگاه و پالایشگاه و ده‌ها کار صنعتی بزرگ؛ که اینها همه زیرساختهای اقتصادی آینده‌ی کشور است. بله، ما اگر چنانچه این زیرساختها را از قبل فراهم کرده بودیم، تحریم دشمن همین مقدار اثر منفی را هم که کرد، نمیکرد. این کارها را ما انجام دادیم و توانستیم پابه‌پای دشمنی و تحریم دشمنان، در جهت مثبت جلو برویم. کارهای بزرگی انجام گرفت؛ یک قلم، پیشرفتهای بزرگ علمی در طول سال ۹۱ است. در زمینه‌ی علم و فنّاوری کارهائی شد که حقیقتاً چشم‌پُرکن و برای انسانی که معتقد به آینده‌ی کشور است، خرسندکننده و خوشحال‌کننده است. یعنی همین سالی که خواستند بر ملت ایران سخت بگیرند، جوانان عزیز ما، دانشمندان ما ماهواره‌ی ناهید را به فضا فرستادند؛ کاوشگر پیشگام را با موجود زنده به فضا فرستادند؛ جنگنده‌ی فوق پیشرفته ساخته شد. اهمیت هر کدام از اینها به قدری است که جا دارد یک ملت برای هر یک از اینها اظهار خوشحالی و خرسندی کند، برایش سرود بسازند، جشنواره درست کنند. کارها چون متراکم است، درست تبلیغ نمیشود و خبررسانیِ کاملی هم انجام نمیگیرد. وقتی که این موجود زنده به فضا فرستاده شد و سالم برگشت، آنقدر این قضیه برای دانشمندان دنیا و ناظران بین المللی تعجب‌آور بود که اول انکار کردند؛ ولی بعد که دیدند چاره‌ای نیست و حقایق و نشانه‌های درستی و واقعیت را مشاهده کردند، مجبور شدند که قبول کنند.
در حوزه‌ی سلامت و مهندسی پزشکی کارهای بزرگی انجام گرفت که مربوط به سلامت مردم است. در زمینه‌ی زیست‌فنّاوری در منطقه اول شدیم. کارهای تخصصی برجسته‌ای در این زمینه انجام گرفت و اقلام متعدد داروئی بر این اساس تولید شد. این همان سالی است که بر ملت ایران سخت گرفتند، برای اینکه او را از زندگی و از همه‌ی فرآورده‌های استعداد بشری محروم کنند. در همین سال، در حوزه‌ی نانوفنّاوری ــ که یک انقلاب در زمینه‌ی فنّاوری و صنعت است ــ رتبه‌ی اول را در منطقه پیدا کردیم. در همین سال، در چندین حوزه‌ی علمیِ مهم، مقام اول تولید علم در منطقه بودیم. در رکوردهای علم و تولید علمی، در انتشار مقالات علمی، در سرعت پیشرفت علمی، در سهم کشور در تولیدات علمیِ کل جهان، شاهد پیشرفت بودیم. در مسابقات علمیِ فنّاورانه‌ی دانشجویان، کشور نسبت به سال گذشته سی و یک درصد رشد داشت. در سال ۹۱، تعداد دانشجو به قدری افزایش پیدا کرد که بیست و پنج برابر اول انقلاب، ما امسال دانشجو داریم. بیست و پنج برابر اول انقلاب، دانشجویان در کشور مشغول تحصیل هستند. اینها پیشرفتهای عظیم ملت ایران است. در حوزه‌ی آب، در حوزه‌ی محیط زیست، در سلولهای بنیادی، در انرژی‌های نو، در گیاهان داروئی، در انرژی هسته‌ای، کشور توانست به پیشرفتهای بزرگی دست پیدا کند. اینها همه مربوط به آن سالی است که دشمنان ملت ایران همه‌ی تلاش خود را بسیج کردند تا ملت ایران را از کار بیندازند...

منبع: پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله خامنه ای
با همه اشکالات احمدی نژاد باید پذیرفت که او همچنان محبوبیت دارد و در صورت کاندیدا شدن رای بالایی خواهد داشت.
دلیل این امر هم خارج بودن وی از دایره قدرت برخی خواص است که خود را دلسوز و صاحب و همه کاره انقلاب میدانند.
نشان درجه ی یک خودکامگی و.......
ایرانی
از فتنه 78 و 18 تیرو 88 و .... چه خبر
... بلنده
د.... مثل خودم ساندویچ خوره ...
خدا هدایتت کنه
تو رو جون هر چی مرده
دعا کنید بر نگرده
والله ما همه دعا می کنیم برای بازگشت آقای احمدی نژاد ، البته به آن دنیا و آنجایی که از آنجا آمده....
ما هم برای بازگشت شما و دوستان و بستگان و اربابان شما دعا می کنیم.
United States
حالا یازده روز خانه نشینی قبول اما مخالفت با رهبری....
نه به حمايتت از آقا و نه به دم زدنت از سه فتنه گر خائن!!!!!!!
اين طرز نظر دادنت هم نه به بسيجي واقعي مي خوره ونه به خانواده شهيدي كه واقعا" رهرو مرام و راه شهيد است.
محمود بسه تموم بکن سیاست رو
خیانت موسوی و خاتمی با هیچ خائنی قابل قیاس نیست
من به احمدی نزاد رای داده بودم اما بخاطر مخالفت هاش با رهبری و ولایت بیزار شدم از ایشان و خیانتی که خاتمی و موسی کردند خیلی بالاتر از بداخلاقی بود که احمدی نزاد کرد . خدا اخر عاقبت همه رو بخیر کنه
بابا چرا اینقدر این بنده خدا اعتماد به نفسش بالاست ؟!!
آخه یکی نیست بگه بنده خدا تفکر احمدی‌نژاد در انتخابات 92 به زور 4 میلیون رای آورد دیگه این همه ادعا واسه چیه؟!!!
آرای هیچ کسی را در انتخابات 92 نمیتوان به حساب تفکر احمدی نژاد گذاشت
احسنت دقيقا
France
بنده منتقد جدی احمدی نژاد هستم ودر انتخابات به دکتر جلیلی رای دادم
فرضیه شما پر!!
اگر منظورت رای دکتر جلیلی هست که از بی اطلاعی شماست.
احمدی نژاد و جریان مشایی به شدت مخالف جلیلی بودند و جلیلی عزیز هم با آنها مخالف.
در جریان بحث بر سر وزیر اطلاعات یکی از خواسته های احمدی نژاد کنارگذاشته شدن دکتر جلیل بود.
جلیلی در آن سالها تنها بود. جریان انحرافی با او مخالف و اصلاح طلب ها هم که حالشون مشخصه.
جلیلی تنها از اقتدار و عزت کشور دفاع می کرد در بحث هسته ای
عبدالله
درسال 92 کدامیک از کاندیداهای ریاست جمهوری ، گزینه احمدی نژادبودند؟ نه جلیلی و نه هیچکس دیگر کاندیدای مورد نظراحمدی نژاد نبودند.
محمود بای بای
مصطفی
بیاید تو دهنی محکمی از مردم خواهد خورد...
آقا مصطفی لطفا به نیابت ازمردم چیزی نگو اگر میخواهی بدانی نظرت دروغ است یه سری به مردم بزن
Iran, Islamic Republic of
لطفا شما دقيق تر به حرف مردم گوش كن ببين ريشه بسياري از خرابيها و فسادها زير سر كي بوده... اينقدر هم خودتونو با همه مردم يكي حساب نكنين لطفا
خدا اون روزارو نیار
رضا
Iran, Islamic Republic of
نرم نرمک می رسد...
کریم
Iran, Islamic Republic of
بهار می آید و زمستان می رود.
مجتبی
France
در زمستان بودن شکی نیست
ولی این حضرات هم پاییز هستند وبه فکر بازگشت خودشون هستند چه با احمدی چه بی احمدی!
