دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
۳

تجمع اعتراضی دانشجویان علوم و تحقیقات

يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب: 406213
تعدادی از دانشجویان دانشگاه آزاد ظهر امروز در اعتراض به افزایش شهریه‌ها مقابل ساختمان علوم انسانی واحد علوم و تحقیقات تجمع کردند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، تعدادی از دانشجویان دانشگاه آزاد ظهر امروز در مقابل ساختمان علوم انسانی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد در اعتراض به افزایش شهریه‌های متغیر و ثابت تجمع کردند.

بنابراین گزارش این دانشجویان که در زیر بارش باران در محوطه ساختمان علوم انسانی نشسته بودند، نوشته‌هایی با عنوان «اعتراض به افزایش شهریه‌ها» در دست داشتند و خواستار رسیدگی مسئولان شدند.


یکی از مسئولان دانشگاه آزاد که برای دقایقی در این تجمع حاضر شد در پاسخ به اعتراض دانشجویان گفت: در شهریه‌ها افزایش صورت نگرفته و ما تنها بخشی از هزینه شهریه متغیر را پیشاپیش گرفته‌ایم و این هزینه را هم حذف خواهیم کرد.

دانشجویان که از پاسخ این فرد مسئول قانع نشده بودند اعلام کردند حذف موقتی این هزینه و دریافت آن در پایان دوره مشکلی را حل نمی‌کند و تا مشکلات شهریه کاملاً حل نشود ما به تجمع خود ادامه می‌دهیم.

به گزارش جهان، اعتراض دانشجویان به شرط پرداخت کامل شهریه ثابت و سی درصد از شهریه متغیر برای امکان دسترسی جهت انتخاب واحد صورت گرفته است.

پس از این اعتراض امکان انتخاب واحد برای دانشجویان معترض توسط مسؤولان فراهم شد.

تعدادی از مسؤولان دانشگاه از جمله ترابی معاون مالی و اداری، اسدی مسوول حراست، متانی مسوول حفاظت فیزیکی و مظفری معاون آموزش واحد علوم و تحقیقات برای پاسخگویی به دانشجویان معترض در جمع آنان حاضر شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دانشگاه امام رضا مشهد شهریه کارشناسی مهندسی رو از 300 به 400 در طی 3ترم افزایش داد
این دانشجوها مثل اینکه نمیدونند برای آزادیی که م.ه. و خاندان ... برای مردم ایران میخواهند به ارمغان بیارن باید هزینه بدن!
اگه شهریه ها رو اضافه نکنند هزینه ستاد های انتخاباتی و بلند پروازیهای م.ه. و خاندان ... رو چه جوری دربیارند
این حرکتهای اعتراضی نتیجه برخورد بی حساب وکتاب با کارکنان خدوم وبی پناه است که جاسبی انرا شروع برادران عباسپور پیگیری وجناب میرزاده هم اترا شدت بخشیده است وقابل کنترل نبوده وحادتر هم خواهد شد چون بازی با احساسات و توجه بیش از حد به دانشجویان نه تنها علم آموزی انها را زیر سوال برده بلکه مجموعه دانشکاه را نیز از نظر اجرایی ضعیف کرده است و بترس از ان روزی که انها در خصوص فروش ساختمانهای مجموعه پاسداران که از شهریه انها خریداری شده ویا از بنیاد می