چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۱۰
۴۱

از تجلیل فتنه‌گران تا تخطئه ناجا در تقویم دانشگاه تهران+تصاویر

سه شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب: 426902
تقویم سال ۹۴ دانشگاه تهران که توسط سرپرست این دانشگاه بعنوان هدیه سال جدید به دانشجویان داده شده است را که تورق می‌کنی، به روزهای ۲۵ خرداد و ۱۸ تیر می‌رسی که توضیحات آن جز احیای فتنه‌گران و تخطئه ناجا چیز دیگری ندارد.
از تجلیل فتنه‌گران تا تخطئه ناجا در تقویم دانشگاه تهران+تصاویر
به گزارش جهان به نقل از فارس، سرپرست دانشگاه تهران در مراسم «دید و بازدید نیلی احمدآبادی با دانشجویان» که در کوی این دانشگاه برگزار شد، تقویمی را به دانشجویان به مناسبت سال جدید هدیه می‌دهد که با حاشیه‌هایی همراه است.

وقتی این تقویم را ورق می‌‌زنی به توضیحاتی برخورد می‌کنی توجه تو را بیش از پیش جلب می‌کند. توضیحاتی که جز احیای فتنه‌گران و تخطئه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی چیز دیگری ندارد.

 

در اردیبهشت ماه این تقویم چاپ «عکس یکی از سران فتنه» تعجب تو را برمی‌انگیزد، تعجب از اینکه چگونه دانشگاه تهران که نماد آموزش عالی کشور است ( که البته با سرپرست غیرقانونی اداره می‌شود) از خطوط قرمز نظام عبور کرده و چنین عکسی را در این تقویم درج می‌کند.


در کنار آن توضیحی که برای روز ۲۵ خرداد نوشته شده نیز قابل تأمل است: « تعرض به کوی دانشگاه تهران توسط گروهی خودسر و ضرب و شتم دانشجویان در پی حوادث پس از انتخابات ۱۳۸۸!»


گویی مسئولان دانشگاه تهران نه تنها عقیده‌ای به فتنه ۸۸ ندارند بلکه بدنبال کمرنگ کردن فتنه ۸۸ و دامن زدن به موارد خلاف واقع‌اند!

تیرماه نیز در تقویم دانشگاه تهران خالی از توضیحات نیست. ۱۸ تیر که ملت ایران در آن «فتنه ۱۸ تیر ۷۸» را به یاد دارند، جای خود را در تقویم دانشگاه تهران به « حمله نیروی انتظامی و شبه نظامیان به کوی دانشگاه تهران در اعتراض به توقیف روزنامه سلام» داده است.


گویی این تقویم تنها برای رسمیت دادن به اقدامات غیرقانونی در ۲ فتنه ۷۸ و ۸۸ چاپ شده است.

البته اقدامات خلاف قانون دانشگاه تهران در زمان سرپرستی نیلی احمدی آبادی تنها به این تقویم خلاصه نمی‌شود، از جمله مجوز برگزاری برنامه‌هایی که در آن خطوط قرمز نظام رعایت نشده است؛ ولی آنچه جای سوال دارد این است که چرا چنین تقویمی با چنین موارد غیرقانونی توسط سرپرست دانشگاه تهران با دانشجویان این دانشگاه هدیه داده می شود!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مرگ بر سران فتنه
سیاح
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر آنها را قبول دارم ولی سران باشند را نه!! چون آنها تینقدر جاهل بودند که نفهمیدند: یا نفهمیدند بازیچه انگلیس و آمریکا شدند یا بازیچه بودن را فهمیدن ولی ضرر و زیان مملکت و ضرر و زیان خود را نفهمیدند
به هر حال نفهمیدند !! و سران نیستند !!
بالاخره در بین نیروهای داخلی سران فتنه اینها بودند
بله سران اصلی فتنه دشمنان خارجی بودند
متاسفم چرا نظارتی بر این تقویم ها نیست؟
سیاح
Iran, Islamic Republic of
چه کسی نظارت کند !?? گمان کنم نمک گندیده ، باید نمک را دور ریخت و نمک جدید را جایگزین کرد ؛ همین
سرپرست دانشگاه و تیمش چهار چنگولی دانشگاه تهران رو چسبیدن تا همین کارها رو بکنن دیگه. کی نظارت کنه عزیزم؟؟
Romania
دولت قانونگرا وقتی اهمیتی به اقدامات رئیس موقت دانشگاه که بطور غیر قانونی روی کار است نمیدهد و فقط شعار میدهد به کجا باید شکایت برد
چه کسی نظارت کنه؟!!
Iran, Islamic Republic of
حسابی دور برداشتن
Romania
از کوزه همان تراود که دراوست
بله آن اقدامات غیر قانونی بود
ولی آن اهانتها و آتش زدنها وسنگ انگلیس و آمریکا را به سینه زدن قانونی بود!!!!!؟؟؟؟
روکه نیست سنگ پای قزوینه
اشتباهی مثبت زدم
عین سین
Iran, Islamic Republic of
یعنی انتظار دارید خودشون را فتنه گر بدونن و بعدش هم خودشون را محکوم کنند!!
تمام دستگاههای دولتی را فتنه گران پر کردند پس انتظار دارید دانشگاه تهران را اصولگرایان راهبری کنند. آنجا هم پر است از فتنه گرانی که فتنه 88 را بوجود آوردند. یا علی
United States
همه فتنه گر هستند!
Iran, Islamic Republic of
در تير 78 و خرداد 88 به دانشگاه حمله نشده؟
نه به عده ای آشوب طلب فتنه گر که قصد وطن فروشی داشتند اخطار داده شده است
سیاح
Iran, Islamic Republic of
چرا حمله شده مهمتر است ! آیا حمله فتنه گران به مسجد و عزاداران را هم در تقویم نوشته اند!!? حمله فتنه گران به مهد کودک و به شهادت رساندن مادر کودک معصوم در جلو چشمش را نوشته اند
فقط مرگ بر فتنه گر بخصوص سه فتنه گر گردن کلفت ۰ گردن کلفت با اعضای خانواده!?!
Iran, Islamic Republic of
خوب شما هم این موارد رو تو تقویمتون بنویسید ولی این موارد ربطی به دانشگاه نداره. ضمنا دنبال تحریف تاریخ نباشین و مسئولیت کارتون رو بپذیرین
حمله به دانشگاه؟؟ حضور نیروی انتظامی برای ساکت کردن عده ای که دانشگاه را محل رسیدن به اغراض سیاسی خودکرده اند شد حمله به دانشگاه؟ حمله به دانشگاه را کسانی می کنند که با انواع دروغ ها دانشجوی ۲۰ ساله ی از همه جا بی خبر را تحریک می کنند، کشته سازی می کنند، و بعد هم وقتی پلیس فرا می رسد از درب های پشتی کوی فرار می کنند.

در ۲۳ تیر ۸۷ راهپیمایی عظیم مردمی در حمایت از رهبری انجام نشد؟ چشم فتنه کور نشد؟
در ۲۳ خرداد ۸۸ انتخابات عظیم مردم ایران زیر سوال نرفت؟
نگفتند اگر من رای نیاوردم تقلب شده؟؟؟ مردم سالاری به مسخره گرفته نشد؟
ایا اتش زدن بانک و مرکز پستی و ... توسط همین دانشجویان! را نیز نوشته اند؟
United States
بابا چشامون روشن دورانیههههههههههه دیگه باید دوووورانی باشه
تا کی باید مهمترین دانشگاه کشور با سرپرستی معلوم الحال اداره شود؟؟
این همه بی قانونی در دولتی که شعارهایش گوش فلک را کر کرده است، چیست؟
اینها به وضوح دانشجویان را دستخوش منفعت طلبی های سیاسی خود می کنند و اصلا برایشان مهم نیست که اتفاقات دیگری مثل کوی دانشگاه دوباره تکرار شود. نه تنها مهم نیست بلکه با نگه داشتن آتش زیر خاکستر هر زمان که بتوانند سعی می کنند دانشجویان را دوباره تحریک کنند و همان ماجرا ها را تکرار کنند. سود این چنین اتفاقاتی فقط به جیب تندروهای مشارکتی مثل نیلی می رود. به همین دلیل اصرار دارند این اتفاقات مشکوک را دوباره زنده کنند و بهره برداری سیاسی کنند. میگویم مشکوک چون در سال ۸۸ شبی که آن حوادث رخ داد حراست کوی از کسی کارت خوابگاه نمیخواست. این یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟ و دهها مورد مشکوک دیگر ...
سحر
Romania
تا دوسال دیگه این بی قانونیها جمع میشه فقط باید حواسمان باشد تا فتنه گران دوباره جان نگیرند مثل الان که هر کجا چشم میچرخونی بساطی برای خود پهن کرده اند
سلیمانی
ن[...] به عناصر آلوده اخلاقی و سیاسی اجازه برگزاری اردو برای جدید الورود ها رو میداد و به تذکرات متعدد دلسوزان و دانشجویان مذهبی توجه نمیکرد. از چنین آدمی بیشتر از این انتظار نیست. متاسفم برای ر[...]. با معرفی ن[...] برای وزارت علوم اگر شک و شبهه ای درباره ر[...] داشتم همه اش برطرف شد.
دانشجوی قدیم
اینها اگر می‌توانستند سالی یک کوی دانشگاه راه بیاندازند حتما این کار را می کردند. دلشان برای دانشجو که نسوخته. احساسات جوانان را با پخش انواع دروغ ها تحریک می کنند و بعد استفاده خودشان را می برند. در مورد ۸۸ اول گفتند ۹ تا کشته بعد گفتند ۵ تا بعدگفتند ۳ تا بعدش شد یکی و آخرش هم نتواستند کشته سازی کنند و آبرویشان رفت.
شما خودتان هم میدانید که اکثریت ملت چیزی را به نام فتنه و فتنه گران را نمی شناسند و در انتخابات خرداد 92 به کسی رای داد که که جناب سید محمد خاتمی از او حمایت کرده است
رحیمی و بقایی محاکمه شدن سران فتنه کی محاکمه میشن؟
Romania
مردم از فتنه وفتنه گران خسته اند
چرا باید واسه خودشان آزاد آزاد هر کاری بکنند

چرا برخورد نمیکنند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اطلاعات چه کار میکند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مجلس مرده است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حسینی
سلام اقا این چه وضعی تحمل حدی داره
میثاق
Iran, Islamic Republic of
تحریف تاریخ که دیگه شاخ و دم اضافه نداره که
United States
تحریف؟؟؟؟؟ کدوم تحریف ؟؟ حمله به کوی دانشگاه تحریفه تاریخ هست ؟ یعنی اتفاق نیفتاده و حمله ای نشده؟
صالحی
بنده دانشجوی مدیریت بازاریابی ارشد دانشگاه تهران هستم
والا به ما از این تقویم ها ندادند.
نسل اول
وقتی بچه های مردم با سالیان سال زحمت و تلاش شبانه روزی درس می خوانند و با حداقل امکانات خانوادگی خود در بهترین دانشگاه های کشور قبول می شوند و تحصیل می کنند و پس از فراغت ازتحصیل باید از هفت خوان رستم برای اشتغال عبور کنند و عاقبت هم موفق نمی شوند و به شغل دیگری روی می آورند ، اما دیگرانی که باید " ازمابهتران " نامگذاری شوند براحتی مناصب و پست ها را دراختیارمی گیرند و سواربیت المال می شوند و با دهان کی به قوانین و ضوابط کشور می تازند و می تازند و می تازند.....!
وا مگه حمله به کوی دانشگاه اتفاق نیفتاده ؟؟ خوب افتاده دیگه چطور شما 9 دی دارین اینام میخوان داشته باشن
دوست عزیز یعنی دانشگاه باید ارگان اینا باشه؟!!!
United States
اره عزیزم همیشه دانشگاه دست اصلاح طلبها بوده و خواهد بود چه بخواین چه نخواین
Iran, Islamic Republic of
بله؟!! حداکثر چند صد تا دانشجو شدن همه‌ی دانشگاه؟ فکر می کنید شلوغ کاری های اینها رو تو دانشگاه کی جمع می کنه؟ بدنه دانشجویان مذهبی هستند و بصیرت دارند و آب به آسیاب ضد انقلاب نمی ریزند.
Iran, Islamic Republic of
در بدنه مسئولین برخی دانشگاه‌های معلوم الحال چون اصلاح طلبان نفوذ دارند و به شدت دیکتاتور هستند عرصه را بر استادان انقلابی و مذهبی و دانشجویان بسیجی بسیار تنگ می کنند ولی به حول و قوه الهی ما همچنان در صحنه ایم
مرگ بر منافق