شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

ایران در پی کسب میزبانی مسابقات والیبال

پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۴۰
کد مطلب: 408243
رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: درتلاش هستیم تا میزبانی دور نهایی لیگ جهانی والیبال را کسب کنیم.
به گزارش جهان به نقل از مهر، محمد رضا دارورزنی شامگاه چهارشنبه در مراسم تجلیل از پیشکسوتان والیبال مازندران در ساری با بیان این که ایران و استرالیا در جام جهانی والیبال حضور دارند افزود: تیم نوجوانان در مسابقات آرژانتین و تیم جوانان نیز در مسابقات قهرمانی آسیا حضور دارند.

جای خالی مازندران در لیگ والیبال

رئیس فدراسیون والیبال تصریح کرد: با توجه به اینکه مازندران سابقه خوبی در رشته والیبال دارد اما جای مازندران در لیگ والیبال خالی است و همه مسئولان محلی، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون والیبال در تلاش هستند تا مازندران بار دیگر در لیگ والیبال حضور یابد.

وی با بیان اینکه ایران، آمریکا، روسیه و لهستان در یک گروه قرار دارند گفت: ایران و لهستان متقاضی میزبانی دور نهایی لیگ جهانی والیبال هستند.

داورزنی اذعان داشت: تلاش داریم میزبانی مسابقات والیبال را دریافت کنیم و در مرحله نهایی حضور یابیم، همچنین پس از این بازیها متقاضی میزبان جام ملتهای آسیا هم هستیم.

این مقام مسول خاطرنشان کرد : تیم زیر ۲۳ سال ایران در بازیهای آسیایی حضور دارند و پس از آن یک بازی چهار جانبه بین ایران، هند، قزاقستان و پاکستان در اردیبهشت ماه برگزار می شود که ایران درخواست میزبانی آن را کرده است.

وی یادآور شد: تیم زیر ۲۲ سال و یزرگسال بانوان در جام ملتهای آسیا حضور دارند که در میزبانی بازیها، خانواده ها الزاما باید حضور داشته باشند.

داورزنی تصریح کرد: سال گذشته تعداد کمی از خانواده ها در بازیها حضور داشتند و امسال سعی می کنیم تعداد تماشاگران و بانوانی که تمایل به تماشای این بازیها هستند، افزایش یابد.

رئیس فدراسیون والیبال افزود: تیمهای مهمان در این زمینه مشکل ندارند و علاقه مندان می توانند به تماشای بازیها بپردازند.

وی با اشاره به اینکه میزبانی ایران نشان دهنده امنیت بالای ایران است تصریح کرد: ایران در میان مشکلات منطقه از امنیت بالایی برخوردار است و همه کشورها به این موضوع آگاه هستند.

اردوهای ۳۶ روزه تیم ملی

داروزنی گفت: تیم ملی در اردوهای تدارکاتی یک اردوی ۳۶ روزه خواهد داشت و قبل از سفر به آمریکا، چهار بازی تدارکاتی در فنلاند، جمهوری چک خواهیم داشت که به درخواست و دعوت این کشورها برگزار می شود و نظر کادر فنی هم بر حضور فنلاند و جمهوری چک بوده است.

وی با بیان اینکه تیم ملی به لس آنجلس سفر کرده تا در لیگ جهانی حضور یابد افزود: دو بازی در آمریکا، دو بازی در ورشو و دو بازی هم در روسیه خواهیم داشت و پس از این بازی سه هفته در تهران میزبان لیگ جهانی در مرحله مقدماتی خواهیم بود.

وی در پایان گفت: در سال ۲۰۱۱و ۲۰۱۳ قهرمان آسیا بودیم و در تلاش هستیم این قهرمانی در سال ۲۰۱۵ تکرار شود.

در ادامه مراسم محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس نیز با بیان این که در آینده سونامی افتخارات را در حوزه ورزش خواهیم داشت گفت: اگر امروز در ایران افتخار و امنیتی وجود دارد به خاطر زنان و مردانی است که از جان خود گذشتند تا تا ما پا برجا بمانیم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آنچه که همه چیز را ممکن است با خود به ورطه بیماری بکشد، مدیریت بیمار است.

وی افزود: مازندران نگین ایران است که باید با مدیریت صحیح از پتانسیلهای موجود آن استفاده کنیم و در مازندران صنعت پیشگام به خاطر بی تدبیریهای گذشته وجود ندارد، در حالی که در این استان امکانات ورزشی و جوانان مستعد بسیاری وجود دارد.

وی با تشکر از مدیریت جوان هیئت والیبال مازندران و تلاشهای انجام گرفته در این هیئت گفت: با نوگرایی به نسل سوم انقلاب اعتماد کنیم.

دامادی خاطرنشان کرد: دستگاههای اداری می بایست به ورزش استان کمک کنند و در این زمینه حمایتهای جدی صورت بگیرد، چرا که جامعه اگر ورزشکار و بانشاط نباشد نمی تواند رشد کند.

پروژه های ورزشی روی دست باد کرده است


وی در بخش پایانی گفت : در دوره های قبل و مدیریتهای گذشته پروژه های ورزشی زیادی کلنگ زنی شده که همه این پروژه ها بر روی دست ما باد کرده است.

در پایان مراسم از پیشکسوتان ورزش والیبال استان تقدیر به عمل آمد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *