چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۷
۱۳
همزمان با انتصاب فتنه‌گر هتاک آغاز شد؛

آغاز تسویه حساب با اساتید ارزشی دانشگاه آزاد/ سرپرستی که فقط یک هفته دوام آورد!

چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب: 360226
طبق این گزارش ها، «یاسر. هـ. ر»، «مرتضی. الف» دو تن از اصلی ترین بانیان برخورد با اساتید ارزشی دانشگاه به ویژه در حوزه علوم سیاسی هستند. همچنین گفته شده که «فواد. ص» نیز که به عنوان پادوی رسانه ای این جریان مشهور است، به این اتاق فکر غیرقانونی و البته غیررسمی مشاوره می دهد.
آغاز تسویه حساب با اساتید ارزشی دانشگاه آزاد/ سرپرستی که فقط یک هفته دوام آورد!
به گزارش جهان نيوز، درست چند روز پس از انتصاب عبدالحسین هراتی، عنصر افراطی و مسئله دار فتنه ۸۸، به عنوان مدیر بلندپایه دانشگاه آزاد که با واکنش شدید دلسوزان انقلاب نیز مواجه شد، خبرهای نگران کننده جدیدی از دانشگاه آزاد به گوش می رسد.

طبق شنیده های خبرنگار جهان، با تشکیل اتاق فکری از سوی برخی افراطیون حاضر در خارج از این دانشگاه که به واسطه نزدیکی با اعضای هیات امنا در این دانشگاه قدرت گرفته؛ اساتید حزب اللهی تحت فشار قرار گرفته اند.

طبق این گزارش ها، «یاسر. هـ. ر»، «مرتضی. الف» دو تن از اصلی ترین بانیان برخورد با اساتید ارزشی دانشگاه به ویژه در حوزه علوم سیاسی هستند. همچنین گفته شده که «فواد. ص» نیز که به عنوان پادوی رسانه ای این جریان مشهور است، به این اتاق فکر غیرقانونی و البته غیررسمی مشاوره می دهد.

به عنوان نمونه با فشارهای این اتاق فکر سرپرست یکی از دانشکده های دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز، تنها یک هفته پس از انتصاب، برکنار شده است.

به نظر می رسد با قدرت گرفتن جریان افراطی در دانشگاه آزاد اسلامی، باید انتظار رفتارهای مشابه دیگری نیز داشته باشیم.

گفتنی است، از فعالیت های این جریان خزنده گزارشات مستندی در اختیار خبرنگاران جهان نيوز است که به زودی منتشر خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دوست
Iran, Islamic Republic of
آقای جهان نیوز، اگر راست می گویی اقدام عملی با این جریان فکری بکن، که وزارت علوم داره ریشه کنی خیلی نافرمی راه می اندازه، من چون تو جریان امور هستم میگم. حرف زدن که فایده نداره
آقا ممنون که مردم رو اینقدر هالو فرض می کنید . نه من و نه هیچکدام دیگه از خواننده هاتون متوجه نشدیم این دو تا اسم مستعار کی بودن. یعنی الان نمی دونیم منظورتون یاسر هـ[...] ر[...] و مرتضی ا[...] بود. هالو هستیم همه دیگه. ممنون که آبروی کسی رو نمی برید و اسم کسی رو نمی نویسید . دستتون درد نکنه. چقدر ارزشی هستید. اونقدر که جرئت ندارید نظرم رو پخش کنید.
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
با سلام عجیب نیست که با این اوصاف عمله های فتنه شاغل در دانشگاهها که موش شده بودند جدیدا دم درآورده اند امروز در پردیس علوم وتحقیقات ساوه ،استاد معمم درس وصایای امام(ره) با اسم از سران فتنه دفاع وانها را دلسوزان انقلاب عنوان کرد.بدا بحال دانشجویانی که اززبان این نااستادان تاریخ تحریف شده تحویل میگیرند.
کارمند واحد تبریز
United States
بهتر است مجلس شورای اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی بطور فوق‌العاده به داد دانشگاه آزاد اسلامی برسد.آقای”یوسف م “ مدیر حراست سابق دانشگاههای آزاد زنجان و تبریز که در تهران و سایر نقاط کشورمان تجمعات و سخنرانی‌های نمایندگان مجلس از جمله آقایان زاکانی و سلیمی نمین را برهم می‌زد مجددا قدرت گرفته و همه کاره شده است و در منطقه 13 دانشگاه آزاد (استان آذربایجان شرقی) کلیه روسا-معاونین و حتی مدیران را تعیین می‌کند و برای همه اساتید ارزشی-رزمنده و جانباز در واحدهای تبریز-اهر-میانه-مرند و بستان آباد پرونده سازی می‌کند آنها خیال می‌کنند که دانشگاه ملک موروثی آنهاست.
چنگیز
United States
جناب کارمند دانشگاه آزاد تبریز ‏”یوسف م“ مدیر حراست سابق واحد تبریز را این قدر بزرگ نکنید. این بیچاره خود را به آب و آتش می‌زند و می‌خواهد دوباره قدرت بگیرد و سعی دارد با گرفتن یکی دو عکس با دکتر میرزاده و درج آن در نشریات و وب‌سایت‌های دانشگاه آزاد خودنمایی کند و از برخی روسای واحدهای کوچک اخاذی کند و همه می‌دانند که در علوم پزشکی واحد جامع تبریز در گوشه‌ای خلوت آرامیده است و سمت درست و حسابی ندارد.
بهتر است به فساد نماینده تام الاختیار دکتر میرزاده در استان آ[...] رسدگی شود اگر راست می گوئید سراغ کله گنده ها بروید!!!
United States
زیاد شلوغش نکنین
هر کسی که سیاسی اومد باید سیاسی هم برود
علی
بهتراست دانشگاه آزاد به فکر برخورد بسیار زشت کارمندانش بادانشجویان باشد.خصوصا دانشگاه آزاد اهواز
Iran, Islamic Republic of
منظور از ارزشی یعنی دارائی های میلیاردی یا هیئت علمی شدن لحظه ای در یک دوره کوتاه یا چاپلوسان دولت قبل یا مدرک گرفتگان بدون کلاس ودرس ؟!
ایرونی
چه خبرتونه! بگذارید اعتدالیون و راستگویان کارشون رو بکنن! اینها که بیرون میندازنشون که ارزشی نیستن، یه مشت بی سواد افراطین.
شناسنامه هم ندارن بدبختی!!
احمد
جهان فیلتر شده چون خیلی ها از فیلتر شکن استفاده می کنند . پرچم ها رو بینید . نظر ارزشی با پرچم استکبار .
شفیعی
Australia
باسلام
از زمانیکه آقای روحانی روی کار آمده اساتید حزب اللهی نه دردانشگاهارا بلکه درتمام کارهای دولتی برکنار کرده اند ویا تحت فشار هستند واینها از برکت دولّت یازدهم است
چشم حزب موتلفه و کسانی که هاشمی را بعد از 9 دی نجات دادند روشن