پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

انتقاد غیرمستقیم وزیر جنگ اسراییل ازآمریکا

پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۶
کد مطلب: 405692
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بدون نام بردن مستقیم آمریکا، از حصول توافق هسته‌ای بد واشنگتن با تهران ابراز ناامیدی کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، «موشه یعلون»‌ وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه طی دیداری از تیپ مستقر در منطقه «جبل حرمون» بدون نام بردن از آمریکا، گفت تلاش می‌شود تا توافقی بد با ایران به دست آید.

به گزارش روزنامه «جروزالم پست» موشه یعلون بدون نام بردن مستقیم از باراک اوباما رییس جمهور آمریکا که در مسیر گفت‌وگوی هسته‌ای با ایران تلاش دارد، گفت:«شخصی فعالیت‌های گسترده خرابکارانه ایران در منطقه را نادیده گرفته است.»

وزیر جنگ رژیم اسرائیل در ادامه سخنان خود افزود:«ما اینجا آمده‌ایم تا تبعات یک امنیت واقعی را شاهد باشیم. ایران نه تنها در این برهه، بلکه از گذشته در صدد باز کردن جبهه‌ای علیه ما در ارتفاعات جولان بوده است. ایران در در عملیات زیر زمینی خرابکارانه دخالت دارد.»

یعلون با اتهام زنی علیه ایران گفت که جمهوی اسلامی عوامل خود را به افغانستان، عراق، یمن ، لبنان و سوریه و دیگر جاها می فرستد و هر کجا که وارد شده آن منطقه ناامن شده است.

این مقام صهیونیستی در ادامه از آمادگی نیروهای مسلح اسرائیل برای مقابله با هر رویدادی خبر داد.

یعلون امروز همراه با بنیامین نتانیاهو رییس جمهور اسرائیل از تیپ مستقر در جبل حرمون بازدید کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *