يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
عضو هیئت مدیره دانشگاه امام صادق (ع):

آیت‌الله غیوری پناهگاه نیازمندان بود

پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۵۹
کد مطلب: 403324
عضو هیئت مدیره دانشگاه امام صادق (ع) با اشاره به شاخصه‌های اخلاقی آیت‌الله غیوری گفت: آیت‌الله غیوری پناهگاه نیازمندان بود.
به گزارش جهان، محمدرضا اعتمادیان امروز در گفت‌وگو با فارس در جنوب استان تهران با اشاره به سجایای اخلاقی آیت‌الله ری‌شهری اظهار کرد: مسئله‌ای که برای من مهم است، روحیه آیت‌الله غیوری بود.

وی ادامه داد: آیت‌الله غیوری با عشق و نشاط فعالیت می‌کردند و چیزی به نام «خستگی» را نمی‌شناختند.

عضو هیئت‌مدیره دانشگاه امام صادق (ع) افزود: ما همیشه به آیت‌الله غیوری در فعالیت‌های مربوط به مساجد، موقوفات و بیمارستان‌ها مراجعه می‌کردیم و از ایشان مدد می‌خواستیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: من با آیت‌الله غیوری در موسسه‌های مختلفی همکاری داشتم، در انجمن حمایت از جذامیان، انجمن حمایت از مصدومان و دیگر انجمن‌های مرتبط با کارهای خیر و همین طور در صندوق‌های قرض‌الحسنه متعدد ایشان در صندوق‌های قرض‌الحسنه سرمایه‌گذاری و نیازمندان را معرفی می‌کردند.

اعتمادیان با بیان اینکه آیت‌الله غیوری سعی داشتند که همه محرومان پوشش داده شوند، تصریح کرد: فعالیت‌هایی که شامل کمک برای خرید خانه، تهیه جهیزیه و امور مربوط به درمان می‌شد.

عضو هیئت‌مدیره دانشگاه امام صادق (ع) در پایان یادآور شد: آیت‌الله غیوری پناهگاهی برای نیازمندان بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *