شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۸
۱۷

روایت روحانی حامی مشایی از ارتباطات احمدی‌نژاد و خاتمی

دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب: 399965
بهمن شریف‌زاده که می‌گوید هر هفته با احمدی‌نژاد و خاتمی جلسه دارد، تاکید می‌کند که اصل تماس احمدی‌نژاد با خاتمی را انکار نمی‌کند.
روایت روحانی حامی مشایی از ارتباطات احمدی‌نژاد و خاتمی
به گزارش جهان، چندی پیش خبری در برخی رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه محمود احمدی‌نژاد با محمد خاتمی تماس تلفنی برقرار کرده است.

در همین راستا، حسن رسولی عضو بنیاد باران گفته بود: دفتر احمدی‌نژاد تماسی را با دفتر خاتمی داشته اما هیچ حساسیت و واکنشی نسبت به این تماس‌ها از طرفین نشان داده نشده است. رسولی تاکید کرده بود: جریان سیاسی اصلاح طلبان و شخصیت‌های شاخص این جریان همچون حجت‌الاسلام سیدمحمد خاتمی، عارف و... هوشمندتر از آنند که بازیگر چنین کارگردانی شوند.

با این حال این خبر پس از انتشار از سوی برخی محافل تکذیب شده بود. اما بهمن شریف‌زاده که می‌گوید هر هفته با مشایی و احمدی‌نژاد جلسه دارد، به طور ضمنی اصل تماس را تایید و اعلام می‌کند که «همین حد بگویم که آنچه در رسانه‌ها درباره تماس با آقای‌خاتمی مطرح شده، درست نیست. اصلش را رد نمی‌کنم ولی آن‌گونه که مطرح شده، درست نیست.»

شریف‌زاده که با روزنامه شرق گفت‌وگو کرده همچنین برخی ادعاها مبنی بر کنار گذاشتن مشایی از سوی احمدی‌نژاد و جدایی این دو را تکذیب کرده و تاکید می‌کند که مشایی و احمدی‌نژاد هر هفته جلسه دارند.

شریف‌زاده همچنین دیدار احمدی‌نژاد با حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی را نیز تکذیب نمی‌کند اما به جزئیاتی از این دیدار یا تماس تلفنی با محمد خاتمی هیچ اشاره‌ای نمی‌کند.

وی در عین حال با اشاره به ناهمگونی احمدی‌نژاد با اصولگرایان، تاکید می‌کند، "احمدی‌نژاد قصد نزدیک‌شدن به هیچ جریان سیاسی را ندارد از جمله اصولگرایان".
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


...و احتمال بازگشت احمدی نژاد...
عجیبا غریباااا
Iran, Islamic Republic of
بس کن جهان.
اگه دنبال حقیقتی اینهمه فتنه انگیزی چرا؟
هادی
Iran, Islamic Republic of
درود بر احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
نظام و جناح مومن و انقلابي هيچگاه از يك سوراخ دوبار گزيده نخواهند شد اگر خدا خواهد!
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد باید قدری تامل کند که از چه افرادی بریده و بدامن چه کسانی غلتیده
زاکانی
با عرض سلام و تشکر.
هرچی که می گذره بهتر چهره ی ... روشن تر می شه. ...
...
احمدی نژاد همون اول گفت من نه اصلاح طلبم نه اصولگرا.
شماها هم این بار خوب چشماتون را باز کنید و به طرفدارانتو اطلاع رسانی کنید به احمدی نژاد رای ندن تا پس فردا که که احمدی نزاد دوباره رای آورد مدعی نشید!
از یه طرف میگن احمدی نژاد مرده به مرده لگد نزنید از یه ظرف همه نگران حرکات اون مرده هستن!
فیضیان
Iran, Islamic Republic of
حالا مثلا که چی؟
اگه احمدی نژاد با خاتمی مثلا متحد بشن!!!...
نادعلی
به نام خدا
با سلام. مگر نباید تماس داشته باشند؟ یا تماس با اینها جرمی چیزی است؟ مثلا اینها رییس جمهور این کشور بوذه اندها
وآنگهی چرا هرکس در ایران رییس جمهور میشود بعد از دوران ریاست اینقدر مکروه میشود. در حالیکه تا روز آخر مورد حمایت رهبری و مجلس و حوزه و غیره بوده است. تا این حد که گفتگوی دو رییس جمهور سابق تا این حد تعجب برانگیز است؟
با هم فحش و فحش کاری کنند خوب است؟
سعی نکنید احمدی نژاد رو با این اخبار ....
بنده خدا
بزودی ثابت خواهدشد که احمدی نژاد عملا و فکرا به اصلاح طلبان نزدیکتر بوده ، متاسفانه جریان اصولگرا فریب شعارهای او را خورد و تمامی شکستهایش را گردن اصولگراها انداختند. اصلا احمدی نژاد باعث شکست اصولگران در انتخابات ریاست جمهوری شد. شاید این مسایل هم از سیاستهای دراز مدت اصلاح طلبان بوده و هست .
مهناز
لغزنخون برو دو جلدکتاب بخون ...
پدرام
.... اما سایت جهان در رابطه با آقای احمدی نزاد یک مقدرای خارج از انصاف برخورد می کنه.
... رای آوردن احمدی نژاد روی شاخشه
واقعا این خبرا هیچ ارزشی ندارند
....
خاتمی نجیب تر از این حرفاست که بازیچه دست مشائی بشه.