شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۲۱
۸۲
در حمایت از یک اعتقاد صحیح حجت‌الاسلام حسن روحانی؛

چند اظهارنظر التهاب‌آفرین دولتمردان جهت یادآوری به رئیس جمهور / نظر شما چیست؟

يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۳۱
کد مطلب: 399891
رئیس جمهور کشورمان در این اظهارنظر با انتقاد از اظهارنظرهای نسنجیده و نقد غیرمنصفانه، تاکید کرد: "باید مراقب بود که به اعتماد مردم صدمه زده نشود.".... نکته‌سنجی ویژه رئیس جمهوری محترم، ما را بر آن داشت تا چند عنوان از مهم‌ترین اظهارنظرهای مقامات اقتصادی دولت که در رده اظهارات نسنجیده قرار گرفته و در حوزه اقتصادی به اعتماد عمومی ضربات جبران ناپذیری زده را جمع آوری کرده و تبعات آنها را به رئیس جمهور محترم یادآور شویم.
چند اظهارنظر التهاب‌آفرین دولتمردان جهت یادآوری به رئیس جمهور / نظر شما چیست؟
سرویس اقتصادی جهان‌نیوز - علی رجبی: یکی از مهمترین نکاتی که مدیر در تراز انقلاب اسلامی باید رعایت کند پرهیز از التهاب آفرینی است که یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های پرهیز از هیجان زدگی و دوری از اظهارات نسنجیده است.رهبر انقلاب در این زمینه می فرمایند: "یکی از چیزهائی که برای کشور ما حقیقتاً مهم است این است که مردم احساس امنیت سیاسی و روانی بکنند؛ فضای روانی جامعه دچار التهاب نباشد. سعی میکنند التهاب‌آفرینی کنند؛ این هست. این، جزو سیاست‌های مخالفان نظام جمهوری اسلامی است. البته خود ما هم گاهی اوقات، نادانسته این التهاب‌ها را افزایش می‌دهیم. من توصیه می‌خواهم بکنم - حالا مردم عزیز ما بحمداللَّه از بسیاری از کارهائی که در این زمینه انسان مشاهده می‌کند، برکنارند. مردم نگاه می‌کنند به بعضی از گفتگوها و بگومگوهای بیجا و بی‌مورد که گاهی در بین نخبگان سیاسی مشاهده می‌شود؛ نگاه مردم نگاه رضایتمندانه نیست."

خوشبختانه تأکید بر این نکته در سخنان رئیس جمهور نیز دیده شد، به گونه‌ای که حجت الاسلام حسن روحانی در سخنرانی خود در افتتاحیه اولین کنفرانس اقتصاد ایران به این آفات مدیران کشور اشاره کرد.

رئیس جمهور کشورمان در این سخنان با انتقاد از اظهارنظرهای نسنجیده و نقد غیرمنصفانه، تاکید کرد: "باید مراقب بود که به اعتماد مردم صدمه زده نشود."

انتظار عمومی از حجت الاسلام حسن روحانی این است که تنها به "گفتن" و "گفتن" درنماند و برای آنکه الگوی سایرین باشد، برخورد با چنین مدیرانی از حلقه نزدیکان خود شروع کند.

نکته‌سنجی ویژه رئیس جمهوری محترم، ما را بر آن داشت تا چند عنوان از مهم‌ترین اظهارنظرهای مقامات اقتصادی دولت که در رده اظهارات نسنجیده قرار گرفته و در حوزه اقتصادی به اعتماد عمومی ضربات جبران ناپذیری زده را جمع آوری کرده و تبعات آنها را به رئیس جمهور محترم یادآور شویم.

 

اظهارنظر

تاریخ / مکان

تبعات

محمدرضا نعمتزاده

در واکنش به افزایش بی‌سابقه قیمت خودرو

به نظر من قیمتی که شورای رقابت داد، قیمت معقولی است و امیدواریم رسانه‌ها هم کمک کنند تا آنچه مصوب شده به اطلاع مردم برسد!

28 تیر 93

در جمع خبرنگاران

طلبکار شدن خودروسازان و تاکید بر لزوم افزایش قیمت بیشتر

 

علی طیب‌نیا

در واکنش به رکودزنی شاخص بورس

 

یکی از موفقیت‌های مهم بازار سرمایه در دولت تدبیر و امید ورود 500 هزار نفر سهامدار جدید در بازار بورس بوده و یکی از سیاست‌های دولت این بوده که با اطمینانی که به مردم می دهد سرمایه‌ها را به سمت بازار سرمایه سوق دهد.

26 بهمن 92

 نشست مشترک با مدیران شرکت‌های سرمایه‌گذاری و فعالان بزرگ بازار سرمایه

ورود سرمایه‌های مردم به بورس

دخالت دولت برای حذف حباب بورس

 

 

اکبر ترکان

با انتقاد از ضعف صنایع داخلی

اگر قرار باشد تعرفه واردات برداشته شود، در هیچ صنعتی به جز آبگوشت بزباش و قرمه‌سبزی، در هیچ تکنولوژی تولید رقابتی و برتری نخواهیم داشت.

19 آبان 93

در جمع مدیران خودروساز و قطعه‌ساز

دلسردی تولیدگنندگان داخلی

فعال‌تر ‌شدن بازار سودجویانه دلالان

ولی الله سیف

در واکنش به روند کاهش قیمت دلار

هیچ دلیلی برای کاهش بیشتر نرخ دلار در بازار آزاد وجود ندارد و اصلاً منطقی نیست قیمت دلار بیشتر از این پایین بیاید. نرخ فعلی دلار در بازار نرخ کف است و بیشتر از این پایین نخواهد آمد!

2 مهر 92

در حاشیه نشست اتاق بازرگانی ایران

 

توقف روند نزولی قیمت دلار

گرانی مجدد قیمت ارز که به 2900 تومان رسیده بود

علی طیب نیا

با رونمایی از کشف یک فساد اقتصادی جدید

اخیرا پرونده هایی در بخش‌های مختلف بانکی، مالیاتی و گمرکی مربوط به فساد مالی اداری در حال پیگیری است. در یک مورد آن، مجموعه ارزش اقدامات خلاف به 12 هزار میلیارد تومان می‌رسد.

15 آذر 93

در نشست با خبرنگاران

 

بهره‌برداری رسانه‌های ضدانقلاب از فساد جدید

تکذیب وقوع این حجم از  فساد از سوی قوه‌قضائیه؛ دادستانی کل‌کشور و رئیس کل بانک مرکزی


مخاطبان گرامی جهان‌نیوز؛ شما نیز اگر برخی از مباحث مطرح شده توسط رئیس جمهور و دولتمردان تدبیر و امید را سراغ دارید که اثری جز سلب اعتماد عمومی نداشته و ندارد، در قسمت نظرات ارسال کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محسن
Iran, Islamic Republic of
همین اعتماد بیش از حد به دشمن و انتظار برای رفع تحریم ها جهت بهبودی اوضاع با عث دلسرد شدن مردم خواهد شد.
عالم محضر خداست سرهرکی رو کلاه بزاریم سرذات اقدس ربوبی را نمیشود شیره مالیدمکروا و مکرالله و الله الخیرالماکرین
احسنت به اين مقاله مشفقانه و احسنت به اين نظر بسيار خوب.... به راستی چرا رسانه‌های ما اينقدر با آب و تاب درباره مذاكرات و رفع تحريم سخن می‌گويند؟ در حاليكه مطمئن هستيم مشكل دنيای غرب با ما ماهيتی است نه موضوعی.
آنها با انرژی اتمی ما مشكل ندارند بلكه با موجوديت جمهوری اسلامی مشكل دارند.
کلا همشون همینطورین ادبیاتشون این شکلیه بد اموزی داره
یاد ادبیات احمدی نژاد گفتم! یگم؟ بگم؟ بگم؟
اگر ما از این نحو سخنان رئیس جمهور و کابینه ایشان انتقاد داریم به این معنا نیست که احمدی نژاد و اطرفیان درجه یک وی و عملکرد او را تایید می کنیم. خیر عزیزجان شما از آب گل آلوده ماهیگیری نکن. مطمئن باش که شخص جنابعالی نیز به معنای واقعی حامی آقای روحانی نیستی چرا که اگر بودی این انتقاد مشفقانه را دلسوزی دانسته و تأیید می نمودی.
Ireland
قطعا من حامی حسن روحانی نیستم، همانطور که حامی احمدی نژاد و عارف هم نبودم و نیستم. فردی که من بهش رای دادم انتخاب نشد و صد حیف که انتخاب نشد.
درود بر ان مرد که رفته است ولی برای لرزیدن شماها میاد!
Finland
از آبگوشت بزپاش چه خبر؟
ناشناس
وعده وزارت ارتباطات براي باند پهن اينترنت و سيستم هاي عامل متن باز و همچنين تعويض مديران سودجو و فرصت طلب ولي .......
مجیداعتمادی
ظاهرا همایش های اینگونه ای به جای اعلام سیاستهااقتصادی رئیس جمهورجمهور محترم به رانت خورهای فرضی حمله می نماید نتیجه این میگردد رانت خورهای واقعی در پوشش قرار میگیرند
Iran, Islamic Republic of
من که نبودم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Finland
پس کی بود؟؟؟
Italy
رئیس‌جمهوری ایران خواستار اجرای اصلی از قانون اساسی شده است که بر برگزاری همه‌پرسی در مسائل مهم اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی تأکید دارد.
حسن روحانی که در همایش اقتصاد ایران سخن می‌گفت، تاکید کرد: "برای یک بار هم که شده، درباره مسئله بسیار مهم که ممکن است اختلافی هم باشد... [مسئله‌ای که] برای همه اهمیت دارد و در زندگی همه تاثیرگذار است، نظر مستقیم مردم پرسیده شود."
به گفته رئیس جمهوری ایران، بر اساس قانون اساسی، مسایل مهم اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی به جای این‌که در مجلس تصویب شود، باید مستقیم به آرای عمومی و همه‌پرسی گذاشته شود؛ اما آن‌طور که آقای روحانی گفته، "اکنون ۳۶ سال گذشته و یک بار هم این اصل قانون اساسی اجرا و عمل نشده است."
______________________________________________________________________
اصل‏ پنجاه و نهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران: در مسائل‏ بسیار مهم‏ اقتصادی‏، سیاسی‏، اجتماعی‏ و فرهنگی‏ ممکن‏ است‏ اعمال‏ قوه‏ مقننه‏ از راه‏ همه‏ پرسی‏ و مراجعه‏ مستقیم‏ به‏ آراء مردم‏ صورت‏ گیرد. در خواست‏ مراجعه‏ به‏ آراء عمومی‏ باید به‏ تصویب‏ دو سوم‏ مجموع‏ نمایندگان‏ مجلس‏ برسد.
تهرانی
وعده ها و قول هایی که دولت در زمان انتخابات و بعد از آن داده و به آن عمل نشده ،باعث دلسردی مردم گردیده است.
آخه مشکل اینه که روحانی در همان دوران تبلیغات سیاه نمایی مانده ؟ یادش رفته که الان مسئول است و باید عملکرد خود را برای قضاوت عموم به نمایش بگذارد که خود این بزرگترین رفراندم است .
..دیگر اعتعباری برای شماها نمانده...
آقای ظریف رو نزدید که راجع به توان نظامی ایران و اانتخابات مجلس حرف نسنجیده زده
بصیر
رییس بزرگ که فرمودند دیوار تحریم ترک خورد!!! حالا دم از چه مسائلی میزنند!!!!
بصیر
البته اینطوری بهتره :
ای کاش بزرگترها که دیوار ساختمان تحریم را ترک انداختند خود دیوار ساختمان دل مردم را با این حرفهای امروز ترمیم کنند!
حسین
Ghana
آقایان منتقدین ،سواد و شناسنامه داریم که از دولت تدمیر انتقاد می کنید!!
تدبیر عزیزم تدبیییر
بی اختیار
آقای رییس جهمور باید توضیح دهند اگر سانترفیوز آرمان نیست پس چرا دانشمندان عزیز ما را شهید کردند آیا این دانشمندان اشتباه کردند که در ایران ماندند و حان عزیزشان را در راه آرمانشان و دینشان و ایمانشان و وطنشان از دست دادند آقای روحانی باید سریعا عذر خواهی کند والا آه مادران این شهدا آقای روحانی را گرفتار خواهد کرد .... بی شک این سخن ایشان شبیه این سخن آقاخان نوری است که گفت ما نمی توانیم به خاطر یک قطره آب شور کام دوستانم را تلخ کنیم
اسلامی
ابوسفیان هم میگفت شرف و ناموس من بار شترانم است !!!!!!!!!!!!!
میزان افزایش قیمت دلار درمدت سرکار بودن هر یک از روسای جمهور:

1. از 1357 تا 1360: 2.7 برابر با در نظر گرفتن شرایط اول انقلاب

2. مقام معظم رهبری (نخست وزیری میر حسین موسوی): 4.4 برابر با در نظر گرفتن شرایط جنگ و طی هشت سال

3. اکبر هاشمی رفسنجانی: 3.98 برابر طی هشت سال

4. سید محمد خاتمی: 1.89 برابر طی هشت سال

5. محمود احمدی نژاد: 3.4 برابر طی هشت سال

6. حسن روحانی: 1.12 برابر طی یکسال و اندی ماه گذشته

از اول انقلاب تا امروز میزان افزایش قیمت دلار 350 برابر بوده

جهان نیوز مرد باش و چاپ کن. اینها فقط داده ها ی ثبت شده و غیر قابل انکار هستند.
بی خرد منظورت چیه! نکنه می خواستی اصلا انقلاب نمی کردیم....
از التهاب گذشته دیگه
سرور
البته قیمت دلار در بهمن سال گذشته 2830 تومان و امروز 3530 تومان است که 5/24 درصد رشد داشته است و نه 12 درصد.
Ireland
بهمن سال گذشته دوره ی آقای روحانی بوده و ملاک شروع و آغاز ریاست جمهوری قرار داده شده، لطفا فرافکنی نکنید. قیمت مورد ذکر جنابعالی هم تنها در مدت کوتاه آن هم به علت انجام مذاکرات هسته ای مورد انتقاد شما و دوستانتان حاصل شد که البته قیمت واقعی و منطقی بازار نبود و صرفا بر اثر احساسات پدید آمد که الحمدلله با واکنش به موقع آقای سیف جلوی سودجویی های بیشتر گرفته شد.
سرور
1- فرافکنی ترجمه اش این نیست لطفا به معین مراجعه کنید.درضمن آمار اشتباهی ندهید.
2- قیمت فعلی ارز هم واقعی نیست و تصنعی است.
3- بعد از 4 سال قیاس کنید.
1. اتفاقا کاربرد کلمه ی فرافکنی به معنی از سر خود باز کردن! همینجاست. شما دارید با بیان مطلبی که خودتان هم می دانید غلط است این مسئله را از سر خودتان باز می کنید و از این راه ضمن کوبیدن حسن روحانی، افکار خود و عملکرد فرد خاصی را موجه جلوه میدهید. دیگر چه اتفاقی بیشتر از این باید می افتاد تا بشود اسم این کار را فرافکنی گذاشت؟
2. قیمت ها برگرفته از بازار آزاد است. من بیشتر با کلمه ی مدیریت شده به جای تصنعی موافقم.
3. قطعا باید بعد از چهار سال مقایسه شود. دلیل ذکر بازه ی زمانی هم همین مسئله بود. چه بسا بعد از چهار سال عملکرد دولت حاضر به مراتب بد تر از دولت اکبر هاشمی رفسنجانی باشد. البته اصل داستان چیز دیگری هست و شما باز هم برای در رفتن از اصل داستان دارید فرافکنی می کنید.
Iran, Islamic Republic of
نتیجه: بهترین دولت از نظر اقتصاد دولت خاتمی بوده است
مهدی
Iran, Islamic Republic of
قیمت دلار دست کیست؟؟؟؟؟؟
دلالان اجیر شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زهرا
نمونه دیگر اظهار نظر آقای آخوندی وزیر مسکن و شهرسازی مورخ 92/10/7 که گفت بانک مسکن 100درصد ورشکسته است و این حرف بحرانی چند روزه در بانک مسکن ایجاد کرد و با اعتراض بانک مرکزی و مسولان این بانک ،خود ایشان با حضور در این بانک عملا حرف خودرا پس گرفت و گفت وضع بانک مسکن خوب است لینک این خبر در سایت جهان نیوز https://www.jahannews.com/vdcb9sbf8rhbffp.uiur.html
France
خزانه خالی است: تزریق نگرانی به ملت(البته دروغ بزرگ بود)
علیرغم کاهش شدید قیمت نفت کسری بودجه نداریم: بی اعتماد کردن مردم به نظرات دولتمردان و مشخص بودن کذب موضوع برای صاحبنظران
نوریان
می گفتند یارانه ها گدا پروری است اما حالا قطع یارانه ها تبعیض است؟ و سرمایه دارن باید یارانه بگیرند؟

می گفتند اقتصاد دستوری نمی شود اما حالا با دیکتاتوری می خواهند سود سپرده های بانکی را کاهش دهند.....
آقای سیف مانع کاهش نرخ ارز هستند و با مصاحبه های مختلف در بازار ارز هیجان ایجاد میکنند !
Iran, Islamic Republic of
براش می ارزه!!!!!!!!!!!!!
سید مجید میری
وزیر صنعت که گوششو تو کشور خارجی عمل کرده بود وقتی اومد ایران انگار گفته بود این تخصص و علم که تو عمل گوش من بکار رفت صد سال دیگه هم به ایران نمیاد در حالیکه ...
کریمی
چرا چرا چرا
تنش آفرینی های رئیس جمهور لیست نگردیده سهم او از همه بیشتر است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برای مثال سخن پراکنی در مراسم 16 آذز ....
تشویق دانشجویان به اقتشاش ........
سخن رانی در سفر استانی .....
اقدام نسنجیده سبد کالا و تقسیم بیت المال بین مردم بدون رعایت عدالت ......
وووووووووو
گروهبان کرسنت
Iran, Islamic Republic of
وقتی وزیر امور خارجه یک کشور که مسئول دیپلماسی وارائه دهنده اقتدار یک کشور در حوزه دیپلماسی می باشد انقدر از دستاوردهای نظامی واراده وتوان مردمش بی خبر است که می گوید اگر امریکا بخواهد با یک موشک کشور مارا زیر ورو می کند از این اقایان چه انتظاری دارید ؟کلا این اقایان متصدی قوه مجریه دولت به اصطلاح تدبیر وامید!!با خواست واراده ملت ایران کاملا بیگانه ودر اسمان هفتم سیر می کنند.
اکبر دهستانی دبیر شهرستان میبد
دیروزکنار تلویزیون بودم که سخنرانی مستقیم جناب اقای رییس جمهور راشنیدم .واقعا دلم برایش سوخت متاسفانه رییس جمهور حرفی برای گفتن نداشت

باز هم مثل جلسات انتخابات وتمام جلسات زنده وغیر زنده که برگزار میکند فقط به حمله صرف به رییس جمهور قبل ودولت قبل برمیگردد.متاسفانه انقدر دراین

.. زیاده روی میکند که بسیاری از طرفدارانش هم متوجه شده اند.......
این همه در مورد سبد کالا داد سخن دادند که ما هر دو ماه یک سبد کالا توزیع میکنیم بعد هم تبدیل شد به فصل و بعد به کمیته امداد و به بهزیستی بعد هم هیچی به هیچی آدم یاد دوران هاشمی می افته که گفتند مرغ کوپنی نمیدیم بلکه پولش را میدیم بعد فقط یک بار پولش را دادند اون هم ناقص و با زجر مردم!!!!! لطفا این مورد را هم بنویسید جزو مواردی که گفتنش به اعتماد عمومی مردم به دولت ضربه میزنه.
Iran, Islamic Republic of
من اجازه نمیدم بچه هام سخنرانی‌های روحانی رو گوش کنند... چون نگران تربیتشون هستم
من اين كار رو از زمان احمدی ن‍ژاد شروع كردم و تا امروز هم ادامه دادم :)
شما از تربیت دینی و ارزشی و ابسته نبودن به دیگران اعتماد به نفس فرزاندانتان نگرانید که اجازه نمی دهید ؟ عجب بابا این ها تو فطرت است نمی شه ....
۱۰۰۰سئوال از وزرای روحانی طی یكسال!
حجت‌الاسلام مجید انصاری در حاشیه برگزاری کنفرانس اقتصادی در سالن اجلاس سران، با اشاره به آغاز به کار دولت یازدهم تعداد سوال های مطرح شده از سوی نمایندگان مجلس از وزرای دولت را بالاخص برای وزارتخانه های چون تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت بسیار سنگین دانست و اظهار داشت: وزیران مجبورند هفته ای یک یا دو روز از وقت خود را برای پاسخگویی به نمایندگان و در کمیسیون های مختلف مجلس طی کنند.

وی در این حال طرح برخی از سوالات از سوی نمایندگان را نشان از دغدغه آنان دانست و افزود: ممکن است طرح برخی از سوالات بجا اما در حوزه وظیفه وزیر نباشد اما در مجموع دولت از این گونه سوالات به منظور بهبود خدمات رسانی هرچه بیشتر به مردم استفاده می کند. انصاری تکرار موضوع سوالات از سوی نمایندگان مجلس را یکی از مشکلات فعلی وزیران دولت یازدهم عنوان کرد و گفت: گاها وزیر مجبور است راجع به یک موضوع بارها به مجلس رفته و توضیح دهد.

انصاری تعیین یک راهکار مناسب و آیین نامه گویا از سوی نمایندگان مجلس به منظور جلوگیری از تکرار سوالات و گرفتن وقت وزیران را ضروری خواند. معاون حقوقی رییس جمهور همچنین طرح برخی از سوالات و خارج بودن حیطه پاسخگویی وزیران را از دیگر مشکلات فعلی این بخش ذکر کرد و گفت: این در حالی است که قانون اساسی ما تصریح کرده سوال باید در حوزه وظیفه وزیر مربوطه باشد.

وی همچنین گفت: وقتی سوالی از وزیر مطرح می شود آیین نامه مجلس در سه جا تصریح کرده که آیا مجلس پس از توضیحات وزیر، سوال را وارد می داند یا خیر اما در حال حاضر رای گیری می شود که آیا نمایندگان قانع شدند یا نشدند و در نهایت در صورت قانع نشدن نمایندگان به وزیر کارت زرد داده می شود. انصاری افزود: اگر به شکل اول رای گیری شود رای ممتنع به نفع وزیر تمام خواهد شد در صورتی که به شکل فعلی دادن رای ممتنع ، به زیان وزیر است.

وی همچنین با بیان اینکه مفهوم عرفی و حقوقی سوال باید در نظر گرفته شود، گفت: متاسفانه درحال حاضر بخشی ازسوال را سوال کننده مطرح و وزیر مربوطه پاسخ می دهد و مجددا نوبتی برای سوال کننده در نظرگرفته می شود و به یکباره سوالات جدیدی را که در واقع یک طرح ادعایی است از سوی سوال کننده مطرح می شود که دیگر وزیر از فرصت کافی برای پاسخگویی برخوردار نیست. انصاری گفت: نامه ای دراین خصوص به رییس مجلس نوشته شده که نسبت به این ماده موجود در آیین نامه که در واقع ظلم بزرگی درحق وزیر و یا وزیران است، مورد بازنگری قرار گیرد.

۰
همین سخنان خود رئیس جمهور محترم از از زمان انتخابات تا کنون و صحبت دیروز ایشان در همایش اقتصاد واقعامنحصر بفرد بود من که ار دادن رای خود با ایشان بیشتر شرمندم شدم
اگر انتخابات امروز برگزار شود،‌ مردم می دانند كه بايد به قاليباف رأی بدهند. مديری كه اسير حاشيه نيست. اگر دولت مبارزه با فساد را علم كرد و هر روز فقط حرفش را می زند، شهرداری عمل كرد و با علاالدين برخورد كرد.

مچكريم قاليباف
هادي هفتكلي
كلاً تو دولت تدبير بازار تأييد و تكذيب داغ داغه!!!
توفیقی از قزوین
اضافه کنید اظهار ات خانم ابتکار در خصوص الوده بودن بنزین تولیدی و لزوم واردات بنزین
م.ح.ع
اظهار نظر شخص حسن روحانی در اوایل دوران ریاست جمهوری خود مبنی بر خالی بودن بودجه و خزانه دولت!!!
صندوق خالی است!
انتخابات رو خیلی زود شروع کردید
كار برای معيشت مردم كردن و مطالبه كردن يعني كار انتخاباتی؟
محمدحسین
شخص خود همین رییس جمهور محترم در اوایل دوران ریاست جمهوری خود بودجه کشور را خالی عنوان کردند!! کجای این صحبت منطبق با سیاست های اقتصادی یا امنیتی است!!!!
روحانی بازهم مچکریم....
...چرا نمیزاری آرامش تو کشور باشه ...
خودش وقتی ملتهب حرف می زنه از بقیه چه انتظار
Iran, Islamic Republic of
فحاشی های هفتگی رییس جمهور
سمیع وزوان
این حسن (باید)است فقط می گوید باید این کار رو کرد باید این کار رو نکرد آقا ازخودت شروع کن هی نگو باید باید پس کو عمل ................................یاد محمود به خیر لااقل به مردم محروم سر میزد یاد امام زمان تزریق روحیه امیدو......
برهان
Finland
گنده گويي وكم عملى شيوه اين دولت است كه متاسفانه بافرافكنى سعى در انحراف اذهان مردم از وعده هاى عمل نشده فراوان دارد هر از گاهى با طرح مسائل نا مربوط هم به مخالفان نظام خوراك دهد و هم منتقدين دلسوز را مشغوليتى جديد بدهد والا وعده هاى اقتصادى كه هيچ ،اعتبارپاسپورت ! چرخيدن چرخ كارخانه ها هم بزودى اعلام ميشود كه آرمان ما نيست ،همه پرسى كه ازاول انقلاب خواسته دشمنان بوده حتما آرمان ماست فقط بايد تاسف خورد وهمين
Iran, Islamic Republic of
شماراچه شده است که سانتریفوژکه یک اصطلاح غربی است آرمانتان شده است ؟
سرور
ظاهرا مغز شما "اکسیژن" مصرف نمی کند!
Iran, Islamic Republic of
حق باآقای روحانی است و ایشان حرف دل ملت رازده است . انرژی هسته ای کعبه و تابوی عده ای شده است که اصلا چیزی ازآن نمی دانند .
غربزدگانيد شما....
شمایی كه با تشر آمريكا و اسرائيل خود را گم می‌كنيد و راه پيشرفت را بر خود می بنديد.

اف بر شما باد كه ايران و ايرانی را خوار می‌خواهيد.
Indonesia
فعلا تحریم و مسائل هسته ای شده ناندانی عده ای از دولتیان که برای رفع ان به مردم وعده های شش ماهه دادند و الان بعد از یک سال و نیم تازه می خواهند رفراندوم راه بیاندازند راستی یک زماین مشاور یک فردی گفته بود در مورد مسائل هسته ای نباید راننده تاکسی ها نظر بدهند؟؟ حالا فکر کنم بعد از یک سال سیاه نمایی در خصوص تاثیر تحریم ها می خواهند بار خودشان از تحریم ها را از رای همین راننده تاکسی هاو لبوفروشها ببندند
Iran, Islamic Republic of
روحانی متشکریم .
مومن
Iran, Islamic Republic of
به رای خود به آقای روحانی افتخارمیکنم . روحانی یک رییس جمهوربامنطق و حق گو و عاقل است و مثل ان قبلی چرت و پرت نمی گوید و مزخرف نمی گوید و لاف نمی زند و هتاکی نمی کند و بامنطق و عقل و دلیل حرف میزند . درود برروحانی بزرگ باد .
ایرانی
مومن،مطمئنی...!!!!!
Iran, Islamic Republic of
البته در مورد اظهارات علی تیب نیا باید آن را دقیقا در راستای سیاست های دولت و جلوگیری از کاهش بودجه در اثر کاهش ارزش دلار دید!
حسین
لغو بورسیه ها به صورت غیر قانونی و اخلاقی توسط فتنه گران و حمایت رییس جمهور از آنها .
Iran, Islamic Republic of
روحانی متشکریم .
از چي متشكری؟ همين شماها هستيد كه تملقش رو ميگيرد و اونم فكر ميكنه همه چيز گل و بلبله... آقا‍ روحانی... از برج هاج بيا پايين و مردم بدبخت رو ببين... به اين مچكريم‌ها هم دلخوش نباش
Iran, Islamic Republic of
درود برروحانی .
فرار ماليات
Iran, Islamic Republic of
منظور رئيس جمهور از فرار نهاد از ماليات كودوم نهادي.سپاه پاسداران(قرارگاه خاتم)كه همه پروژه ها كشور را درو كرده.
اگر نبود حركت جهادی سپاه؛ با تفكرات امثال تركان كه صنعت را فقط در آبگوشت بزباش قبول دارند؛ الان به وضع سومالی دچار شده بوديم....
Iran, Islamic Republic of
از التهاب هم گذشته
پوریا
اطرافیان رییس جمهور و همینطور شخص رییس جمهور هر وقت کم میارند میزنند به جاده خاکی تا با گرد و خاکی که به پا میکنند ضعف هایشان را بپوشانند
کیوان
Iran, Islamic Republic of
نظریه پردازان علوم اجتماعی معتقدند که مقدمه ایجاد اغتشاش در یک جامعه اول ایجاد شبهه است....
رها
اینها همه شناسنامه دارن باسوادند ت...
راستی ایشان گفتند باید با شناسنامه انتقاد کرد ایشان که همه اش لحن انتقادی به دیگران دارند دارای شناسنامه هستند؟؟