پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۵
۲۹

یک اقدام هماهنگ با ضدانقلاب در دانشگاه تهران+تصاویر

چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب: 484838
صبح امروز انجمن دانشگاه تهران در یک اقدام هماهنگ با جریان ضدانقلاب اقدام به انتشار نامه هتاکانه مهدی کروبی بر روی برد تبلیغات خود در دانشکده های مختلف خود کرد.
یک اقدام هماهنگ با ضدانقلاب در دانشگاه تهران+تصاویر
به گزارش جهان، سایت خبرنامه دانشجویان ایران نوشت: اقدام هماهنگ انجمن تهران با ضدانقلاب در هتاکی به جهوری اسلامی و رهبر انقلاب در سکوت قابل تأمل مسئولان و متولیان دانشگاه تهران اعم از ریاست دانشگاه، حراست، معاونت فرهنگی و دفتر نهاد رهبری صورت گرفته است.

گفتنی است این تشکل که سابقه فعالیت و حضور مستقیم در فتنه 88 را دارا می باشد، در حالی چنین اقداماتی را علیه حاکمیت نظام جمهوری اسلامی سازماندهی می کند که نه تنها هیچگونه برخوردی طی سال های گذشته با این افراد و تشکلی که سالهاست دیگر از جریان اصلاح طلبی به تجدیدنظرطلبان پیوسته صورت نمی گیرد، بلکه سوگولی و مورد حمایت مجموعه وزارت علوم و خصوصاً مجموعه معاونت فرهنگی این وزارتخانه قرار دارد.

بخشی از تصاویر این اقدام هتاکانه را در ادامه می بینید:
 


البته این دست اتفاقات برای ایجاد آشوب در دانشگاه تهران از سوی این جریان مسبوق به سابقه است، که برخی از تصاویر آن در ادامه آمده است:

آشوب در برنامه بزرگداشت نهم دی/ سال 1393
 


 

******************

حمایت سازمان منافقین از آشوب طلبی انجمن تهران
 

***********

اقدام غیرقانونی در انتشار بیانیه یکی از سران فتنه بر روی برد دانشگاه
 

 

****************

حضور فعال انجمن تهران در اغتشاشات و فتنه سال
 

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجازات بدون محاکمه به نفعتان نیست و تا حصر ادامه دارد ضررش را در انتخابات پس خواهید داد
اعدام
Norway
سطل اشغال ، بنزین و فندک بدم خدمتتون و یا از قبل اماده در انباری تشکیلات دارید ؟؟؟؟ یاد فجایع سال 88 که می افتم از دست سردسته ها یتان حالم بهم می خورد .
با ادامه حصر انتخابات مرحله دوم مجلس و ریاست جمهوری آینده به نفع اصلاح طلبان تمام خواهد شد
تاریخ انقلاب ایران پر است از این فتنه ها و فتنه گرها ولی بعد 37 سال ایرانی سرفراز و سپاهی مقتدر و رهبری افتخار امیز داریم که دنیا به ما قبطه میخوره پس شماها کف روی ابید و میروید
آیا اگر محاکمه شوند، اینها آنقدر شرف دارند که به حکم دادگاه گردن نهند یا اینکه باز بامبول در میآورند.
محمد
همه فتنه گرا محکوم به نابودی اند
گر صبر کنند در تاریخ محو میشوند
مهدی
آقایون انجمنی اگر جرأتش رو دارند دعوت کنند از فردی مثل محمود سریع القلم(مشاور رئیس جمهور) و حسن عباسی که در قالب یک برنامه ویدئویی(یعنی بدون حضور نظاره گران) با هم در مورد مباحث عمیق اسلام و انقلاب و دشمن شناسی مناظره کنند.این پیشنهاد رو به بچه های بسیج و انجمنِ مستقل هم می دهم که اگر انکانش هست چنین برنامه ای رو پیاده کنند
محمد
قضیه از جای دیگر آب می خورد
فشار برای آزادی کروبی و موسوی نیست
85 تا حالا هستند مگه چه میخونند که هفت سال فارغ التحصیل نشدند!!!!!
لابد تعلیق شدن بخاطر ابراز عقیدشون
از کی تا حالا کودتاچیان منافق ابراز عقیده می کنند
هر کس علیه مشی شما حرف بزنه میشه هتاک؟ به به از این آزادی بیان و البته پس از بیان؟
آزادی بیان و قلم با فتنه گری فرق داره.
ایمان
آزادی بیان و عقیده گفتند نه توهین به مقدسات و عقاید مردم و امام حسین و ضرر به اموال عمومی و خسارت به کشور!!
اگر آزادی بیان نیست امثال زیباکلام هم باید زندانی میشدند ولی چرا نیستن؟؟ در هیچ جای دنیا نمیشه به ارزش های اون کشور (که قانون شده) توهین کرد در خیلی از کشور ها نمیشه حتی در موردشون صحبت کرد.
دوباره میگم آزادی بیان با توهین خیلی فرق میکنه!!
خب شما می تونی هر کی هر حرفی زد بگی توهین کرده!! فکر کردی خیلی زرنگی!! اتفاقا در بیشتر کشورها تا حد امکان چیزی به عنوان مقدسات ندارن!! انتشار نامه فلان ادم توهین به مقدساته؟؟؟
افرين به شجا عتشو ن
United States
درود بر شما.
رضا
دولت روحانی نتوانسته وعده های اقتصادیش را عملی کند و وضع اقتصاد بدتر و خرابتر از قبل شده است. حالا می خواهند با مطرح کردن چند مهره سوخته فتنه گر افکار عمومی را از اقتصاد به سمت سیاست داخلی منحرف کنند.
هر قائله ای خیلی زود میخوابه اما مردم ایران فهیم هستند گول بازی ها رو نمیخورن
وزير علوم بخواب راحت باش!!!!!!!!!!!!!!!
وقتي دكتر نيلي رئيس باشد همينه !!!!!!!
خوب كه چي بشه
علی
United Kingdom
آنهایی که دم ازمحاکمه ی سران فتنه می زنندقطعا ازنتیجه محاکمه که احتمالا "اعدام" است راضی نخواهندشدوهرگزبه حکم "قانون"گردن نخواهندنهادهمانگونه که درسال 88 علیه قانون شوریدند. پس بیخود ادای قانونمندی درنیاورند!!
نسل سوم
United Kingdom
فرزند ملت؟؟؟؟؟
فتنه گران نانشان در ادامه فتنه است....از هر فرصتی برای درگیری و فتنه انگیزی استفاده میکنند درست مثل مجاهدین!! خلق! به همین دلیل هم سازمان اونهارو خیلی دوست میداره!
مهدی
خداییش روشون شده از کروبی حمایت کردن
Canada
نامه؟؟؟!!!! کدوم نامه؟؟؟!!!
چرا تصاویر رو نشون میدین ؟؟مگه اینها ادم نیستن؟؟اون همه ادم تو اعتراضات بودن..هویت همه رو اشکار میکنن و اسم و عکسشونو تو سایتا میزنن؟