شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۲
معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری:

درباره انحلال سازمان فضایی حرفی نمی‌زنم

جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۰
کد مطلب: 402063
معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در خصوص مرکز ملی فضایی گفت: تا قبل از قطعی شدن ابلاغیه مرکز ملی فضایی نمی‌توانم حرفی بزنم چراکه باعث برداشت‌های غلطی از این مرکز می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در حاشیه دومین نمایشگاه دستاوردهای علوم و فنون لیزر به مهر گفت: برنامه مرکز ملی فضایی برنامه مفصلی است و باید با مراجع راجع به این موضوع صحبت شود.
 
وی با اشاره به اینکه در آینده‌ای نزدیک وضعیت مرکز ملی فضایی مشخص می‌شود گفت: در صورت تکمیل ابلاغیه مرکز ملی فضایی نظر قطعی خود را در این خصوص خواهم داد.
 
به گزارش مهر چندی پیش طی ابلاغیه‌ای رئیس‌جمهور معاون ملی و فناوری ریاست‌جمهوری را موظف به ایجاد مرکز ملی فضایی کرد تا برنامه‌های فضایی را از این طریق پیش ببرند.
 
برگزاری 4 همایش بزرگ به مناسبت دهه فجر
 
ستاری همچنین درخصوص برنامه‌های معاونت علمی به مناسبت دهه فجر به خبرنگار مهر توضیح داد: به مناسبت دهه فجر حداقل 4 همایش بزرگ را اجرایی خواهیم کرد.
 
وی افزود: نمایشگاه علم تا عمل از جمله نمایشگاه‌هایی است که به مناسبت دهه فجر برپا می‌شود.
 
ستاری افزود: همچنین در اواخر بهمن‌ماه رونمایی از برخی محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه پزشکی و همچنین فن‌بازارها را خواهیم داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *