دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

افزایش برخی مبالغ شهریه در دانشگاه آزاد

شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب: 406212
دانشگاه آزاد شهریه مبالغ خاص را برای ترم بهمن دانشجویان از ۱۰۰ هزار تومان به ۳۰۰ هزار تومان افزایش داد.
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری دانشجو، با اینکه مسئولان دانشگاه آزاد در اظهار نظرهای خود عنوان کردند که شهریه دانشجویان تا سال آینده افزایش نخواهد یافت اما برخی مبالغ پرداختی که باید دانشجویان در ترم بهمن پرداخت کنند، نسبت به ترم گذشته افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش، در مبالغ شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد مبلغی به نام شهریه خاص از دانشجویان دریافت می‌کنند که مهرماه این شهریه ۱۰۰ هزار تومان از دانشجویان دریافت شده، ولی در ترم بهمن ماه همین شهریه به ۳۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.


افزایش دریافت مبالغ طی تماس‌های مکرر دانشجویان دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات با «خبرگزاری دانشجو» عنوان شده است، «خبرگزاری دانشجو»، منتظر پاسخگویی مسئولان دانشگاه علوم تحقیقات است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


به ما اعلام کردن دستور مخفیانه میرزاده است این کار انحام شود واز طرفی کارکنان دانشگاه می گفتن چون میرزاده قرار است 14درصد به حقوق سال اتی ما اضافه نماید ما هم از عمد این افزایش را اعمال کردیم اعتراضات داشجویی بر علیه او شکل دهیم تا به خواست صنفی ما پاسخ مثبت دهند !!!!!!!و از این قبیل کار دوبلره خواهیم کرد