جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۷
۲

مصاحبه شیطنت آمیز روسها با سعید معروف

يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۴
کد مطلب: 412846
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در گفتگو با سایت باشگاه کازان روسیه به سوالات شیطنت آمیز پاسخ داد.
به گزارش جهانم به نقل از جام نیوز، سعید معروف که تیم والیبال زنیت کازان روسیه پیوسته در گفتگو با سایت این باشگاه با سوالات مختلف پاسخ داد.

برخی از سوالاتی که از معروف پرسیده شده بسیار عجیب و تا حدی شیطنت آمیز به نظر می رسد. مثلا از وی پرسیده شده که آیا زنان می توانند در ایران والیبال بازی کنند و یا اینکه پس از انقلاب به مردم اجازه داده می شود که به کلاس زبان انگلیسی بروند؟!

همچنین از معروف پرسیده شده که چرا غنچه قوامی به ۲ ماه زندان به خاطر حضور در مسابقه والیبال مردان محکوم شد که کاپیتان ایران در پاسخ گفت: «تا جایی که من می‌دانم او مقیم لندن است و مدت زیادی هم آنجا است. این جنجال‌ها به این دلیل به وجود آمد که او می‌خواست از روی سکوهای مردان بازی را تماشا کند که مخالف عرف ما است؛ مخصوصاً که هیچ یک از اعضای خانواده‌اش از جمله برادر، پدر، همسر یا فرد دیگری او را همراهی نمی‌کرد. این در حالی است که بخش مخصوص تماشاگران زن هم در ورزشگاه وجود دارد. با این همه ایران در والیبال واقعاً پیشرفت کرده است.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
روسها هم برا ما آدم شدن
یه والیبالی
واقعا آفرین به آقای معروف....روسهابدجورمیخواستن ضایعمون کنن آقای معروف هم جواب درستی داده...فکشونو خوابونده رو میز!!!!!!!!!!!!!!!!دمش گرم