شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱۵
۱۹

واکنش حداد به سخنان روحانی: استقلال مهم است نه پیاده روی

وزارت ارشاد به توصیه‌های مراجع توجه کند
يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب: 406203
رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس در پاسخ به سؤالی مبنی بر ناراحتی رئیس‌جمهور نسبت به برخی از انتقادات مطرح شده در خصوص پیاده‌روی وزرای خارجه ایران و آمریکا گفت: استقلال مهم است نه پیاده‌روی.
واکنش حداد به سخنان روحانی: استقلال مهم است نه پیاده روی
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، غلامعلی حدادعادل رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی صبح امروز یکشنبه در حاشیه مراسم اهدای جایزه کتاب سال که با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد، در پاسخ به این سؤال "اخیراً مراجع تقلید نسبت به عملکرد وزارت ارشاد انتقادات جدی را مطرح کردند و ارزیابی شما از این انتقادات چیست؟" گفت: بنده بدون اینکه وارد مصادیق شوم باید بگویم که باورم بر این است که تذکر مراجع از سر دلسوزی است و توصیه‌ام به وزارت ارشاد این است که به نظر مراجع توجه کند.

وی در خصوص سخنان امروز رئیس‌جمهور در مورد نحوه ممیزی‌کردن کتاب، گفت: ۴ اصلی که جناب آقای رئیس‌جمهور شمردند وقتی باز شود همان صد اصل خواهد شد، یعنی وقتی مصادیق آن اصول معین شود تعدادش بیشتر خواهد بود، وقتی اصل امنیت ملی مورد توجه قرار گیرد مصادیق آن نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس تصریح کرد: فکر نمی‌کنم در این موضوع مغایرتی وجود داشته باشد، البته اصول آن را می‌توان کم کرد، اما ذیل آن اصول همچنان پابرجا خواهد بود.

حدادعادل با بیان اینکه کار ممیزی را نمی‌توان به‌صورت مکانیکی انجام داد و این موضوع یک امر اجتهادی است، گفت: سخن آقای روحانی که گفتند اهل فکر و فرهنگ به ضوابط کمک کنند، درست است، منتهی در آخر همه موارد باید به دست مسئولان اجرا شود.

وی در خصوص ناراحتی رئیس‌جمهور از برخی انتقادات مطرح شده نسبت به پیاده‌روی وزرای خارجه ایران و آمریکا در ژنو، گفت: بنده در این خصوص صحبت نمی‌کنم، اما بدانید که استقلال مهم است نه پیاده‌روی.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ايشان بايد بداند که دررژيم سابق سفير آمريکا دولت برکنار مي کرد ولي حالا کار بجائي رسيده که وزير خارجه آمريکا به خاطر منافع خود حاضر شده ست با وزير خارجه ايران راه برود. شما خود هم مي دانيد که اين ها بهانه است شما با رئيس جمهورمنتخب ملت مخالف هستيد ولي رويتان نمشود بيان کنيد. تيم منفعل قبلي چکارکردهاست
کریستال
Iran, Islamic Republic of
نکته واقعا باورت شده پیاده روی کری بخاطر لبخندهای ژوکوند ظریف است ؟

اگر الان اونا مجبور ن بیان سر میز مذاکره بخاطر دست پری بود که مذاکره کنندگان قبلی دادن به ظریف .
همون دست پری که با دو دور مذاکره و لبخندهای بی معنی الان دیگه پر نیست .
واقعا آدم از حرف های شما شرمنده می شود!آقا ویا خانم شما می دانید چه می گویید؟عزت امروز ما حاصل خون شهیدان ماست ونه دیپلماسی خنده!!!
همه چیز را از دست داده اند وبه دنبال گدایی افتاده اند آن وقت شما می گویی کری به خاطر منافع با ظریف قدم می زند!!
اگر می فهمی که می گویم رسانه های غربی را رصد کن آن وقت می فهمی نگاه آنان نسبت به این ماجرا چیست وگرنه درود بر شما!
Iran, Islamic Republic of
مطمئنی تازه به ایران نیومدی؟!
سید محسن
درهمین سالهای گذشته ما یادمان نرفته جنگ هشت ساله را چه دولتی حمایت میکرد چه کسانی ایرانیها را با بمب شیمیایی شهید ومصدوم کرد با حمایت همین جنایتکاران وناو چه های ما را چه کشوری در خلیج فارس غرق کرد ما یادمان نرفته چه کشوری هواپیمای مسافر بریمان را در خلیج فارس سرنگون کرد مایادمان نرفته دانشمندان هسته ای مارا با حمایت چه کشوری شهید کردند وهزاریان جنایت دیگر................ ما باید آگاه باشیم که داریم با شیطان بزرگ مذاکره میکنیم
محمد باقر
آقای بی اسم روزی که همه مسلمانان بخاطر بی احترامی غربی ها به پیامبر اعظم سوکوار بودند و به غرب اعتراض میکردند و کشور ایران که ام القری جهان اسلام است . نبایستی این رفتار (پیاده روی با شیطان بزرگ } انجام میداد. مرگ بر آمریکا
استقلال؟ ببینیم و تعریف کنیم!
یزدان
Iran, Islamic Republic of
بدون اظهار نظر در خصوص محتوای دیدگاه آقای رسایی، میخواستم راجع به اشراف ایشان به ادبیات فارسی (کاربرد ضرب المثلها) اظهار تاسف کنم، ضرب المثل بکار رفته هیچ کاربری در این گفتار ایشان ندارد که هیچ، اصلا ناقض دیدگاه ایشان است.این ضرب المثل میخواهد بگوید که مقایسه این دو موضوع درست نیست و بقول طلبه های امثال آقای رسایی قیاس مع الفارق است!
کجای اين خبر اسم رسايی بود؟! مطمئنيد اين کامنت همين مطلب است؟!!
پیاده روی را جان کری هم انجام داده . پس لابد استقلال امریکا هم زیر سوال رفته !
مرجان
Iran, Islamic Republic of
من مخالفم اشتباهی + زدم.
Iran, Islamic Republic of
كري پياده روي كرد تا خواسته هاي آمريكا را به ظريف ديكته كند.
Iran, Islamic Republic of
جناب دانشمند... موضعش مهم است!!!
او چه چیزی از دست می‌دهد و ما چه چیز؟... یعنی فکر میکنی بتونی این چیزها رو متوجه بشی؟!
شیرازی
United Kingdom
وقتی یه ادم با آبرو با یه گنده لات ....باز راه میره آبروی اون گنده لاته رفته یا آون ادم خوبه
رشید
باعرض پوزش مطالب شما اگر سنجیده و مبتنی براصول همان بخش گفته شود نقدو تقسیری لازم ندارد ولی غالبا سخنان شما بحث برانگیز است چگونه برای کالاها استاندارد و ضوابط گذاشته میشود آنوقت برای فرهنگ غذای روح آدمیان ولنگاری و بی ضابطه عمل گردد. در قدم زدن هم عزت ملی ما حتی در بین انقلابیون و ازادگان جهان مطرح است مگر قدم زدن با شمر افتخار است که دم از آن زد.
سید دلسوخته
سلام من معذرت میخوام اینطور حرف بزنم اما مجبورم استقلال مهم است نه پیادهروی کاملا درست است
یک موقع در زمان پهلوی آنها نمیخواستند استقلال داشته باشیم و ما را محتاج به اجانب کرده بودند و خود شاه نوکر آنها بود الان هم که خون دادیم و مقاومت کردیم و خواستیم روی پاهای خودمان بایستیم و استقلال داشته باشیم این دوستان تدبیریمان بی تدبیری میکنند و میخواهند ما بنده کدخدا باشیم
و دوستان هیهات من الذله .........................
مبارکه آقای حداد
استقلال که شما در طول هشت سال گذشته با ان احمدی نژاد برای ملت اوردید بس است !!!
حداد عدال بسیار زیبا و مختصر و مفید و بدون حاشیه پاسخ داده است و به نظرم ایشان نشان داده است که اصول گرایان از اتفاقات گذشته کاملا درس گرفته اند و حساب شده و دقیق اوضاع را رصد می کنند.