شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
این بار تساوی با تیم ۱۰ نفره!

تساوی عجیب پرسپولیس در لیگ

پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۸
کد مطلب: 412332
تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر در رقابتهای لیگ نتیجه ضعیفی کسب کرد و بازی دو بر صفر برده را مقابل تیم ۱۰نفره با تساوی ۲ بر ۲ عوض کرد. این تساوی درحالی رقم خورد که تیم درخشان با دوگل از حریف خود پیش بود!
به گزارش جهان به نقل از مهر، پرسپولیس که این روزها دستش از لیگ قهرمانان آسیای فصل آینده کوتاه مانده و برای ماندن در میانه‌های جدول تلاش می کند مقابل نفت مسجد سلیمان ۱۰ نفره هم توفیقی نداشت.

سرخپوشان ابتدا در دقیقه ۲۳ توسط امید عالیشاه به گل برتری رسیدند و در دقیقه ۳۵ توسط علی علیپور برتری خود را تحکیم کردند. در فاصله دو دقیقه مانده به پایان نیمه نخست اشتباه مشترک محمدرضا خانزاده و سوشا مکانی باعث شد کیوان امرایی یکی از گل های خورده را جبران کند.

در دقیقه ۵۷ روسلان ملزدينوف به دلیل خطای خشن بر روی سوشا مکانی با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد. پرسپولیس اما از این برتری نتوانست به نحو قابل قبولی استفاده کند و در نهایت گل تساوی را دریافت کرد.

اشتباه امید عالیشاه و مدافعان پرسپولیس در دقیقه ۹۳ باعث شد رضا کرم اله چعب گل تساوی را وارد دروازه پرسپولیس کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *