جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۳
۶

سخنان دریادار فدوی درباره برخورد با آمریکا و سلاح جدید سپاه

سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۳۹
کد مطلب: 410512
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: آمریکایی‌ها زمانی که می‌خواهند از تنگه هرمز عبور کنند تنها چند صد متر با ما فاصله دارند.
سخنان دریادار فدوی درباره برخورد با آمریکا و سلاح جدید سپاه
به گزارش جهان، سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حضور نیروهای آمریکایی در منطقه خلیج فارس را مشکل آفرین دانست و بر توانمندی ایران برای تامین امنیت تنگه هرمز تاکید کرد.

وی که در برنامه "لقاء خاص" در شبکه العالم سخن می‌گفت، اظهار داشت: آمدن آمریکایی‌ها به منطقه علی رغم ادعای آنان درباره اینکه برای تقویت امنیت و ثبات به منطقه آمده اند، خطرهایی که کشتی‌ها با آن مواجهند را افزایش داد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه آمریکایی‌ها در شرایطی قرار ندارند که به آنان اجازه دهد امنیت منطقه خلیج فارس را تهدید کنند، خاطرنشان کرد: آنها بیش از ما می‌خواهند که درگیر نشوند، چون شرایط چنین اجازه‌ای به آنان نمی‌دهد.

دریادار فدوی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به طور شبانه روزی منطقه را زیر نظر دارد و فاصله ما با آمریکایی‌ها وقتی می‌خواهند از تنگه هرمز عبور کنند فقط چند صد متر است.

وی همچنین تاکید کرد که تماس میان ما و آمریکایی ها در تنگه هرمز در چارچوب قوانین و مقررات بین المللی است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید بر اقتدار دریایی ایران در آب‌های خلیج فارس و دریای عمان، خاطرنشان کرد: قدرت کافی داریم تا تنگه هرمز را برای استفاده همه کشورها باز نگهداریم.

دریادار فدوی همچنین هشدار داد که دخالت آمریکایی‌ها باعث بسته شدن تنگه هرمز خواهد شد. واجب شرعی برعهده ماست که انرژی از تنگه هرمز عبور کند تا دنیا ضرر نکند.

وی در باره رزمایش اخیر ایران در منطقه و تسلیحات مورد استفاده در آن نیز گفت: سلاحی که در رزمایش اخیر آزمایش کردیم، بسیار استراتژیک است که آمریکایی ها نمی‌توانند قدرت و کارایی آن را تخمین بزنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
....
نفت دویست دلاری...
زنده باد سپاه اسلام
بصیر
ای پاسدار ان اسلام سپاهی و ارتشی خدا قوت دعای آقا امام زمان ع ودعای فرمانده کل قوا بدرقه راهتان باشد
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
اختيار تنگه هرمز بايد در اختيار ايران باشد و نه كشور ديگر .
فرمانده نیروی دریایی سپاه بايد مي گفت آنقدر اقتدار دریایی ایران در آب‌های خلیج فارس و دریای عمان، داريم كه از تردد شناور هاي كشور هاي متخاصم و اخلال گر و مداخله جو در امور داخلي خود جلوگيري كنيم :
هم اكنو كشور هاي زورگوي جهان ثروت جهان اسلام را مفت مسلم از منطقه خارج مي كنند وما نظاره گر هستيم .اين كجاش افتخار دارد كه امنيت برقرار كنيم تا ثورتمان را غارت كنند به ثمن بخس چپاول كنند .
هر كشور ديگري چنينن منطقه استراتژيك و تسلط كامل بر آن منطقه داشت همانطور كه ايران اكنون به بركت خون شهدا در منطقه دارد در تمام مجامع بين المللي با اقتدار حرف حقش را به كرسي مي نشاند نه اينكه براي برداشتن تحرم ها التماس كند بلكه آنها بايد براي عبور كشتي هايشان از تنگه هرمز به ما التماس كنند .
و اعدوا لهم مااستطعتم من قوه.
پاینده باد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
امریکایها با وزیز امور خارجه پیاده روی می کنند ضمنا" دست هم می دهند باهم !