دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

آیا اصلاح‌طلبان "ندا" می‌پذیرند؟

شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب: 409886
رئیس کمیته انتخاباتی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات آخرین وضعیت عضویت ندای ایرانیان در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات را تشریح کرد.
به گزارش جهان، حجت الاسلام محسن رهامی رئیس کمیته انتخاباتی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در گفت و گو با تسنیم، در خصوص آخرین وضعیت عضویت حزب ندای ایرانیان در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: هم اکنون درخواست عضویت ندای ایرانیان در کمیته سیاسی است و قطعی نشده است.

وی با بیان اینکه در این خصوص رأی گیری انجام شده است، افزود: ما تلاش داریم که حزب ندای ایرانیان در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات عضو شود.

رئیس کمیته انتخاباتی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ادامه داد: خیلی ها موافق عضویت ندا در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات هستند منتها ابهاماتی وجود دارد چراکه ندا هنوز از وزارت کشور پروانه نگرفته است.

رهامی یادآور شد: ما دنبال این هستیم که همه احزاب اصلاح طلب عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شوند و قرار است این شورا جامعه همه تشکل ها شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


وهو حزب الله
خداوند قادر متعال تمام احزاب اصلاح طلب را وهزم الاحزاب قرا ر بدهد هر چه زودترانشا الله