جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۵
۴
نماینده مردم اهواز درمجلس:

خانم ابتکار هنوز موضوع را جدی نگرفته است!

چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۱۲
کد مطلب: 406896
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت:خانم ابتکار هنوز موضوع را جدی نگرفته است و آنچیزی را که باید از لحاظ ذهنی به عنوان مشکلات زیست محیطی در استان بپذیرد اتفاق نیفتاده است.
به گزارش جهان به نقل از راه دانا، سید شریف حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با رهیاب در خصوص عدم سفر رئیس سازمان محیط زیست به خوزستان برای بررسی وضعیت ریزگردها گفت: خانم ابتکار هنوز موضوع را جدی نگرفته است و آن چیزی را که باید از لحاظ ذهنی به عنوان مشکلات زیست محیطی در استان بپذیرد اتفاق نیفتاده است.

وی افزود:اینکه مشکل در استانی با ۴میلیون و ۳۰۰هزارنفر جمعیت به وجود می آید و ایشان به دلیل کنسل شدن پرواز برمی گردد نشان دهنده عدم اهمیت به این موضوع است چراکه می توانست زمینی بیاید.

سید شریف حسینی عنوان کرد:اگر این ها می دانستند که مشکل چه هست در تهران موارد مورد نیاز را در هیات دولت تصویب می کردند فکر می کنم هنوز نمی دانیم منشا ریزگردها چیست و فقط برای اینکه تسکین بدهیم و شاید مشکل خودبه خود حل شود دلایلی را مطرح می کنند.

نماینده مردم اهواز گفت:از اینجا می خواهم جواب معاون خانم ابتکار را بدهم اینکه می گوید بعضی نمایندگان ۸سال پیش کجا بودند باید بگویم ۸سال پیش هم نمایندگان خوزستان نسبت به این مساله معترض و پیگیر بودند.

وی افزود:نگاه ما مثل شما حزبی نیست نگاه نمایندگان مردمی است، شما برای اینکه دولت قبلی را بکوبیدمی گویید همه تقصیرها گردن دولت قبل است دولت قبل و دولت یازهم در مساله ریزگردها هردو مقصر هستند.

حسینی در ادامه گفت:به جای فرافکنی به مسئولیت خودتان برسید و احساس داشتن این مسئولیت را در خود ببینید ،من این احساس مسئولیت را در سازمان محیط زیست نمی بینم و اعتقادم این است که بودجه سازمان حفاظت محیط زیست را باید قطع کنند و این سازمان باید تعطیل شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
اون فقط فکر خودش هست و فقط نفع شخصی خودش را می بیند مگر بنزین اشکال داشت که تولید را قطع کرد و ...
برای خانم ابتکار آلودگی بنزین تولید داخل ، ذرات معلق در هوا ، گرد و خاک ، ریز گرد ، درشت گرد ، محیط زیست و ... سیاسی است . ایشان به جز انتقام از اصولگرا ها چیز دیگه ای نمی بینه حتی هوای کشنده تهران یا خوزستان رو .
شایدم پیش خودش می گه این ملتی که یه زمانی به احمدی نژاد رأی 25 میلیونی دادند همین هوا براشون خوبه ! بزار بکشن تا حالشون جا بیاد !
بیسوادای بی شناسنامه منتقدای متحجر و رأی بی کیفیت !
United States
در ایران نام دو سازمان باید به صورت زیر اصلاح شود
1- سازمان ضد محیط زیست
2-سازمان ضد میراث فرهنگی و گردشگری
بوسجین
پول بنزین وارداتی را صرف محیط زیست می کرد و با کمک گرفتن از اموزش و پرورش که از ایشان هم وزیر حرف شنوی دارد با یک طرح ابتکاری واقعی مشکل را در این مدت دوسال تا حدودی حل می کرد ولی حیف کار سیاسی و باندی و تامین منافع برخی اجازه استفاده از طرح های نوین و ابتکاری واقعی را نمی دهد