پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۱
۱

کلیپ دانشجویان در تفقد از مهاجران افغان

چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب: 399109
پس از انتشار فیلمی در فضای مجازی که شامل توهین تعدادی از مامورین نیروی انتظامی به مهاجران افغانستانی بود، اینک و پس از اعتراض فعالان دانشجویی و جهان اسلام، هنرمندان با تولید کلیپ «حرمت» به آنها پیوسته‌اند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، چند هفته پیش بود که انتشار فیلمی در فضای مجازی که شامل توهین تعدادی از مامورین نیروی انتظامی به مهاجران افغانی موجب ناراحتی مردم مهمان‌نواز کشورمان شد.

پس از آن بود که برخی فعالان دانشجویی و فعالان در عرصه جهان اسلام از جمله «اتحادیه بین‌المللی امت واحده» و «جنبش عدالت‌خواه دانشجویی»، نامه سرگشاده‌ای را به سردار احمدی‌مقدم، فرمانده نیروی انتظامی نوشته و در آن «خواستار رسیدگی سریع به این موضوع و گزارش برخورد با مامور خاطی به ملت های شریف ایران و افغانستان » شده بودند.

سپس بسیج دانشجویی در بیانیه‌ای از مسئولان خواست تا «بدون اتلاف وقت و بدون فرصت دادن به سوءاستفاده رسانه‌های بیگانه، نسبت به این انحراف رخ داده در حوزه مسئولیت‌شان واکنش نشان دهند و جریان امر را به اطلاع رسانه‌ها برسانند».

حال اما پس از واکنش دانشجویان تعدادی از هنرمندان کشورمان با تولید کلیپی به این اتفاق واکنش نشان داده‌اند.


بنابر این گزارش، کاری که در زیر مشاهده می‌کنید، با نام «حرمت» توسط گروه مستندسازان و عکاسان جهادی ساخته و به «مردم صبور افغانستان» تقدیم شده است.

ترانه این کار را حامد پورحیدری و شیما هدایی‌نیا سروده‌اند و احسان زمانی‌پور آن را خوانده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یا حق
شریف ترین زحمت کش ترین با شرف ترین و با وجدان ترین انسانهای روی زمین هستند ای ایرانی هموطن بدانید که ما هم در دیگر نقاط جهان مهاجر ایرانی هستیم وداریم مهربان باشیم تا با ما مهربان باشند