چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۶
۲۱
چرخش وکیل خانواده هاشمی؛

یاسر هاشمی‌ رفاقتی با "ح.الف" نداشته‌است!

يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۵۰
کد مطلب: 411369
وکیل خانواده هاشمی در پاسخ به این سوال که چرا همان زمان این موضوع را تکذیب نکردید، گفت: آن زمان مسئله خیلی مهمی نبود و اهمیتی نداشت که بخواهیم آن را تکذیب کنیم. اما الان قویا می گویم که هیچ ارتباطی میان یاسر و آقای "الف" وجود نداشته است.
یاسر هاشمی‌ رفاقتی با "ح.الف" نداشته‌است!
به گزارش جهان به نقل از راه دانا، بار دیگر با دستگیری یک مفسد اقتصادی دیگر و بررسی های صورت گرفته، پای فرزندان آیت الله هاشمی رفسنجانی به میان آمد و این بار بعد از ماجرای دوستی مهدی هاشمی با متهم اصلی پرونده استات اویل، بحث دوستی یاسر هاشمی با آقای "ح.الف" که چهارشنبه هفته پیش دستگیر شد به میان آمده است.

دهم خرداد ۱۳۹۱ بود که علیزاده طباطبایی وکیل خانواده هاشمی صراحتا از رفاقت یاسر هاشمی‌رفسنجانی با فردی به نام «الف» سخن به میان می‌آورد. وی در این مصاحبه می‌گوید: «به نیروهای امنیتی هم گفتم شما یک مورد از همه این شایعاتی که درباره هرکدام از بچه‌های آقای هاشمی مطرح است را مستند به من ثابت کنید خودم مقابل‌شان می‌ایستم؛ به خودشان هم گفته‌ام. ما به صورت ماهانه جلساتی در منزل آقای نوری داشتیم، من آنجا هم این را گفته‌ام. یک روز آقای زنگنه به من گفت یاسر یک برج در شهرک غرب دارد، گفتم اگر یاسر در شهرک غرب ۱۰درصد برج هم داشت من نه تنها از وکالت خانواده استعفا می‌دهم بلکه علنی مقابل‌شان می‌ایستم. بررسی کردم دیدم یک برج متعلق به آقایی به نام «الف» است و یاسر هم رفیق «الف» است و آنجا رفت و آمد دارد. به یاسر گفتم تو چرا به دفتر «الف» می‌روی که در معرض اتهام قرار بگیری؟»

علیزاده طباطبایی: اشتباه کردم!


حالا بعد از گذشت نزدیک به ۳ سال از ماجرای مصاحبه وکیل خانواده هاشمی در خصوص رفاقت یاسر هاشمی و آقای "الف"، علیزاده طباطبایی در گفتگو با راه دانا در مصاحبه آن زمان خود را اینگونه تکذیب می کند: همان زمان هم من متوجه شدم که ماجرا را اشتباه مطرح کردم. چراکه من آن زمان از فرد دیگری شنیدم که یاسر هاشمی در دفتر آقای "الف" رفت و آمد داشته و این موضوع را در مصاحبه مطرح کردم. ولی بعد از انجام آن مصاحبه یاسر با من تماس گرفت و اظهار داشت که من نه آقای "الف" را می شناسم و نه اینکه در دفتر وی رفت و آمد داشته ام.

وکیل خانواده هاشمی در پاسخ به این سوال که چرا همان زمان این موضوع را تکذیب نکردید، گفت: آن زمان مسئله خیلی مهمی نبود و اهمیتی نداشت که بخواهیم آن را تکذیب کنیم. اما الان قویا می گویم که هیچ ارتباطی میان یاسر و آقای "الف" وجود نداشته است.

علیزاده طباطبایی در پاسخ به این سوال که چرا در پرونده هایی که ماهیت فسادی دارند همواره در سابقه افراد متهم، دوستی با فرزندان آیت الله هاشمی نیز وجود دارد، گفت: فرزندان آقای هاشمی زیر ذره بین هستند. باند مافیایی از ابتدای انقلاب تا امروز آقای هاشمی و بچه های ایشان را زیر نظر دارد و علیه آنها به صورت سازمان یافته گزارش تهیه می کند. اغلب این گزارش ها نیز ثابت شده که دروغ بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کی بود کی بود من نبودم. ....
کریمی
هردم از این باغ پسته ای میرسد !!!!!!!
....
....وکیلش پول میگیره که این حرفارو بزنه دیگه . تعجب نداره
ماجرای قرزندان هاشمی و اینکه با هر مفسد اقتصادی که برخورد میشود پای فرزندان هاشمی هم به میان می آید نقل حکایتی که در زیر میآید : دزدی را به جرم سرقت اموال مردم نزد قاضی بردند که این سالهاست این عمل مجرمانه را انجام میدهد و مردم از دست او ذله شده اند قاضی رو به سارق کرد که ای نگونبخت این چه بلایی است که سر مردم می آوری ؟سارق نگاهی کرد و گفت که جناب قاضی من بیچاره مشهور یه سارق بودن هستم و از بد روزکاز اینکه هر چه دزدیده میشود میگویند فلانی دزدیده است و از همه بدتر اینکه وقتی می آیند خانه ام را میگردند مال دزدی را آنجا پیدای میکنند من نمیدانم این چه بدبختی است که نصیب من شده و الا من بیگناهم !!!!!!!!!!!!.....
اگه قرار باشه هرکسی رو بخاطر رفاقت با مجرمان بگیرن،......
Iran, Islamic Republic of
اينقدر كينه براي چي؟هر روز كه جهان را باز مي كنم مي بينم از خانواده هاشمي مي زنيد....حالمان بهم مي خودرد از اين كينه توزي
غفاری
چرا هر چه پرونده در خصوص خانواده هاشمی است دروغ می باشد ولی اگر بر علیه مخالفین هاشمی باشد درست و واقعی است؟
عین سین
Iran, Islamic Republic of
هاشمی و بچه هاش نیازی به اینکه کسی بخواهد آنها را خراب کنند، ندارند،خودشان، مسئول اعمال خودشان هستند!!
ههههههههههههه
جهان جون دیدی همش دروغ بود!
اصلا بچه های هاشمی کجا و فساد کجا؟!؟!
ما که فسادی ندیدیم.شما هم نگردید که نیست!!!!
حمید
Iran, Islamic Republic of
شما هم نشسته اید فقط ببینید کی با کی سلام و علیک کرد بعد اون را علم کنید . بابا منم ممکنه یه دوست ناباب داشته باشم این نشانه رفتار غلط نیست. با طرح این موضوع مشکل مهدی را کمرنگ می کنید که همه بگو یند ببین اینا چقدر به این خانواده گیر میدهند.
امیرسعید ابوزهرا
طباطبایی جان اول انقلاب که این بچه ها ، سن وسالی نداشتند
پيروز
بعضيها در راه كشوردارند مجاهدت ميكنند و جانشان را تقديم ميكنند اين آقايان يا اين خانواده .....
قوه قضا ییه فقط عدالت نه رفاقت
به روباه می گویند شاهد ت کیست می گوید دم من
United States
طفلکی یاسر و مهدی .آخخخخخخخخی چی کارکردن مگه؟
یاسر فقط یه برج داره ومهدی هم یه قرارداد کوچولو کرسنت واستات اویل داشته .دلم براشون میسوزه
رضا
و شاید هم فرزندان ایشان به دنبال شناسایی مفسدان اقتصادی و همکاری با آنان باشند.
باند مافیایی فقط پیله کردن به فرزندان آقای هاشمی! نیست تو این مملکت هیچ مسئول دیگه ای نداریم!!!!! برو عمو جان!! مردم و جی فرض کردی؟!
مجید مجد
United States
ما هم باور کردیم
یعنی این باند مافیایی در داخل که هیچ؛ حتی در خارج هم اونقدر برش داره که سالها پیش دادگاه نروژ را هم تحت تأثیر قرار داده؟؟!!!
یا مثلا منجر به انجام تحقیقات دانشگاهی در خارج کشور در مورد پرونده استات اویل و فساد م. ه. بوده؟!
United States
به امید مجازات ...
Iran, Islamic Republic of
چرا تا نزدیک یه انتخابات میشه شما به هول و ولا می افتید؟ ؟ یعنی انقدر محبوبیت هاشمی ترسوندتتون؟؟ که فکر میکنید با تخریب فقط میتونید چهره ی ایشون رو خراب کنید؟؟ الانم که انتخاب ریاست خبرگان و ترس دوباره شما و تخریب هاشمی شروع
آقایان حاحی گرینوف نما
رفاقت که نداشتن فقط گاهی....