جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲
۲

رزمنده ۸۰ ساله در جنگ با داعش+عکس

دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب: 402606
جبهه‌های جنگ علیه داعش این روز‌ها شاهد حضور یک رزمنده ریش سفید است که به فتوای مرجعیت دینی لبیک گفته و سلاح به دست گرفته است.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، ‏ یکی شهروندان عراقی پس از صدور فتوای جهاد کفایی به تبعیت از فتوای آیت الله العظمی سیستانی، لباس رزم به تن کرد و پس از ثبت نام در یکی از مراکز ثبت نام داوطلبان در جبهه‌های جنگ علیه داعش حاضر شد.

این رزمنده که عمری بیش از ۸۰ سال دارد در کنار فرزندان و نوه‌های خود با عناصر تکفیری داعش در حال جنگ است.

اعلام جهاد علمای شیعه و سنی، باعث شد شهروندان عراقی یکصدا برای دفاع از کشور به پا خیزند و هزاران نفر برای پیوستن به نیروهای امنیتی و ارتش داوطلب شوند.


مرجعیت دینی عراق از شهروندانی خواسته بود که می‌توانند سلاح به دست بگیرند تا به صفوف نیروهای امنیتی برای دفاع از عراق ملحق شوند خواست داوطلب شوند.

مرجعیت دینی تصریح کرد عراق با یک چالش بزرگ روبروست و مسئولیت مقابله با تروریست‌ها نیز به عهده همگان است و به یک طائفه خاص یا طرف خاصی مربوط نمی‌شود.


به فرموده رهبر معظم انقلاب مجاهدت‌ و شجاعت‌های عراقی‌ها که بی‌محابا وارد جنگ با داعش شدند ثروتی عظیم و گرانبهاست که باید قرد آن‌ها دانسته شود چراکه همین اقشار هستند که در روز نیاز به کمک دولت عراق خواهند آمد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این عکس لایک داره، درود بر شرفت؛ بزن لایک رو داداش
خدا حافظش باشد ؛ سایه اش مستدام