شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۱

نتیجه‌ای عجیب برای استادبزرگ شطرنج ایران

يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب: 407407
«احسان قائم‌مقامی» استاد بزرگ شطرنج ایران در پایان دور ششم رقابت‌های شطرنج جام خزر در مقابل حریف ایرانی خود شکست خورد و صدرنشینی را از دست داد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سیزدهمین دوره رقابت‌های بین‌المللی شطرنج جام خزر با حضور ۵۲۱ بازیکن از ۱۵ کشور دنیا در مجموعه یادگار امام (ره) رشت در حال برگزاری است.

در پایان دور ششم این مسابقات نتیجه‌ای عجیب برای احسان قائم‌مقامی استاد بزرگ ایران رقم خورد و وی در مقابل مسعود مصدق‌پور حریف ایرانی خود شکست خورد و صدرنشینی را از دست داد.

کنستانتین تارلف استاد بزرگ اوکراین در مقابل مرتضی محجوب حریف ایرانی خود به تساوی رسید و سید خلیل موسوی و امیررضا پوررمضانعلی و ولادیمیر لازاروف استاد بزرگ فرانسه در برابر ایوری چیگلادزه از گرجستان به تساوی رسیدند و تارلو جاسک استوپا از لهستان مقابل مرتضی عسکری از ایران به برتری رسید.

ولادیمیر لازاروف استاد بزرگ شطرنج فرانسه،راست زیاتینوف از آمریکا به همراه سید خلیل موسوی از ایران، ایوری چگلادزه از گرجستان، کنستانتین تارلف استاد بزرگ اوکراین، آذر میرزایوف و رشاد رینعلی از جمهوری آذربایجان، مازیار باقری و امیررضا پوررمضانعلی با کسب ۴.۵ امتیاز در تعقیب صدرنشینان هستند.

در پایان دور ششم جدول رده‌بندی رقابت‌های مذکور مرتضی محجوب، مسعود مصدق‌پور، محسن شعرباف از ایران و جاسک استوپا از لهستان با کسب پنج امتیاز صدرنشین هستند.

به گزارش فارس، مسابقات مذکور در ۹ دور به روش سوئیسی تا ۲۸ بهمن ماه جاری در رشت در حال برگزاری است و برای برندگان این رقابت‌ها در مجموع ۴۰ میلیون تومان جایزه نقدی درنظر گرفته شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *