پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

بازگشت قاتل رسانه های کارگزاران!

سه شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب: 423387
محمد قوچانی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی پس از توقیف روزنامه مردم امروز به دلیل توهین به پیامبر اسلام (ص) بار دیگر به نشریات زنجیره‌ای حزب کارگزاران سازندگی بازگشت.
به گزارش جهان به نقل از سراج۲۴، محمد قوچانی عضو شورای مرکزی حزب کارگزان سازندگی در سال ۹۳ از تیم کرباسچی و روزنامه‌های زنجیره‌ای حزب کارگزاران سازندگی فاصله گرفت و به همراه ستاری و عطریانفر روزنامه مردم امروز را راه‌اندازی کرد و چندین شماره از این روزنامه به چاپ رسید تا اینکه به دستور مقامات قضایی این روزنامه توقیف شد.

پس از انتشار روزنامه مردم امروز محمد قوچانی از تیم کرباسچی و روزنامه‌های زنجیره‌ای حزب کارگزاران سازندگی فاصله گرفت و سعید لیلاز عضو دیگر شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی سردبیری هفته‌نامه صدا را برعهده گرفت و جای خالی عنوان سردبیر در مهرنامه هم خالی ماند.

حسین مرعشی در مورد اختلاف محمد قوچانی و غلامحسین کرباسچی به عنوان دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: قوچانی فکر می‌کرد با روزنامه مردم امروز میدان بزرگی نسبت به مهرنامه برای او باز خواهد شد؛ البته اگر می‌توانستند ادامه بدهند واقعاً هم وسیع‌تر بود و به‌نظر من اگر می‌توانستند ادامه دهند، در ۳-۴ ماه آینده روزنامه اول ایران می‌شدند، زیرا گرایش به آنها در جامعه زیاد بود.

وی افزود: البته طبیعی است که منظور من از پیشرفت روزنامه مردم امروز در حوزه جریان ماست، زیرا قطعاً ما برای مخاطبان کیهان نمی‌نویسیم و کیهان هم برای مخاطبان ما نمی‌نویسد و هر کسی سعی دارد در حوزه خود فعالیت کند.

عضو حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه اختلاف قوچانی و کرباسچی بحث حرفه‌ای بود، وگرنه اختلاف سلیقه‌ای بین آنها نیست، اظهار داشت: آقای قوچانی احساس می‌کرد در روزنامه مردم امروز میدان وسیع‌تری برای کار حرفه‌ای‌اش باز می‌شود، به همین دلیل با آقای عطریانفر و ستاری به‌دنبال تشکیل روزنامه مردم امروز رفتند ولی برداشت آقای کرباسچی این‌گونه نبود و فکر می‌کرد در مهرنامه بادوام‌تر می‌توان کار کرد؛ از این رو، بحث حرفه‌ای بود و اختلاف سلیقه‌ای نبود.

پس از توقیف روزنامه مردم امروز محمد قوچانی و تیم همراهش بار دیگر به نشریات زنجیره‌ای حزب کارگزاران سازندگی بازگشتند و در شماره‌های اخیر نام محمد قوچانی ذیل عنوان سردبیر نشریات کارگزاران عنوان شده است.

روزنامه مردم امروز پس از هتک حرمت شارلی ابدو به پیامبر اعظم (ص) تیتر "من شارلی ابدو" هستم را انتخاب کرد و همین مسئله باعث شد مقامات قضایی حکم توقیف آن را صادر کنند.

با توجه به اینکه محمد قوچانی با توقیف ۸ روزنامه و نشریه رکورددار توقیف مطبوعات در کشور است، آیا وی تلاش دارد با شیطنت‌های خاص خود هفته‌نامه صدا و ماهنامه مهرنامه را به تعطیلی بکشاند؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *