سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۱
حجت الاسلام مهدی طائب:

یهود صاحب قدرت و رأی در آمریکا است

جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۴۵
کد مطلب: 408377
رئیس قرارگاه عمار گفت: شدید‌ترین دشمن ما یهود و کفار است و هدف دشمن از اقدامات تروریستی این است که مسلمان را برابر مسلمان قرار دهد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حجت الاسلام مهدی طائب امشب در مراسم گرامیداشت «شهدای چپل هیل آمریکا» که در مجتمع آموزش عالی امام خمینی (ره) قم برگزار شد با تاکید بر اقدامات تروریستی آمریکا، با قرائت آیه‌ای از قرآن کریم اظهار داشت: بر فرض که کشتن این سه مسلمان بر اثر دین نباشد اثبات آیه قرآن به ما می‌گوید که قاتل این افراد از حیوان هم بد‌تر و بویی از انسانیت نبرده است.

رئیس قرارگاه عمار با اشاره به دشمنی استکبار با دین اسلام افزود: ذهن آن فرد با تبلیغات به گونه‌ای شکل گرفته است که کشتن مسلمانان را ارزش می‌داند و برای وی جا انداخته‌اند که برای دفاع از خود این کار را انجام بدهد و این کار را ارزشمند می‌دانند.

طائب با اشاره به آیه‌ای از سوره مائده بیان کرد: شدید‌ترین دشمن ما یهود و کفار است، هدف دشمن از این گونه اقدامات تروریستی این است که مسلمان را برابر مسلمان قرار دهد همچنین قصد دارد تا مسیحیت را مقابل مسلمانان قرار گیرد و به ایجاد اختلاف میان این دو مذهب بپردازد.

وی با اشاره به اهمیت حفظ منافع رژیم صهیونیستی توسط استکبار عنوان کرد: آمریکا با قرار دادن مسلمانان مقابل یکدیگر و ایجاد اختلاف و دشمنی میان آن‌ها در راستای حفظ منافع اسرائیل تلاش می‌کند تا رژیم صهونیستی در امنیت باشد.

رئیس قرارگاه عمار تصریح کرد: دولت آمریکا و رهبران آن اسیر صهیونیست هستند، مقام معظم رهبری فرمودند که آمریکایی‌ها برای اینکه در قدرت باقی بمانند از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند چون یهودیان صاحب قدرت و رأی در آمریکا هستند.

طائب اظهار داشت: این سه مسلمان مقتول جریان صهیونیستی در آمریکا هستند، اوباما مامور صهیونیست‌ها است و از خود هیچ اراده و قدرتی ندارد و تحت فرمان رژیم صهیونیستی است، خون این سه مسلمان بی‌گناه در ‌‌نهایت آتش می‌شود و بلای جان آمریکا می‌شود.

وی با بیان اینکه ذات سران آمریکا عداوت است گفت: منظور ما از مرگ برآمریکا ملت آمریکا نیست بلکه دولت آمریکا است، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل یکی است چون دشمن مشترک ما هستند و هدف آن‌ها مقابله با مسلمانان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *