دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۹
۱۸
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با «جهان»:

حمایت از شعار «من هم شارلی هستم» دامن زدن به تقدس زدایی در داخل کشور است

تذکر به هیأت نظارت بر مطبوعات
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب: 401700
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: تیتر صفحه اول روزنامه اصلاح طلب مردم امروز با عنوان «من هم شارلی هستم» در حمایت از نشریه فرانسوی است که کاریکاتور پیامبر اعظم(ص) را کشیده بود؛ این کار دامن زدن به تقدس زدایی در داخل کشور است.
حمایت از شعار «من هم شارلی هستم» دامن زدن به تقدس زدایی در داخل کشور است
احمد سالک رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با خبرنگار جهان نيوز در خصوص مطلب روز گذشته روزنامه اصلاح طلب «مردم امروز» گفت: به وزیر فرهنگ و معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به هیات نظارت بر مطبوعات به عنوان ناظر، از سوی مجلس تذکر می دهم که بر روی مطبوعات در شرایط کنونی باید دقت بیشتری داشته باشند.

سالک افزود: نباید اجازه داد افکار پوسیده غرب به اشکال مختلف در رسانه ها و مطبوعات داخلی ما منتشر شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: تیتر صفحه اول روزنامه اصلاح طلب مردم امروز با عنوان «من هم شارلی هستم» در حمایت از نشریه فرانسوی است که کاریکاتور پیامبر اعظم(ص) را کشیده بود؛ این کار دامن زدن به تقدس زدایی در داخل کشور است.

وی اظهار کرد: امیدواریم معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد دقت بیشتری داشته باشد و الا این قبیل کارها بازی با احساس مردم متدین است و انتشار این تیتر در این روزنامه اصلاح طلب با مجموعه ارزش های نظام در تضاد است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس این را هم گفت که در صورت تکرار چنین اقداماتی، کمیسیون فرهنگی مجلس ورود کرده و اقدام لازم را انجام خواهد داد.

گفتنی است در کارنامه «محمد قوچانی»، سردبیر «مردم امروز»، توقیف چندین باره نشریاتی چون آسمان به دلیل توهین به مقدسات وجود دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خب این تذکرها فایده ای نداره باید با اینا یه جور دیگه برخورد کرد
مهردادبابصیرت و نابغه و اسلام شناس
اگر کسانی در ایران بخواهند از خط قرمز ما که دین و شرف و قرآن و پیامبرماست عبورکنند رو میدون آزادی دربرابردوربین های تلویزیونی ...
آرش خوشرفتار
باید با ساتور گردن این بیشرف ها رو بزنم تا باعث تشفی خاطر مردم خدا جوی ایران شود
روزنامه مردم امروز ُ یک روزنامه کاملا غرب زده ُ جاهل نادان هست . اوج حماقتش هم همین دفاع از نشریه ای که کاریکاتور پیامبر ( صلوات الله علیه ) را درج کرده ُ خدا به داد ملت برسه بااین خوش رقصی های اصلاح طلب های دیکتاتور که برای غرب می کنند . اصلاح طلب های دیکتاتور ُ به نظر می رسد ُ پیش شما جاهل ها خون اروپایی ها رنگین تر از خون میلیون ها کشته در عراق ُ سوریه ُ فلسطین و.....
چرا وقتي يک اروپايي يا امريکايي يا اسراييلي ملعون کشته مي شود اين همه سروصدا راه مي افتد ُ يا انفجار يک بمب کوچک در امريکا ُ اروپا ُ اسراييل ُ اينقدر فاجعه عميق و گسترده و ... تلقي مي شود و همه رسانه هاي جهان آنرا لحظه به لحظه خبرسازي مي کنند . و دنيا بايد تاوانش را بدهد .
اما در سوريه ُ عراق ُ افغانستان ُ پاکستان ُ نيجريه و .... سال هاي سال است هر روز بمب ها منفجر مي شوند بدست تروريست هاي نوکر امريکا و ... هر روز ده ها نفر کشته مي شوند بدست تروريست هاي نوکر امريکا و... و آنقدر اين کشتار و جنايات عادي سازي شده که حتي رسانه ها حال گزارش کردن اين کشتارها و انفجار ها را ندارند . خيلي راحت روزها ده ها نفر بدست تروريست هاي نوکر امريکا و ... کشته مي شوند بدون اينکه
نامي و يادي از آنها بشود . بدون اینکه برایشان عزای عمومی اعلام شود ُ در حالیکه سال های سال است که هر روز در این کشور های اسلامی ُ عزای عمومی است ُ بدون اینکه برایشان شمع روشن کنند اف بر اين جهان ظالم . اف بر اصلاح طلبان دیکتاتور ُ اف بر روزنامه غیر مردمی مردم امروز ُ با اراجیفش.
مردم امروز چرا بسته نشد؟؟؟
احسان
خبر مرگش چی توهین به رییس جمهور چی منظورم وطن امروزه اول خوت بعدا دیگران
محمدرضا
United States
خبر مرگ ملک عبدالله شما رو ناراحت میکنه یا توهین به پیامبر؟
تذکر به جایی بود
رضا
Iran, Islamic Republic of
من شلوار لی دارم .
عليرضا
Iran, Islamic Republic of
طبق فرمايش رياست جمهوري !
به جهنم
عليرضا
Iran, Islamic Republic of
تذكر يعني چي !؟!؟ اگر مجلس و وزارت ارشاد عرضه جمع كردن اين كافر هارو ندارند ! ما خودمون جمعشون كنيم 😡
United States
منم پیجامه پامه
Iran, Islamic Republic of
پیژامه بیسواد
حسین
اگر اصلاح و هدایت نمیشه.انشالله خدا توقیفش کند
کریمی
همه میدانند آن معاونتی که ازش توقع داری خودش این خط رو به قوچانی فتنه گر داده !!!!!!!!
آخه باید به این تذکر شلکی اکتفا کنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مهدی
United States
برخی بستن را دوا میدانند
فرزان فر
Iran, Islamic Republic of
کار زننده ای است از جانب امثال این روزنامه ها ولی قسمت خوبش اینه مردم با این نوع از اصلاح طلب ها و دلداگی شان به غرب رو متوجه میشن و برای همیشه چهره واقعی اونها را می بینند و دیگر فریب اونها را نمی خورند .
شرمنده‌ا
Sweden
جنایت به نام دین, شرمنده‌ام که مسلمان زاده شدم”