دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۳
۵

سربازگیری ساختارشکنان در کارگزاران پس از استعفای هاشمی

يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۰۹
کد مطلب: 410073
سخنگوی کارگزاران می‌گوید این حزب فعالیت خود را وارد فاز جدیدی کرده است.
سربازگیری ساختارشکنان در کارگزاران پس از استعفای هاشمی
به گزارش جهان، حسین مرعشی در مصاحبه با روزنامه آرمان گفت: اساساً کارگزاران در یک دوره، بیشتر شبیه یک نهضت عمل کرد تا یک حزب سازمان یافته بیشتر به یک نیروی فکری پیش‌برنده به کشور فکر می‌کردیم که بر شاخص‌های کشور اثر بگذارد و راه‌هایی را برای پیشرفت کشور پیشنهاد بدهد. بیشتر یک حزب تکنوکرات بود تا یک حزب اجتماعی و سیاسی الان شرایط برای تبدیل شدن کارگزاران به یک حزب تمام عیار فراهم است.

وی که از بازداشتی محکومان فتنه ۸۸ بود ادامه می‌دهد: در حال حاضر در ۲۵ استان کشور، شوراهای استانی کارگزاران تشکیل شده و برای برگزاری یک اجتماع بزرگ در بهار سال ۹۴ آماده می‌شویم. امروز نزدیک به ۷۰۰-۶۰۰ نفر به عنوان اعضای اصلی کارگزاران در شاخه‌های اصلی استانی و ملی آن فعالیت می‌کنند و نشست بزرگ بهار مقدمه‌ای برای کنگره بزرگ کارگزاران در شهریور ۹۴ خواهد بود.

این اظهارات در حالی است که مهر ماه امسال محمد هاشمی دبیر سیاسی کارگزاران اعلام استعفا کرد و علت آن را افزایش برخی عناصر تندرو بر شورای مرکزی اعلام کرد. وی در مصاحبه با شرق گفته بود: آنچه به استعفای من منجر شد، ترکیب جدید شورای مرکزی بود. استنباط کردم این ترکیب، از شعارهای اولیه «کارگزاران» فاصله دارد. حرف من فراتر از «کارگزاران» است. می‌گویم کاری نکنیم که در جامعه تشنج ایجاد شود. من نمی‌خواهم در تشکیلاتی کار کنم که به عنوان مثال می‌گویم- چون در مثل مناقشه نیست- سرنوشت حزب «مشارکت» را پیدا کند. من سابقه انقلابی داشتم و از ۱۶ سالگی وارد مبارزه شدم. از ۱۱۷ روزی که امام در پاریس بود من ۱۱۴ روز با ایشان بودم. با همان هواپیمایی که امام به ایران آمد همراه ایشان شدم. اینجا مسئولیت‌هایی داشتم. نظام جمهوری اسلامی برای من نظام مقدسی است. حالا من نمی‌خواهم شاهد این باشم که حزبی که من عضوش هستم سرنوشت حزبی مانند مشارکت را پیدا کند.

وی همچنین در مصاحبه با آرمان تصریح کرده بود: بیشترین نگرانی من این بود که کارگزاران به سرنوشت احزاب دیگر مثل حزب مشارکت دچار شود... اگر کارگزاران درصدد توسعه بود می‌توانست از اعضای خودش در شهرستان و تهران که عضو حزب هستند یا علاقه‌مند به حزب بودند، استفاده کند اما اینکه برخی به حزب هجوم آوردند و شیرینی می‌دهند که دیگران نباشند این نشان می‌دهد که می‌خواهند از فرصت مناسبی، استفاده نامناسبی کنند. کسانی می‌گویند که ما برای ساختارشکنی آمده‌ایم.
منبع: کیهان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جنوبشهری
Iran, Islamic Republic of
مطمئن هستید که آنقدر وقت دارید تا سربازهای گرفته شده(نیروهای اضافه شده) را حتی گروهان بندی کنید جه برسد به اینکه به آنها درجه بدهید و بتوانید از آنها ژنرال!!!!!!!! های بازنشسته ای بسازید که انواع و اقسام توهینها را نثار مردم خود می کنند و هنوز در حال و هوای دهه 70 تا اواسط دهه 80 به سر می برند؟!
اولا به یاد داشته باشید که2 سال و اندی بیشتر از فرصت تکرار نشدنی مردم با شما باقی نمانده ثانیا 70 صدم درصد نقطه اتکایی نیست که بتوان به پشتوانه آن این همه اولدورم بلدرم درآورد و برای مردم شاخ و شونه کشید که هر کس پیام 24 خرداد را درک نکرده .....
مردم با کسی به جز مقام معظم رهبری حفظه الله عهد اخوت نبسته اند...
محمدی
خدا رو شکر جهان نیوز اسم یکی از خاندان هاشمی را به نیکی برد
محسن از رفسنجان
شما هم که همیشه گوش به دهان هاشمی ها هستید ببینید چی گفته و روی حرفهایش تامل کنید:
"... آنچه به استعفای من منجر شد، ترکیب جدید شورای مرکزی بود.... می‌گویم کاری نکنیم که در جامعه تشنج ایجاد شود. من نمی‌خواهم در تشکیلاتی کار کنم که به عنوان مثال می‌گویم- چون در مثل مناقشه نیست- سرنوشت حزب «مشارکت» را پیدا کند. من سابقه انقلابی داشتم و ..... نظام جمهوری اسلامی برای من نظام مقدسی است....اگر کارگزاران درصدد توسعه بود می‌توانست از اعضای خودش در شهرستان و تهران که عضو حزب هستند یا علاقه‌مند به حزب بودند، استفاده کند اما اینکه برخی به حزب هجوم آوردند و شیرینی می‌دهند که دیگران نباشند این نشان می‌دهد که می‌خواهند از فرصت مناسبی، استفاده نامناسبی کنند. کسانی می‌گویند که ما برای ساختارشکنی آمده‌ایم."
حالا ببینید دارید سنگ چه کسانی را به سینه می زنید و قضاوت با خودتان
سیستانی
ای کاش یاران انقلاب قدری درخلوت باخودشان حرف بزنندوتنهاجواب این سوال رابدهندکه ایافردای قیامت جوابی برای احساسات پاک ومعصومی که صادقانه درراه انقلاب قدم گذاشتندوتاامروزهم یک قدم ازمواضع خط امام ره عدول نکرده اند،دارند؟وقتی هدف یک حزب قدرت گیری برای کسب موقعیت های بزرگ کاسبی باشد،خداوندبامشت محکم برپس کله این تشکیلات خواهدزد!قبول ندارید؟به بایگانی احزاب منحل شده وافتاده برزباله دان تاریخ مراجعه کنید!
هاشمی
چه کسانی با امام بودند وبعدا تصمیم به کشتن امام گرفته بودند مثل قطب زاده.جسم تان با امام بودراه وروش تان با امام جدا بود