سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۴

سرپرست غیرقانونی دانشگاه تهران حکم انتصاب صادر کرد

يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب: 399826
نیلی‌احمدآبادی در حکمی غلام عباس اکبری را به عنوان رئیس پردیس ابوریحان دانشگاه تهران منصوب کرد.
سرپرست غیرقانونی دانشگاه تهران حکم انتصاب صادر کرد
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، در مراسمی که با حضور محمود نیلی احمدی‌آبادی سرپرست دانشگاه تهران، اعضای هیئت‌علمی پردیس ابوریحان، امام‌جمعه و جمعی از مسئولان پاکدشت ۱۳ دی در اتاق شورای پردیس ابوریحان برگزار شد، غلامعباس اکبری به عنوان رئیس پردیس ابوریحان معرفی و از زحمات محمد رضائیان در دوره تصدی این مسئولیت قدردانی شد.

در این مراسم محمود نیلی احمدآبادی سرپرست دانشگاه تهران با قدردانی از تلاش‌های رضائیان و تشکر از اکبری برای پذیرش ریاست پردیس ابوریحان اظهار امیدواری کرد با توجه به تجاربی که اکبری دارد این پردیس بتواند آینده بهتری داشته باشد.

اکبری عضو هیئت‌علمی پردیس ابوریحان است و از مسئولیت وی می‌توان به معاون پژوهشگاه دانشگاه تهران، مدیر مرکز کارآفرینی دانشگاه، عضو شورای تحصیلات تکمیلی پردیس ابوریحان و معاون انتشارات دانشگاه تهران اشاره کرد.

 در حال حاضر طبق قانون ۶ ماه از سرپرستی محمود نیلی احمدآبادی در دانشگاه تهران می‌گذرد و سرپرستی وی در این دانشگاه غیرقانونی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


...مملکت هیچ کار دیگری ندارد
رها
اقای روحانی وقت کردید نگاهی به دسته گل هایی که اطرافیانتان به اب مدهند بیندازید .فردا نگویی نمیدونستم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
توي اين اوضاع شير تو شير دانشگاه تهران بايدم يكي مثل اكبري سرپرست! بشه
از 24 ساعت 48 ساعتشو تو تهران بود اسمشم عضو هيئت علمي پاكدشت بود.
علی
مگه دانشگاهی مثل یاسوج وضعیت بهتری داره؟