يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۲
۲

چرا ظریف حتی یک حرکت نمادین برای محکومیت توهین به پیامبر اسلام انجام نداد؟

چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب: 402778
«هوای پاک» و استفاده از وسایل نقلیه عمومی در این روز، آنقدر برای وزیر خارجه کشورمان اهمیت داشته که بعد از مدتها، او با مترو به محل کارش برود.
چرا ظریف حتی یک حرکت نمادین برای محکومیت توهین به پیامبر اسلام انجام نداد؟
به گزارش جهان، امیرحسین ثابتی در گوگل پلاس نوشت:
دیروز (دوشنبه) به مناسبت روزی ملی «هوای پاک» دکتر ظریف با مترو به محل کار خود رفت تا اهمیت این روز را برای افکار عمومی و رسانه ها پر رنگ تر کند.
 
شاید برخی این اقدام را برای رفع آلودگی هوا بی فایده بدانند و برخی هم این کار را  پوپولیستی و عوامفریبانه بدانند اما واقعیت این است که «هوای پاک» و استفاده از وسایل نقلیه عمومی در این روز، آنقدر برای وزیر خارجه کشورمان اهمیت داشته که بعد از مدتها، او با مترو به محل کارش برود.
 
البته چاره اندیشی برای رفع آلودگی هوا جزو وظایف آقای ظریف نیست، چون ایشان وزیر خارجه  است و طبیعتا این بحران باید توسط خانم ابتکار و دیگر مسئولان مرتبط با این موضوع چاره ای اندیشی شود اما واقعا برایم سوال است چرا دکتر ظریف در حیطه عملکرد خودش که همان عرصه دیپلماسی و سیاست خارجی است، حتی یک «حرکت نمادین» نیز برای محکوم کردن توهین به پیامبر اسلام توسط نشریه فرانسوی شارلی انجام نداد که هیچ، بلکه درست در همان چند روز با فابیوس وزیر خارجه فرانسه دیدار کرد و از بهبود یافتن روابط دو کشور ابراز رضایت نمود؟
 
آیا انتظار زیادی بود که لااقل در آن چند روز، به طور «نمادین» هم که شده وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران با وزیر خارجه کشوری که مسبب اصلی توهین به مقدسات بیش از یک میلیارد مسلمان است، دیداری انجام نمی داد؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محسن
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه كعبه آمال بعضي از آقايان غرب است .وآنچنان به جمال آن خيره شده اند كه هوش از سرشان رفته روي كريه شيطاني اورا نمي بينند
علی
آقای ظریف مرد کاردانی است و خوب می فهمد چه می کند