در ضمن کسی با سیاست مشایی مشکلی ندارد اتفاقا مشکل همین اجرایی شدن تفسیر قران ایشون در دولت است!!
مجید مجد
..مردی از جنس تورم
نه که الان همه چیز عالیه ... حداقل رکود و تورم رو یکجا تجربه نمی کنیم
اون هایی که قیمت پرتقال و میوه و کرایه خونه و مرغ رو نمی بینند یا دشمن مردم بی بضاعتند یا کور و کر ...
Iran, Islamic Republic of
به قول خانم دکتر دستجردی وزیر عزل شده توسط دکتر ، "برای چوب بستنی و دسته بیل و کلنگ ارز تخصیص می دهی آقای رئیس جمهور اما برای داروی بیماران صعب العلاج نه "!!! حالا قضاوت کنید این فرد از جنس مردمه ؟
این خانم الان کجاست ببیند چوب بستنی وارد می شود یا نه؟؟
ومردی از جنس وابستگی....
مجید
Iran, Islamic Republic of
... زمستونم بهاره!
Iran, Islamic Republic of
برای بازگشت دلار 4700و تورم 50درصدی و رشد منفی 7درصدی شدیذا
امیر
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد متهم است به سالم بودن و باج ندادن...
خوش بحالش با وجود امثال تو
ناظر
Iran, Islamic Republic of
جفا ؟؟ از طرف اصولگرایان به دکتر !! بابا دست مریزاد ... این دکتر جون مون بود که رو صورت اصولگرایی (که اصل و ریشه خودش هم بود) ناخواسته چنگ انداخت
اگه باور نمی کنی ؟ هنوز جای بخیه هاش مونده
بره دیگه برنگرده
Iran, Islamic Republic of
آفتا ب سر اومده
Iran, Islamic Republic of
سکوت دولت قبل؟؟؟؟ پس الان چی می گوئید؟ اگر احمدی نژاد بر گرده باید از این مملکت فرار کرد ....
محمد
امروز پرتقال کیلویی 6500 تومان وجه رایج مملکت
کاری سر مردم آورده اید که با چراغ موشی دنبال آن مرد بگردند
محسن
چی میگی؟؟؟
اینجا 3 تومنه (:
خواب دیدی خیر باشه.
مطمئنا مردم دیگر به احمدی نژادرای نمی دهند.
راست گفته. شما خودت برو داخل جامعه...
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد قهرمان همیشه در قلب ماست
seyed
خدا با هم محشورتون کنه !
مقاومت
Finland
خدایش دوستش دارم و امیدوارم اگر به نفع کشور و ملت است هر چه زودتر به صحنه سیاست باز گردد.....
انشاا..میاد...همه دعا کنید
پناه بر خدا . قحط الرجاله ؟
مهدي
تورم 45 - 50 درصدي به نفع مردم است؟ اختلاس 3000ميلياردي به نفع مردم است؟فتنه 88 به نفع مردم است ؟تخريب چهره ايران در جهان (بجزونزوئلا)به نفع مردم است ؟منافع ملي را در چه مي دانيد؟
شتر در خواب بيند پنبه دانه
گهي لپ لپ خورد گه دانه دانه
آن مرد رفته که دیگه برنگرده
حمید
Iran, Islamic Republic of
عزیزم اینطور می نوشتی :
آن مرد رفت که دیگر هیچوقت برنگردد .
قلی
چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی...
بهار در راه است و ما در انتظار بهار ...
ابدا
United States
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
فقط همین!
علی
Iran, Islamic Republic of
بگم بگم نگمنگم چه بگم دوران رانت وفساد مالی دلم تنگشده بیا
seyed
قانع کنند ؟؟...
Latvia
این توهم زده. ارای اون تو سبد دکتر روحانی. عمرا
تازه از دست اون دوران راحت شدیم
آمدن احمدی نژاد یک توهم است. ترا بخدا با این خبرها ما را یاد آن دوران تلخ نیاندازید.
Germany
همتون بيخودي جوش ميزنين، صلاحيتش براي رياست جمهوري تاييد نميشه.
حد اكثر ميتونه نماينده مجلس بشه اونم به زور
بنام خدا
من از خداوند تبارک و تعالی می خواهم احمدی نژاد را حمایت فرماید. احمدی نژاد بت ها را که خودمان درست کرده بودیم باخواست خدا شکست. ایشان به جامعه مستضعفین القا فرمود که در برابر ستم ظالمان باید ایستادگی کرد . باید در برابر ثروتمندان ایستادگی کرد . برخی از قدرتها برای اینکه مادام العمر در حکومت بمانند زحمات احمدی نژاد را با تبلیغات سمی و مهلک خودشان به هدر می دهند اما این قدرتها بدانند که احمدی نژاد زنده است و بیش از پیش در مقابل زیاده خواهان خواهد ایستاد .انشاءالله.
انشا...
و نامه كارگر را پيش فرد شكايت شده مي فرستاد
درود بر دکتر محمود احمدی نژاد که از جنس خود مردم عادی است
نه از جنس اشرافیگری
از جنس رفيق بازي
موووووووووج میزند..............
گروهبان زنگنه
Iran, Islamic Republic of
هرچند سیاهنمایی جریان یا جریاناتی سعی در خدشه وارد کردن و تخریب احمدی نژاد میکنند،اما خدا وکیلی خودش هم مقصر است،لجبازی ،اعلام خط قرمز کابینه،بها دادن به افراد نابابی چون مشایی ،ملک زاده،سعید مرتضوی ،بقایی،عدم برخورد با مفسدان اقتصادی که داشتند جو بازار واقتصاد را الوده می کردند ،اینها به همراه قهر یازده روزه وعدم تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری ووواز طرفی جریاناتی که بدنبال کسب قدرت بودند ومیخواستند دوقطب در جامعه ایجاد کنند که در انتخابات 92 نتیجه گرفتندواین شد نتیجه اش من وضع امروز مملکت را از بی تدبیری احمدی نژاد می دانم .وگرنه نبایستی با گفتمان احمدی نژاد سال 84 این حال وروز امروزما باشد
Iran, Islamic Republic of
امام (س) فرمودند : مجلس در راس امور است ، اما آقای دکتر ترافیکی می گه از نظر من مجلس در راس امور نیست ، وی با شعار انقلاب و امام به قدرت رسید خدا راشکر که چهره او برای ساده لوحان متدین آشکار شد . آزموده را آزمودن خطاست .
م
United Kingdom
احمدی نژاد کاریزماترین شخصیت ...
France
وحدت احمدی نژاد و اصولگرایان در مقابل وحدت ناطق و خاتمی و هاشمی چیز عجیبی نیست.
محال . ايشان تا هنوز از خواب رفاقت بازي بيدار نشده اند آن وقت شما ...
علی
هر کی با هرکی کار داشته باشه این جهان از احمدی نژاد دست نمی کشه در هر هفته حداقل دو سه تیتر از احمدی نژاد داره بابا یکی نیست به این بگه رئیس جمهور الان روحانیه نه احمدی نژاد
متا چی چی چی؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
خيلى رودار وپرو هستيد، هشت سال كشور را ويران وتاراج كرده،با يك عده افراد بي لياقت،دزد،بيسواد،منافق صفت،از رده بي هويتها،باز در باز شده ميخواهيد دزدى شروع كنيد،،هزينه كثافت كارى ایشون را بايد هشتاد سال ملت بپردازد،هاله نور،مدير جهان،تحريم كاغذ پاره است،ابروى ايرانو برد،بره ارادان روستاى خودش مديريت كنه تو كوير،
مهاجر
Iran, Islamic Republic of
با سلام

منت سر اصول گراها نگذارید، آنقدر هم مشتاق آمدن دکتر احمدی نژاد نیستیم، نمی خواهیم دوباره کسی در مقابل امام خامنه ای بایستاد، و ادای قلدرها رو در بیاره و عین بچه بره خانه نشینی قهر کنه تا بروند منت ایشون رو بکشند تا بیاد سر کار، همان یکبار هم برای انتخابات ایشان کار کردیم برای هفت پشت مان بس بود، ایشان ا
اول باید تکلیفش را در اطلاعت پذیری با امام خامنه ای روشن کند بعد ادعای برگشت داشته باشد
ناآشنا
احمدی نژاد خوبه و اگه دوباره کاندید بشه ممکنه رای بیاره بشرطی که ... مثل رحیمی / مشائی / بقائی و..... رو دور خودش جمع نکنه ومثل چهارسال اولش کار کنه وگرنه .......
Iran, Islamic Republic of
انتخاب هرکس به جز احمدی نژاد برای اصول گرایان شکستی سخت خواهد داشت .
غيب گويي ؟ بالا آمدن احمدي نژاد با دعاي مردم به درگاه الهي ، حاصل شد اما قابليت و ظرفيت منتخب ... / اصولگرايان و متدينان اگر وحدت داشته باشند ، نصرت الهي امري واضح است
تازه از اون دوران خلاص شدیمااا
شیروانی
بخدا من موندم اگر بخواد شورای نگهبان تائید کن بابا بالاترین فساد در دولت ایشان بود اصلا اگه مدیریت داشت چرا اینقدر زنجانی ها و ضراب ها و مرتضوی ها و رحیمی ها و ... از کنارش بیرون بزند و این شاهکارهایی که الان می بینیم آیا شورای نگهبان در دولت ایشان اینطور بی ثباتی دیده تائید صلاحیت کند وا ویلا . این همون شخصی بود که می گفت دولت من پاک ترین دولت تا کنون است بابا چشات و بستی میگی هی کمی باز کن کجای کار هستی با چه رویی میخواهی بیایی این فساد ها واقعا تو دولتت و زیردستات انجام دادن باید خجالت بکشی تا اخر عمرت بیرون نیایی نمی دانم این کفن پوش های زمان احمدی نژاد کجا هست تا کوچکترین مساله ای پیش می آمد می ریختن بیرون کجائید ببینید تاراج کردن ولی سکوت کردید باز واقعا تاسف برا دولتت احمدی نژاد تو که دم از خادم بودن و پاک بودن میزنی اگر بخواهی بیایی واقعا تاسف که خیلی رو داری اگه هم شورای نگهبان تائید کند بازم وای به حال ما ....
احمدی دیگه بهت سلام نمی کنیم فقط بای بای
...هنوز از ت... بیرون نیامده !؟
بابا "تـو هـم".....!
سام
دیروز داشتم متن سخنان رهبری در حمایت از دولت احمدی نژاد رو میخوندم ....
بیچاره کردان,که بنده خدا دستش از دنیا کوتاه شده و چون نمیتونه جواب بده,الان شده معرف اقای رحیمی به دکتر احمدی نژاد.
اخه اقای دکتر احمدی نژاد که خودش از زمان استانداری کردستان اقای رحیمی با ایشان همکاری میکرده,این هم حتما یادشون نیست.
واقعا که افراد بیخبر یا زیاد داریم,یا هم نمیخواهند باخبر شده و واقعیت را بپذیرند.
ehsan
سلام و در کل میخوای حساب کنی روحانی فقط حرف میزنه هر کس هم انتقاد کنه سریع پرونده سازی میکنند براش. روحانی موقعی گفت چرخ هسته ای بچرخه زندگی مردم هم بچرخه نگفت اگه چرخ هستی وایسه زندگی مردم هم متوقف میشه.
دولت جدید چه طرح اقتصادی داشته تا الان چه طرح مسکن .همه وزیر بی کار نشستن همش چشمشون به مذاکرات هست. ویز اقتصاد و صنعت میگن اشالله تحریم ها برداشته بشه اقتصاد ما رشد هفت در صدی میکنه خوب بگو اگه قرار تحریم این کار رو بکنه پس وزیر میخوایم چکار دیگه. تعصبی نباشید بصیرت داشته باشید. احمدی نژاد دو سال اخر بد عمل کرد ولی حق روحانی اصلا و ابدا نبود- در ضمن دقت کنید ببینید چی شد وقتی روحانی رای اورد قیمت طلا و دلار کاهش و ثابت شد بدون اینکه اصلا کار و قانونی بذار مشکوک به نظرتون نمیرسه
عباس
من کاری به حرفای این آقا که بیشتر شبیه طنز سیاسی و انبساط خاطر است ندارم, ولی یه خبر بد لابلای حرفاش بود اینکه:
مشایی در حال تفسیر قرآنه! واقعاً این خبر نگران کننده است.
قرآن فقط مال شماهاست!
United States
در قرآن تامل و تدبر نکنه چی کار کنه؟ بیاد مثل تو کامنت بگذاره بر علیه این و اون؟ اگر تو هم با فرآن مانوس بودی چون او صبوری و سکوت و فروتنی را میاموختی.
...........چطور هشت سال این مملکت را به....
Iran, Islamic Republic of
تا کی به تمنای وصال تو یگانه
امير
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد ،خاتمی و هاشمی تمام شده اند.نگاهی به آرای هاشمی در انتخابات اخیر و نیز وضعیت لیست های مورد تایید خاتمی بیندازید مطلب دستتان می آید احمدی نژاد هم کاندیدا شود وضعیتش بهتر از دو نفر فوق نخواهد بود امتحانش مجانی است اگر تایید صلاحیت شد !!! و آمد مشخص خواهد شد چقدر رای دارد.
یک ذانشگاهی
United States
گاهی ممکن است از کسی خوشمان نیاید اما نباید هر واقعیتی را درباره او رد کنیم. واقعیت این است که هر چند احمدی نژاد اصلا در فضاهای مجازی و خواص و جمع های مثلا دانشجویی محبوبیت ندارد اما متاسفانه به شدت در میان مردم به ویژه مردم شهرستان ها و استان های مختلف محبوبیت داره. واقعیت این است که من نا امیدانه دیدم ماجرای رحیمی هم اثری بر مردم کوچه و بازار نداشت. به نظرم باید تحلیلی داشت که چرا با وجود این همه روشنگری درباره این آدم و تیمش باز در میان مردم فراوان می شنویم که تحسینش میکنند؟
محمد حسين
United Kingdom
هر چند كه من نسبت به دولت احمدي نژاد انتقاد دارم ولي ايشون رو تائيد مي كنم و دوبار هم بهشون راي دادم و اينبار هم بهش راي خواهم داد لطفا از دوستان عزيز ميخوام كه اين مطلب رو براي درج در تاريخ ايران پيش خودشون ثبت كنند من مطمئن هستم اگه احمدي نژاد براي انتخابات رياست جمهوري بياد همينجوري هم و با همين شرايط بدي كه خيلي از متمولين براش درست كرده اند بازم دو سه ميليون بيشتر از رقيبش تو انتخابات راي مياره . ميگين نه صبر كنين تا انتخابات . حتما اين مطلب رو يه جائي يادداشت كنيد تا روز موعود.
Romania
....
درود بر احمدى نژاد محبوب قلوب تمام مستضعفين جهان
خدا عاقبتشو به خیر کنه
جهان جان آرزوی ریاست جمهوری قالیباف به دلتان خواهد ماند!
علی
United States
وااااااااااااااااااااااااای! خدا اون روزو نیاره!
راست میگی واقعا هممونو بخشیده
چه مهربون!!!!!!!!!!!!!!
علی
از حق نگذریم دولت احمدی نژاد واقعا در جهت پیشرفت مملکت تلاش کرد.
در واقع این یک ارزیابیه اما خوب همه را گذاشتید سر کار با یک تیر دو نشان ..
بازنشسته
من دعا ميكنم احمدي نژاد برگردد اما ايا ما مردم تحمل عدالت احمدي نژاد را داريم ؟