پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
۱

جلسه سران دانشگاه آزاد برای تعیین شهریه

دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب: 405126
معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد از تشکیل جلسه هیات امنای مرکزی دانشگاه آزاد برای تعیین شهریه سال ۹۴ خبر داد و گفت: ترم دوم سال ۹۳ که در ابتدای سال ۹۴ هم ادامه دارد افزایش شهریه نداریم.
به گزارش جهان، مجتبی علوی‌فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با فارس، در رابطه با افزایش شهریه دانشگاه آزاد در سال آینده گفت: در حال حاضر شهریه سال تحصیلی ۹۳-۹۴ مصوب شده است و این شهریه مربوط به ترم اول، دوم و ترم تابستانی است که ترم دوم از بهمن‌ماه ۹۳ آغاز شده و تا خرداد سال ۹۴ ادامه دارد و ترم تابستان هم مربوط به سال ۹۴ است.

وی افزود: با توجه به شهریه مصوب سال تحصیلی ۹۳-۹۴، در ترم بهمن امسال و ترم تابستان سال ۹۴ افزایش شهریه نداریم.

علوی فاضل اظهار داشت: البته برای سال تحصیلی ۹۴-۹۵ پیشنهاد هیات امنای استان‌ها در جلسات استانی مطرح شده و اوایل اسفندماه جلسه هیات امنای مرکزی برای بررسی این پیشنهادات برگزار می‌شود.

به گفته وی، در صورت تصویب شهریه در جلسه هیات امنای مرکزی، شهریه مصوب از مهرماه ۹۴ اعمال می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


هموطن
United States
دانشگاه آزاد غول سرمایه داری ایران شده و این همه درآمد دارد ولی از لحاظ سطح علمی دانشجو در پایین ترین حد قرار دارد نه امکانات و نه برنامه خاصی برای کسب علم در این دانشگاه دیده شده است...