سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۵

تکذیب خبر خودکشی مشاور احمدی نژاد

شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب: 690336
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت درخصوص شایعه خودکشی عبدالرضا داوری اعلام کرد: با بررسی‌های صورت گرفته تاکنون خبری در این رابطه در یافت نشده است.
تکذیب خبر خودکشی مشاور احمدی نژاد
به گزارش جهان نيوز، مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت درباره اخبار منتشر شده در خصوص شایعه خودکشی عبدالرضا داوری، مشاور محمود احمدی‌نژاد، اعلام کرد: با بررسی‌های صورت گرفته تاکنون خبری در این رابطه در یافت نشده است.
 
صبح شنبه شایعه‌ای در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه عبدالرضا داوری، مشاور محمود احمدی‌نژاد صبح امروز بر اثر خودکشی در منزل خود درگذشت. عبدالرضا داوری طی روزهای اخیر تحت افشاگری بی‌سابقه رسانه‌ای همسرش قرار داشت.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
گرچه داوری و احمدی نژاد حد اقل در حال حاضر هیچ ربطی به جبهه اصولگرا هاندارند ولی باید بدقت مراقب هوشیار بود که طی فرایند و عملیات بسیار پیچیده ستاد اطلاعاتی وعملیاتی اصلاح طلبان برای خنثی سازی اثرات سوء قتل میترا استاد به وسیله یکی از اعضای اصلی اصلاح طلبان محمد علی نجفی دست به قتل یا خودکشی مرموز ویا ... تصنعی در مقابل رقیب نکنند .
Iran, Islamic Republic of
صبح به خیر عمو اوغور به خیر !!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد روز به روز محبوب تر!!!!! .
شایعات مضحک و خنده دار
Iran, Islamic Republic of
دکتر احمدی نژاد تنها یک مشاور رسانه ای دارند، آن هم دکتر جوانفکر هستند
ضمن اینکه این شایعات اولین و آخرین شایعات در خصوص احمدی نژاد و اطرافیانش نیست بلکه در چند سال اخیر بارها و بارها شاهد چنین شایعات مضحک، کذب و خنده دار بودیم
United Arab Emirates
از احمدی‌نژاد خبر نزده بودین غده‌های عقده‌تون ورقلمبیده بود؟ فلونی خودکشی کرد یا نکرد به احمدی‌نژاد چه مربوط داره؟ خجالت می‌دونید چیه؟ نسبت تقوا که با شما مثل جن و بسم‌الله است