شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
رئیس فدراسیون والیبال:

۹ کشور در والیبال از ما کمک خواستند

يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۶
کد مطلب: 406276
رئیس فدراسیون والیبال گفت: ۹ کشور آسیایی از ایران به خاطر رشد والیبال در سال‌های اخیر خواسته‌اند تا در حوزه آموزش و تجهیزات و امکانات به آنها کمک کنیم.
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمدرضا داورزنی عصر امروز در مراسم افتتاح خانه والیبال اردبیل اظهار کرد: والیبال ما امروز در اوج تحریم و تهدیدات دشمن و استکبار جهانی با موفقیت‌های بی‌نظیر خود توانست اسباب افزایش عزت و غرور ملی ایرانیان را فراهم کند به طوریکه جوانان شایسته والیبال فعل خوب انجام دادن را به شایستگی صرف کردند.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران به رغم تمدن و پیشینه بسیار غنی و ارزشمند امروز با برخی تهدیدها و توطئه‌های نظام‌های فاقد تاریخ، تمدن و گذشته با سابقه گرفتار آمده در حالی که ما باید با احیای این توان و غرور ملی بکوشیم تا همه مسئولان و تنگناها را پشت سر گذاشته و به یک عزت و عظمت واقعی دست پیدا کنیم.

رئیس فدراسیون والیبال گفت:‌ ما در ۳۶ سال گذشته آسیب‌ها و بحران‌های بسیاری را همچون دوران جنگ با پشتیبانی بیش از ۳۹ کشور، تهدیدها، توطئه‌ها و تحریم‌های مختلف پشت سر گذاشتیم و امروز در اوج عظمت و قدرت جهانی هستیم.

داورزنی یکی از صحنه‌های غرورآفرین ایرانیان را موفقیت والیبالیست‌های کشورمان در لیگ جهانی توصیف کرد و افزود: همین که سرود کشورمان در قلب آمریکا نواخته می‌شود و در هر بازی پنج هزار نفر در این کشور به عشق جمهوری اسلامی ایران سرود غرورآفرین آن را سر می‌دهند برای ما از هر امتیازی برتر است.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: ما در بازی‌هایی که امسال در لیگ جهانی در آمریکا و کشورهای مختلف داشتیم و توانستیم آمریکا و ایتالیا را ببریم، اسباب غرور و عزت‌افزایی ما شده و ایرانیان ثابت کردند که در مسیر پیشرفت و توسعه همه‌جانبه می‌توانند بسیاری از موانع را از پیش رو بردارند.

داورزنی اضافه کرد: ما با شکست قدرت‌های جهانی در رشته والیبال توانستیم شعار ما می‌توانیم را به اثبات برسانیم و توانمندی ایران و ایرانی را در عرصه‌های جهانی نشان دهیم.

وی توانمندی کشورمان را در این رشته گروهی اعم از بازی‌های المپیک، جهانی و بین‌المللی یادآور شد و ادامه داد: ما پله به پله این پیشرفت‌ها و حرکت‌های غرورآفرین را به دست آورده و توانستیم امروز به قدرت برتر والیبال جهان دست پیدا کنیم.

داورزنی با بیان اینکه این افتخارآفرینی‌ها نقطه شکسته شدن غرور کاذب ایادی کفر و استکبار است، گفت: بلند آوازگی ایران در رشته والیبال مایه عزت داخلی و عصبانیت بیشتر استکبار جهانی است و ما به یقین ثابت کردیم که با این موفقیت‌ها در مقابل کار بزرگ شهدا شرمنده نشدیم و حداقل گوشه‌ای از عزت و غرور آفریده شده به دست آنها را احیا کردیم.

به گزارش جهان، رئیس فدراسیون والیبال اظهار کرد: همین که جمهوری اسلامی ایران بارها در میادین مختلف با تماشاگران بیشمار خود پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآورده و به غیر از روسیه تمام قدرت‌های والیبال را شکست دادیم و امسال نیز برای شکست روسیه در تدارک هستیم، می‌توان اذعان کرد که این حرکت‌ها ایران را از انزوای واقعی خارج کرده و ثابت کرد که به رغم برخی تلاش‌های نظام استکباری، این جمهوری اسلامی ایران است که به نقطه تحولی دست پیدا کرده است.

وی تلاش والیبال کشورمان را برای حضور قدرتمند در المپیک ۲۰۲۰ یادآور شد و افزود: قطعاً می‌توانیم با یک تلاش و توان مضاعف در این مسابقات نیز برای ایران اسلامی افتخارآفرینی کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *