جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۷
۸

محافظان‌حرم‌امامین‌عسکریین+تصاویر

جمعه ۱۳ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۲۹
کد مطلب: 368538
نزدیک به یک هزار تن از نیروهای گردان سرایا السلام وابسته به جناح صدر برای حمایت از مرقد امامین عسکریین علیهماالسلام وارد سامراء شدند.
به گزارش جهان به نقل از عقیق، صدها مبارز برای حفاظت از حرم مطهر امامین عسکریین(ع) وارد شهر سامراء شدند.

«علی التمیمی» استاندار بغداد اعلام کرد: نزدیک به یک هزار تن از نیروهای گردان سرایا السلام وابسته به جناح صدر برای حمایت از مرقد امامین عسکریین علیهماالسلام وارد سامراء شدند و این افراد اطراف این شهر را به طور کامل امن خواهند کرد.

التمیمی افزود: این افراد دارای سلاح‌های سنگین متوسط و سبک هستند و اطراف شهر سامراء را به مسافت ۱۰ کیلومتر حفاظت خواهند کرد.

به نوشته تارنمای نهرین نت، هزاران نفر از عراقی‌های طرفدار جناح صدر با پاسخ به دعوت مقتدی صدر در هفته گذشته گردان های صلح برای حمایت از عتبات عالیات تشکیل داده‌اند.

مقتدی صدر به نیروهای گردان‌ها نسبت به انتشار شایعات هشدار داده و اعلام کرده که هر کسی وارد جنگ طایفه‌ای شود از این گروه طرد و مجازات خواهد شد.










نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ایا از رهبر معظم اعلام جهاد شده یا امکانی برای مهاجرت به مناطق مورد نیاز هست؟
درود خدا بر این جوانان شیعه مجاهد و با غیرت زنده باد تشیع سرخ علوی و لعنت ایدی باد بر پیروان ابو سفیان و معاویه سلفی های ملحد و جانی
میلاد
یادش بخیر ده سال پیش رفتیم حرم این امامان بزرگوار
عراقی ها زودتر می باست برای حفاظت از حرمین عسکریین وارد می شدند
یار رهبر
لا حول و لا قوه الا بالله.
محسن
Iran, Islamic Republic of
یا لیتنا کنا معکم!
ناشناس
United States
خدا حفظشون کنه
لبيك يا امامان العسگرين عليه السلام
جانم به فدايتان!
اي رهبر آزاده آماده ايم آماده،شهادت در راه حق و اعتلاي اسلام عزيز آرزوي ماست توفيقي دست داده تا در اين دنياي وانفسا با نثار جانمان براي اسلام عاقبت بخير شويم.رهسپاريم با ولايت تا شهادت.بعنوان كرد ايراني از تبار دريا دلان آماده اعزام به مناطق داعش زده هستم .