يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

پیام تبریک جبهه پیروان به آیت‌الله یزدی

چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب: 412162
جبهه پیروان خط امام و رهبری طی پیامی انتخاب آیت‌الله محمد یزدی را به عنوان ریاست مجلس خبرگان رهبری را به وی تبریک گفتند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، جبهه پیروان خط امام و رهبری طی پیامی انتخاب آیت‌الله محمد یزدی را به عنوان ریاست مجلس خبرگان رهبری را به وی تبریک گفتند. مشروح پیام را در ذیل بخوانید:

بسمه تعالی

محضر مبارک حضرت آیت اللّه شیخ محمّد یزدی (دام عزه)

ریاست محترم مجلس خبرگان رهبری

سلام علیکم؛

جبهه پیروان خط امام و هبری ، رأی اعتماد خبرگان محترم و انتخاب حضرتعالی را به ریاست مجلس خبرگان رهبری تبریک گفته و برای حضرتعالی و خبرگان معظم ، از خداوند قادر متعال مزید توفیقات را مسئلت دارد.

با دعای خیر

جبهه پیروان خط امام و رهبری

حزب مؤتلفه اسلامی، جامعه اسلامی مهندسین ، جامعه اسلامی تصناف و بازار، جامعه اسلامی کارمندان، جامعه اسلامی ورزشکاران، جامعه اسلامی فرهنگیان، جامعه اسلامی نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی، جامعه اسلامی کارگزان، جامعه اسلامی دانشجویان، جامعه اسلامی دانشگاهیان، جامعه اسلامی فاطمیون، جامعه جوانان متحد اسلامی، جامعه زینب، جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، جمعیت پیروان زینب، انجمن اسلامی پزشکان.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *