جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

افزایش خدمات جهت رفاه حال زائران جمکران

يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب: 412766
مدیر پشتیبانی مسجد مقدس جمکران گفت: تمام بخش های اجرایی مسجد مقدس جمکران در تلاش هستند تا با بهبود و افزایش خدمات، رفاه بیشتری برای زائرین این مکان مقدس در ایام نوروز فراهم کنند.
به گزارش جهان، خدمات رفاهی این مکان مقدس از روز چهارشنبه بیست و هشتم اسفند ماه جهت رفاه حال مسافران نوروزی افزایش خواهد یافت.

اسماعیل بخشعلی مدیر پشتیبانی و خدمات زائرین این مکان مقدس با اعلام خبر فوق گفت: از بیست و هشتم اسفندماه تا چهاردهم فروردین ماه از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ ایستگاه های صلواتی در درهای ورودی ۲،۱ و ۵ با عرضه آبجوش، چای و برخی اقلامی که توسط خیرین تهیه می شود در خدمت زائران خواهند بود.

وی افزود: تعداد ۱۸۰ دستگاه ویلچر تعمیر و بازسازی و ۲۵ دستگاه نیز توسط خیرین به مسجد اهدا شده که تمام این دستگاه ها در ایام نوروز در درهای ورودی از زائرین کهنسال و معلول پذیرایی خواهند کرد، همچنین چهار دستگاه ماشین نفر برقی نیز به این امر اختصاص داده شده است.

بخشعلی در پایان از ذخیره سازی هزاران جلد قرآن و مفاتیح ویژه ایام نوروز خبر داد و خاطر نشان کرد: تمام بخش های اجرایی مسجد مقدس جمکران در تلاش هستند تا با بهبود و افزایش خدمات، رفاه بیشتری برای زائرین این مکان مقدس و مشتاقان حضرت ولیعصر(ارواحنا فداه) در ایام نوروز فراهم کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *