سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

پولادی و رفیعی از آسیا جاماندند

يکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب: 398561
جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد که ۲ بازیکن متخلف تیم ملی که مشکل سربازی دارند، نمی‌توانند شاگردان کی‌روش را در جام ملت‌های آسیا همراهی کنند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، سردار موسی کمالی در خصوص آخرین وضعیت مهرداد پولادی و سروش رفیعی گفت: طبق آخرین تصمیمی که اتخاذ شده، مهرداد پولادی و سروش رفیعی نمی‌توانند تیم ملی را در جام ملت‌ها همراهی کنند.

وی در پاسخ به این سوال که امکان دارد تا فردا شب که زمان اعزام تیم ملی به استرالیاست اتفاق جدیدی رخ بدهد، اظهار داشت: دنیا مکان رخ دادن اتفاقات جدید است اما آخرین تصمیم عدم همراهی این ۲ بازیکن است. حتی ما شرط و شروطی هم برای این بازیکنان گذاشتیم که تحقق پیدا نکرد.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص اینکه آیا امکان دارد با دستور سرلشکر فیروزآبادی مشکل پولادی و رفیعی حل شود، خاطر نشان کرد: اگر سرلشکر فیروزآبادی تدبیر جدیدی بفرمایند ما موظف به اجرای آن هستیم اما تصمیم‌گیری این موضوع به نیروی انسانی محول شده است.

سردار کمالی ادامه داد: برابر مقررات با متخلفان برخورد می‌شود. قضیه این است که اگر یک بازیکنی قرصی را اشتباهی مصرف کند و نتیجه آزمایش دوپینگش مثبت شود آن بازیکن محروم می‌شود و برای قانون فرقی ندارد که بازیکن تیم ملی باشد یا بهترین بازیکن. این در شرایطی است که ممکن است آن بازیکن اشتباه کرده باشد اما اینجا و در این موضوع افرادی تخلف کردند که در سطح جامعه و جوانان الگو هستند و عمدا با حیله، تقلب، دسیسه و رشوه کارت معافیت گرفته‌اند در ضمن سازمان مربوطه و فدراسیون فوتبال هم با این افراد برخوردی نکرده است.

وی تصریح کرد: تفاوتی بین افراد عادی جامعه و ورزشکاران و کلا افراد مشهور وجود ندارند و همه مقابل قانون یکسان هستند. حتی جرم این افراد بیشتر است چون از شرایط خود سوء استفاده کرده‌اند به هر حال تصمیم این است که این بازیکنان تا پایان فصل نه در باشگاه و نه در تیم ملی فعالیت کنند.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در پایان خاطر نشان کرد: تیم ملی بازیکنان خوب دیگری دارد که می‌تواند از آنها استفاده کند. من هم برای تیم ملی کشورم در جام ملت‌های آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *