سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۴

پيشنهاد يك اصلاح‌طلب: بيت المال را خرج بازيكن متخلف كنيد!

دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب: 403954
عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: حاکمیت در این زمینه وظیفه دارد حتی در صورت پرداخت جریمه بازیکن قطری از بیت المال جهت حفظ اعتماد مردم، این کار را صورت دهد که اخلاق حرفه ای ورزشی خدشه دار نشود.
به گزارش جهان، محمدرضا تابش در گفت و گو با خانه ملت، با اشاره به بازی خوب و جوانمردانه تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق گفت: تیم ملی ما خوب بازی کرد اما متأسفانه به خاطر اشتباه بازیکن و داور منجر به ده نفره شدن تیم ملی شد، با این حال بازیکنان ایرانی توانستند از غرور و هویت ایرانیان عزیز دفاع کنند.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تأکید بر اینکه در این زمینه نباید فرافکنی و برخورد سیاسی با قضیه کرد، یادآور شد: حال که تیم ملی ایران از دور رقابت ها حذف شده است نمی توان تقصیرها را گردن یک بازیکن انداخت.

وی در ادامه در خصوص تصمیم بازیکن ایرانی که پیش از این از کارت جعلی پایان خدمت استفاده کرده بود، مبنی بر عدم بازگشت به کشور، گفت: پیش از بازی ها حاکمیت به این نتیجه رسید که برخی بازیکنان دارای کارت پایان خدمت جعلی در مسابقات آسیایی شرکت کنند البته به شرطی که بعد از آن به کشور برگردند تا مراحل قانونی اقدام غیرقانونی آنها پیگیری شود.

تابش در ادامه با بیان اینکه اکنون باید تمامی بازیکنان خاطی به قانون عمل کرده و به کشور بازگردند، عنوان کرد: بازیکنی که قصد بازگشت به کشور را نداشته باشد باعث بی اعتمادی جامعه به حاکمیت خواهد شد و این در حالی است که آنها توانسته اند از پوأنی که حاکمیت به آنها داده استفاده کنند تا تیم ملی با اقتدار در عرصه بین المللی حاضر شود.

وی در ادامه با بیان اینکه اکنون بازیکنان به صورت اخلاقی موظف هستند پاسخ اعتماد حاکمیت را به رعایت قانون بدهند، گفت: این مسأله که بازیکنی صرفا به خاطر تعهد به یک باشگاه قطری نمی تواند به کشور باز گردد صرفا یک بهانه است.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: حاکمیت در این زمینه وظیفه دارد حتی در صورت پرداخت جریمه بازیکن قطری از بیت المال جهت حفظ اعتماد مردم، این کار را صورت دهد که اخلاق حرفه ای ورزشی خدشه دار نشود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
آقای نماینده لطفا شما از جیب خودت ببخش. ما راضی نیستیم از بیت المال چنین پرداختهایی بشود
United Kingdom
یعنی ی چیزی بدهکار شدیم ضمنا شما کارشناس فوتبالی؟
يك منطق گرا
با سلام
اينكه اصولگرا هست يا اصلاح طلب مهم نيست ولي اينكه بازيكن به ايران بازگرده اين مهمه !!!
بايد جواب كارش بده ديگه !!!
چرا همه چي رو سياسي نگاه مي كنيم؟!!
Iran, Islamic Republic of
ایشان یه پیشنهاد دادن چه ربطی به اصلاح طلبی داره!